fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Marketing > COVID-19: Οι στρατηγικές μετά την καραντίνα

Σχεδόν όλος ο κόσμος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και χώρες ολόκληρες βρίσκονται σε καθολική καραντίνα και άρση κυκλοφορίας.

Αναπόφευκτα αυτό επηρεάζει άμεσα όλες τις οικονομίες και πόσο μάλλον αυτή του τουρισμού. Η επανεκίνηση αυτού του κλάδου καθίσταται ακόμα δυσκολότερη δεδομένου ότι επηρεάζεται από τις αποφάσεις των νοικοκυριών μεμονωμένα αλλά και τις στρατηγικές των κυβερνήσεων για την επόμενη μέρα.

Πρώτα από όλα χρειάζεται να παρακολουθούμε τις ειδήσεις έτσι ώστε να μπορούμε να προγραμματίσουμε και πιθανά να προβλέψουμε πότε θα κάνει την κάμψη και την ύφεση της πανδημίας ανά χώρα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαμε να προβλέψουμε και να στοχεύσουμε σε αντίστοιχες χώρες-στόχους. Σίγουρα,χρειάζεται να κατανοήσουμε, ότι ακόμα και αν η χώρα επανέλθει στη κανονικότητα,δεν είναι απαραίτητο ότι ταυτόχρονα θα επανέλθει σε κανονικότητα και οι υπόλοιπες αγορές. Τα βήματα που θα ακολουθήσουμε πρέπει να είναι μικρά και μελετημένα.

Αρχικά, ΔΕΝ πρέπει να ρίξουμε τις τιμές δωματίων.Η τιμολογιακή πολιτική χρειάζεται να παραμείνει στα ίδια περίπου επίπεδα γιατί μετέπειτα είναι πολύ δύσκολο να επανέλθουν υψηλότερες τιμές. Δε ξεχνάμε ότι η κρίση είναι εξωγενής και καθολική στον άμεσο και έμμεσο ανταγωνισμό,οπότε και οι τιμές πρέπει να παραμείνουν οι ίδιες αφού η ποιότητα των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεων παραμένει η ίδια.

Δεύτερον,προωθήστε την τεχνική των προσφορών.Ορισμένες από της προσφορές που μπορείτε να εφαρμόσετε είναι:

  • 3 νύχτες + 1 επιπλέον
  • Διαμονή χωρίς χρέωση ανηλίκων
  • Διοργάνωση γάμου χωρίς χρέωση δωματίου νεονύμφων
  • Δωρεά γευμάτων σε a la carte εστιατόρια
  • Έκπτωση σε δραστηριότητες γνωριμίας με την περιοχή και τα ήθη και έθιμα του τόπου
  • Επιπλέον παροχές , χωρίς χρέωση, σε ζευγάρια όπως είναι η προσφορά δωματίου,οι προσφορά σε υπηρεσίες ευεξίας μόνο για ζευγάρια ή ακόμα και σε εκδρομές

Επίσης, οι πολιτικές πώλησης και οι ομάδες-στόχοι πρέπει να επικεντρωθούν σε χώρες που βρίσκονται στο στάδιο της ανάκαμψης από την πανδημία ή δεν έχουν πληγεί σε μεγάλο βαθμό όπως για παράδειγμα είναι η Κίνα και η Ρωσία. Οι millennials είναι ακόμα μία ομάδα-στόχος αφού δεν είναι ευπαθής ομάδα,έχει τη δυνατότητα ταξιδιού low-cost και αναζητούν ευκαιρίες “απόδρασης” μετά τη περίοδο κρίσης και εγκλεισμού. Οι οικογένειες είναι σίγουρα μία ομάδα-στόχος. Γονείς και παιδιά θα μείνουν πολύ καιρό σε ένα σπίτι με περιορισμένες δραστηριότητες και “αέρα”. Θα δοθεί μία ευκαιρία να “αποδράσουν” κι αυτοί από αυτήν την καθημερινότητα.

Επί προσθέτως, μπορούμε να επενδύσουμε στον εσωτερικό τουρισμό. Είναι μία σίγουρη ομάδα-στόχος αφού θα επανέλθει στους ίδιους χρόνους αλλά χρειάζεται να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στη τιμολογιακή πολιτική και κυρίως στις προσφορές που θα δώσουμε γιατί η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλα τα νοικοκυριά.

Τέλος, οι ομάδες τρίτης ηλικίας,οι αεροπορικές εταιρείες και συναφείς επιχειρήσεις,καθώς και γκρουπ από χώρες που βρίσκονται ή προβλέπεται να εμφανίσουν έξαρση μέσα στο καλοκαίρι όπως είναι η Αμερική για παράδειγμα είναι ομάδες που είναι άτοπο να επενδύσουμε και να αναμένουμε έσοδα.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *