Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Social Media- Πως;
    Digital Marketing

    Social Media- Πως;

    6 Μαρτίου, 2020Updated:3 Αυγούστου, 20217 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Κάπου πρόσφατα συζητούσαμε για τα μετρήσιμα αποτελέσματα, για τα σχέδια δράσης,τα νούμερα και τις αποδόσεις. Εδώ τώρα ερχόμαστε να μιλήσουμε για το νούμερο 1 θέμα στον τουρισμό (ίσως εφάμιλλο με αυτό της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης).

    Θέμα SOS : ΠΩΛΗΣΕΙΣ


    Τα ξενοδοχεία δεν γεμίζουν μόνα τους. Ακόμα και όταν μόνοι μας δηλαδή πάμε και κλείνουμε δωμάτια από διάφορα αντίστοιχα site και πάλι υπάρχει κάποιος άνθρωπος που το διαχειρίζεται.
    Είναι εύκολο να βρει κάποιος σε διάφορα βιβλία ή ψάχνοντας στο διαδίκτυο πως υπάρχουν δύο ομάδες πωλήσεων, οι off-line και οι on-line πωλήσεις.

    Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τις on – line και πιο συγκεκριμένα την αξία που έχουν τα social media. 


    Το Facebook,το Instagram και το Twitter έχουν μπει, έχουν εγκατασταθεί και έχουν ταυτιστεί πλέον με τη καθημερινότητά μας σε μικρό ή μεγάλο μέρος για τον καθένα.

    Ιδανικά για μία ή περισσότερες ξενοδοχειακές μονάδες τα ιδανικά tools είναι κατά σειρά απόδοσης το instagram , το facebook και για τους τολμηρούς το pinterest ή το Tik Tok

    Το θέμα είναι ότι πρέπει να ξέρουμε πως να χρησιμοποιούμε τα social media αλλά κυρίως γιατί τα χρησιμοποιούμε. Είναι κάτι της μόδας άρα επιβάλεται να το έχουμε και εμείς ή πραγματικά είναι ένα εργαλείο πώλησης με χαμηλό κόστος και μεγάλος έσοδο;

    Ας το σκεφτούμε απλά και λιτά. Για να μπούμε σε αυτόν τον νέο κόσμο πρέπει να ξέρουμε γιατί το κάνουμε.


    Πρώτα από όλα χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο που να καταλαβαίνει τι κάνει και να μη βαριέται.

    Να μπορεί να δουλεύει μόνος και αυτόνομα αλλά να μπορεί να ακολουθεί σαφείς στρατηγικές οδηγίες για να ξέρει που κατευθύνεται. Να μπορεί να παρακολουθεί αποτελεσματικά τον ανταγωνισμό και πρώτα από όλα να ξέρει ποιος είναι ο ανταγωνισμός του. Να μπορεί να παρακολουθεί τι συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο σε επίπεδο marketing.

    Ας πάρουμε ιδέες από τον ανταγωνισμό χωρίς να αντιγράψουμε όπως είναι με την ίδια φωτογραφία ή με το ίδιο κείμενο σαφώς ,αλλά ας ανοίξουμε τους ορίζοντές μας. Να μπορεί μέσα από τον γραπτό του λόγο να γίνεται συμπαθητικός. Είναι πολύ δύσκολο, ακόμα και όταν γράφεις κάτι πολύ απλό όπως το “Γεια” να είσαι πραγματικά ελκυστικός σε αυτό που λες.

     
    ‘Επειτα χρειαζόμαστε ένα συγκροτημένο πλάνο δράσης που να συντονίζεται από το τμήμα πωλήσεων.

    Για παράδειγμα έχουμε τρία ξενοδοχεία, ένα city hotel στο κέντρο της Αθήνας τεσσάρων αστέρων μόνο για διαμονή, ένα ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη που απευθύνεται κυρίως σε συνεδριακό τουρισμό και ένα μεγάλο ξενοδοχείο στη Κρήτη που προσφέρει πολυήμερες διακοπές σε οικογένειες και ζευγάρια καθώς επίσης και συνέδρια.

    Πρέπει να αποφασίσουμε πως θα δράσουμε. Πιο αναλυτικά:

    Για το city hotel στο κέντρο της Αθήνας , λογικά θέλουμε να προωθήσουμε τα στρατηγικά σημεία της θέσης του, άρα τα κοντινά μεταφορικά μέσα, η πρόσβαση από και προς τα αερόδρομια και τα λιμάνια.

    Θέλουμε να προωθήσουμε τι μπορούμε να δούμε στη πόλη, τη Πλάκα, την Ακρόπολη, το μουσείο της Ακρόπολης, Κεραμεικό, Σύνταγμα, Μοναστηράκι κοκ.

