fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Marketing > Hotel Application: Guest Experience νέας εποχής

Τα Hotel applications είναι ένα “επαναστατικό” εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ξενοδοχεία ως μέσω διαχείρισης παραπόνων,εξυπηρέτησης πελατών,πρωτότυπο εργαλείο μάρκετινγκ και διαφήμισης για τους πελάτες αλλά και ως τρόπο αύξησης των εσόδων του ξενοδοχείου.

Μέχρι πρόσφατα, όλη η ξενοδοχειακή βιομηχανία επένδυε σε ομάδες με στόχο την εξυπηρέτηση και τις απαιτήσεις πελατών καθώς και τη διαχείριση παραπόνων.Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια, λόγω της αυξημένης χρήσης της τεχνολογίας και τις διαδικτυακής πληροφόρησης,η διαχείριση πελατών και παραπόνων γίνεται όλο και πιο περίπλοκη. Αν η ομάδα ή μεμονωμένα οι agents,στο τμήμα Guest Relation δεν είναι ορθά δομημένη,δεν έχει την κατάλληλη εκπαίδευση και σαφή στόχο είναι πολύ πιθανό να λειτουργεί σαν πάροχο δωρεάν υπηρεσιών ή προσωπικό του ξενοδοχείου που απλά οφείλει να μιλάει όλη μέρα με τους πελάτες και αναγκαστικά να συλλέγει παράπονα. Πολλές φορές, υπάρχει και αυτός ο ρόλος για αυτόν ακριβώς τον λόγο, με αποτέλεσμα να γύριζει μπούμερανγκ τόσο σε έσοδα όσο και σε ποιότητα.Με όλα τα παραπάνω βέβαια δεν εννοούμε να καταργήσουμε τους ανθρώπους του τμήματος αλλα να εκσυγχρονιστούμε προς όφελός μας.Η δημιουργία hotel app είναι ένα εργαλείο,το πλέον αποτελεσματικό. Επιπλέον βοηθάει στη δράση “Green Policy” που εφαρμόζουν πολλά από τα ξενοδοχεία στα πλαίσια βιωσιμότητας, αφού μπορεί να αντικαταστήσει εύκολα πολλά από τα έντυπα που διανέμονται εντός του ξενοδοχείου.Τέλος, είναι εφικτό να εφαρμόζει και να διαφημίζει σχετικές καμπάνιες προστασίας του περιβάλλοντος μέσω του app.

Αναλυτικότερα,ο πελάτης έχει την ευκαιρία με ένα κλικ να έχει απευθείας στο κινητό ή το tablet του τον χάρτη του ξενοδοχείου, πληροφορίες σχετικά με τα εστιατόρια,τα σπα και γενικότερα facilities του ξενοδοχείου. 
Ακόμα μπορεί να συνδέεται απευθείας με τις εφαρμογές όπως το trip advisor για να μπορεί εύκολα να αξιολογεί το ξενοδοχείο ή να το αξιολογεί κατά τη διάρκεια της διαμονής του έτσι ώστε να μπορεί η διεύθυνση να λαμβάνει άμεσα το feedback και να ελαττώνεται παράλληλα ο όγκος εργασίας της reception.
Επιπλέον,σαν εργαλείο αύξησης πωλήσεων,επιτρέπει στον πελάτη να παραγγέλνει room service ή να δει τον κατάλογο και να κλείσει τραπέζι για τα a la carte εστιατόρια ή τις υπηρεσίες του spa. Σε περίπτωση ξενοδοχείων που έχουν και boutique ή κοσμηματοπωλεία μπορεί να γίνει διαφήμιση και στήριξη τους.Λειτουργίες όπως fast check-out,turndown service και άλλες παρόμοιες μπορούν να εφαρμοστούν και να διαφημιστούν παράλληλα μέσω της εφαρμογής του ξενοδοχείου.

Συνοψίζοντας,η επιλογή εφαρμογής μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής για το ξενοδοχείο έχει πολλά θετικά όπως είναι η μείωση κόστους λόγω μείωσης έντυπων υλικών και επιπλέον προσωπικού λόγω φόρτου εργασίας.Ακόμη πρόκειται για ένα άριστο εργαλείο μάρκετινγκ αφού μπορεί να δημιουργηθεί μια πρωτοποριακή καμπάνια,να επικοινωνούνται όλα τα εργαλεία διαφήμισης εντός της εφαρμογής και να προσελκύει πελάτες millennials που είναι εξοικειωμένοι ή πελάτες που επιθυμούν “smart” υπηρεσίες.

Το επικίνδυνο σε όλο αυτά βέβαια είναι η κατάργηση θέσεων εργασίας προς όφελος του εργοδότη και το ουσιαστικό νόημα της επαφής και της φιλοξενίας που είναι και η αρχή του τουρισμού. Αυτό είναι στο χέρι μας να το διαχειριστούμε σωστά και αποτελεσματικά προς όφελος όλων.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *