Το τμήμα της υποδοχής ή Front Office είναι ένα από τα τρία μεγαλύτερα τμήματα των ξενοδοχείων άμεσης λειτουργίας. Παίζει το σημαντικότερο ρόλο στη λειτουργία και απόδοση του ξενοδοχείου γι’αυτό πρέπει να θέτει και συγκεκριμένους στόχους.
Το τμήμα της υποδοχής παίζει όμως τον κύριο ρόλο λειτουργίας του ξενοδοχείου γιατί είναι το τμήμα που αρχίζει και λήγει τις διαδικασίες διαμονής του πελάτη,επικοινωνεί όλα τα ζητήματα που προκύπτουν στη διάρκεια διαμονής του και τις περισσότερες των περιπτώσεων καλείται να δώσει άμεσες λύσεις σε παράπονα ή προβλήματά του.
Το front office management λόγω της ιδιαιτερότητας του θέτει ορισμένους χρονικούς στόχους που πρέπει να παρακολουθεί από κοντά είτε ο Room Division Manager είτε ο Γενικός Διευθυντής. Οι στόχοι της υποδοχής είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι. Δίνουν τη δυνατότητα τόσο στους εργαζόμενους να ενισχύσουν τη μεθοδικότητά τους όσο και στον Γενικό Διευθυντή να παρακολουθεί και να ελέγχει.
Πιο συγκεκριμένα,οι στόχοι του τμήματος υποδοχής αναφέρονται:
- Στην αύξηση της μέσης ετήσιας πληρότητας της ξενοδοχειακής μονάδας όπου μπορεί να επιτευχθεί μέσω της αύξησης πωλήσεων και της προσέλκυσης νέων πελατών.
- Μείωση και διαχείριση των παραπόνων από τους πελάτες.
- Στην αύξηση του ποσοστού των επαναλαμβανόμενων πελατών μέσα από προσφορές, δώρα, ειδικές κάρτες μέλους, και ειδικές εκπτωτικές τιμές.
- Μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών όπου κυρίως οφείλεται στην εμπειρία και την κατάρτιση του προσωπικού υποδοχής.
Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr
*Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!