    Θέλουμε να προωθήσουμε τα δωμάτια, πόσο ευρύχωρα είναι , τα στρώματα για καλό ύπνο, την καθαριότητα , τη γρήγορη εξυπηρέτηση και το προσωπικό που είναι πρόθυμο,γιατί μπες βγες στο ξενοδοχείο και όλη μέρα στο δρόμο θες στη τελική ευγένεια.

    Θέλουμε να προωθήσουμε το πρωινό. Ο τουρίστας που θα έρθει στο κέντρο, για να δει την πρωτεύουσα κτλ , θέλει να τρώει ένα πλούσιο πρωινό για να μπορεί να συνεχίσει τη μέρα του και να μη ξοδεύει πολλά στο φαγητό του. Ακόμα και αν έχει λεφτά.Βέβαια έτσι όπως τα λέμε παραπάνω , το κάνουν όλοι…

    Μην ανεβάζετε μία στάνταρ φωτογραφία από το δωμάτιο και να γράφετε από κάτω: ” Have a pleasure stay in our comfortable beds” και το παρόμοιο post ξανά και ξανά.

    Δημιούργησε εμπειρία, δώσε πληροφορίες για ότι θέλει να ξέρει ο επισκέπτης για την καθημερινότητά του στη πόλη. Ακόμα και από που να πάρει εισητήριο για το μετρό.

    Κατέγραψε μαρτυρίες πελατών για το πόσο καλά είναι τα δωμάτια και πόσο καλά κοιμήθηκαν και δημοσίευσέ το. Κάνε τον φίλο σου και να νιώσει ασφάλεια για να κλείσει στο δικό σου ξενοδοχείο. 

    Για το ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη που έχει επενδύσει σε συνεδριακό τουρισμό, τότε τα πράγματα είναι λίγο πιο περίεργα. Αρχικά υπάρχει ένας συνδυασμός πραγμάτων γιατί ναι μεν επενδύουμε σε κόσμο και ταξιδιωτικά γραφεία που ασχολούνται με επαγγελματίες και εταιρείες αλλά το καλοκαίρι που δεν γίνονται και πολλά τέτοια γεγονότα τι κάνουμε;

    Πρώτα από όλα ψυχραιμία και ας σκεφτούμε έξυπνα. Μετά θα μπορούσαμε να δημοσιεύουμε όλες τις εκδηλώσεις που κάνουμε και ποιοι τις πραγματοποιούν. Εκτός του ότι φαίνεται η χωρητικότητα και το προφίλ των εταιρειών , διαφημιζόμαστε εμείς αλλά διαφημίζουμε και τους πελάτες μας έτσι ώστε να ξαναγίνουν πελάτες μας.

    Επίσης μέσω των παραπάνω αναδημοσιεύσεων ένα ευρύ κοινό μαθαίνει τους χώρους και το ξενοδοχείο και μπαίνει στη διαδικασία για να το ψάξει και να το θυμάται σε κάποια στιγμή ανάγκης. Φωτογραφίστε τα φαγητά, τα γλυκά και τα ποτά που προσφέρετε. Δείξτε πλούσιο μπουφέ, με διαφορετικά πιάτα κάθε φορά.

    Δημοσιεύστε φωτογραφίες είτε από φαγητό, είτε για τον καφέ είτε για τις αίθουσες και τις εγκαταστάσεις και επενδύστε στο storytelling. Αποδείξτε ότι είστε ειδικοί μέσα από συμβουλές.

    Αναδείξτε την τοποθεσία σας και τα πλεονεκτήματά της ακόμα και αν είναι απομακρυσμένα από το κέντρο και υπάρχει δυσκολία, τραβήξτε πίσω αυτή τη πληροφορία και επικεντρώστε το κοινό στους εύκολους τρόπους πρόσβασης.

    Διαφημίστε τη πόλη. Τα εστιατόρια, την ιστορία, τι συμβαίνει ή τι θα συμβεί στη πόλη, πρωτοβουλίες ιδιωτών ή αρχών της πόλης. Είσαι εκεί για τους ανθρώπους που θες να φιλοξενήσεις με οποιοδήποτε τρόπο. Δημιουργείς ασφάλεια στον πελάτη ότι είσαι εκεί, είσαι καλός, είσαι ποιοτικός. 

    Πάμε τώρα στη πιο “δύσκολη” περίπτωση , αυτή του να έχεις ένα μεγάλο ξενοδοχείο σε τοπ προορισμό που συνδυάζει διακοπές αναψυχής και συνεδριακό τουρισμό. Η λύση εδώ είναι να επιλέξεις που θα επενδύσεις μέσω social media.

    Αν αρχίσεις και τα μπερδεύεις όλα έχεις χάσει τη μπάλα και έχεις δημιουργήσει τεράστια σύγχυση και σε αυτούς που αρχικά έχεις κεντρίσει το ενδιαφέρον τους είτε για διακοπές είτε για να έρθουν για επαγγελματικούς λόγους. 

    Άρα το τμήμα πωλήσεων πρέπει να αποφασίσει το εξής: έχω έναν – δύο πωλητές που απλά κλείνουν συμφωνίες off-line και όλο αυτό το διαχειρίζομαι έτσι και αφήνω σχεδόν όλο τον υπόλοιπο όγκο να το ενισχύσω και από τα social media ή το αντίθετο;

    Η επικρατέστερη απάντηση, σκεπτόμενοι απλά, είναι το δεύτερο. Αυτό όμως γιατί;

    Διότι από τη στιγμή που έχεις δύο πόδια να περπατήσεις και το ένα πόδι σου αποδίδει λιγότερους μήνες (ξαναλέω μήνες, όχι τζίρο) τότε καλύτερα να το αφήσεις σε έμπειρους και ξύπνιους πωλητές , ούτως ή άλλως η πλειοψηφία αυτών προέρχεται από καλές συνεργασίες με αντίστοιχα τουριστικά γραφεία. Οπότε πας να στηρίξεις το άλλο το πόδι, το οποίο επίσης σου αποφέρει τεράστιο τζίρο αλλά πρέπει να “γεμίσει” περισσότερους μήνες άρα μεγαλύτερο εύρος  που πρέπει να καλυφθεί οικονομικά.

    Εδώ όμως κάτι πρέπει να κάνεις διαφορετικά. Η Κρήτη είναι τοπ προορισμός, πασίγνωστος και ο ανταγωνισμός ακόμα χειρότερος. Πρέπει λοιπόν να διαφοροποιηθείς. Γιατί εσένα;

    Απεθύνεσαι όχι μόνο σε απλό κόσμο που θα πρέπει να πειστεί αλλά και τα τουριστικά γραφεία που φέρνουν αυτόν τον κόσμο. Άρα και οι δύο πρέπει να νιώθουν μία ασφάλεια.

    Δημιούργησε μία εμπειρία για το ξενοδοχείο σου. Δείξε όχι τα δωμάτια , τη θάλασσα και τις πισίνες για να έχουμε να τα θαυμάσουμε (Ας χειροκροτήσουμε και τον κατασκευαστή για αυτό). Δείξε τι μπορούνε να κάνουν στη παραλία, τι δραστηριότητες μπορούν να κάνουν στη θάλασσα, τι μπορούν να κανούν μέσα στο ξενοδοχείο ή εκτός αυτού. Δείξε τι ποτά μπορούν να πιουν στη πισίνα. Δείξε βίντεο με τι βραδιές που διοργανώνει το ξενοδοχείο και πόσα καλά περνάει ο κόσμος, τους ανθρώπους που δουλεύουν και θα καλωσορίσουν τον κόσμο, τι μπορούν να κάνουν στην ευρύτερη περιοχή,τι μπορούν να επισκεφτούν και πως συμβάλει σε αυτό το ξενοδοχείο.

    Διαφήμισε υπηρεσίες που προσφέρει για ζευγάρια ή οικογένειες όπως πχ το σπα, όχι απλά ” να έχουμε και ένα υπέροχο σπα”, αλλά βγάλε ένα βίντεο δευτερολέπτων πως κάνουν μασάζ τα ζευγάρια (με προσοχή να φαίνεται καθαρό!!). Δείξε την ξεχωριστή εμπειρία που θα ζήσει σε ένα ευχάριστο περιβάλλον διαμονής.


    Κάνε τη διαφορά γιατί όλα είναι σχέσεις και αυτές για να αντέξουν στο χρόνο πρέπει να υπάρχει ασφάλεια. 

    Το άρθρο υπογράφει η Βασιλική Γαρυφαλάκη από την ομάδα της Touristhings.gr

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Digital Marketing

    5+1 θανάσιμα λάθη σε ιστοσελίδες ξενοδοχείων

    20 Δεκεμβρίου, 20214 Mins Read
    Digital Marketing

    6 πρακτικές για επιτυχημένα hotel posts σε Social Media

    11 Ιουλίου, 20213 Mins Read
    Digital Marketing

    Γιατί να επενδύσω στο digital marketing ενός ξενοδοχείου;

    13 Απριλίου, 20213 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo