Ξεκινώντας οφείλουμε να τονίσουμε ότι κάθε site ή social media εφαρμογή έχει διαφορετικά “κόλπα” για να δομηθεί το προφίλ της εταιρείας.
Παρακάτω θα βρείτε μικρές συμβουλές,αρκετά βοηθητικές για ένα αποδοτικό social media management των ξενοδοχείων!
- Χρησιμοποιήστε την ίδια εικόνα σε όλους τους ιστότοπους- προφίλ. Προτιμότερο είναι να χρησιμοποιήσετε το απλό λογότυπο της εταιρείας ή του ξενοδοχείου.Αυτό να μην αλλάξει παρά μόνο σε περίπτωση rebranding και αυτό μέσω συνολικής καμπάνιας.
- Μη φτιάξετε προφίλ στο Facebook αλλά Σελίδα. Η λογική θα φτιάξω ένα προφίλ και απλά δε θα το χρησιμοποιώ είναι η πλέον άστοχη. Προφίλ έχουν τα φυσικά πρόσωπα και οι Εταιρείες σελίδες.
- Στα προσωπικά στοιχεία χρειάζεται να συμπληρώσετε τη διεύθυνση, τη θέση στο χάρτη,τηλέφωνο επικοινωνίας για εξυπηρέτηση ή κρατήσεις,link για το επίσημο site της εταιρείας
- Μείνετε ενεργοί και να έχετε μία συνοχή και συνέπεια στο υλικό που ανεβάζετε. Όπως ήδη έχουμε τονίσει καλό θα είναι να μην ανεβάζεται απλό και αδιάφορο υλικό αλλά εμπειρίες. Τα μικρά βίντεο είναι ιδανικά καθώς και η αναπαραγωγή δημοσιεύσεων και καλών κριτικών πελατών σας.
- Μην κάνετε αναπαραγωγή ή αντιγραφή υλικού από ανταγωνιστές σας.Παρακολουθείτε τις εξελίξεις και μείνετε πρωτότυποι.
- Φροντίστε οι φωτογραφίες να είναι υψηλής ανάλυσης και με καλό φωτισμό.
- Προβάλετε φωτογραφίες και εκτός κτηρίου, στοχεύστε και στο χαμογελαστό προσωπικό σας.
- Στοχεύστε στο γκρουπ φίλων που θα σας είναι αποδοτικοί. Πρώτα από όλα σε άτομα που φαίνεται ότι έχουν ενδιαφέρον ή ασχολία με το τουρισμό,ακολουθούν αντίστοιχα προφίλ, διατηρούν κάποιο αντίστοιχο blog ή κανάλι στο youtube. Επίσης κάντε “φίλους ή followers” πελάτες σας ή πελάτες αντίστοιχου brand στο εξωτερικό.
- Μη διαγράφετε “φίλους” , δρα αρνητικά. Το προφίλ είναι εταιρικό, αντιπροσωπεύεται μία εταιρεία και όχι τον εαυτό σας. Επίσης καλό θα είναι να μην εκφράζεται σχόλια που δείχνουν προσωπικό τόνο ή συναίσθημα. Αν λάβετε μία θετική κριτική ή σχόλιο στο προφίλ σας πατήστε like ή πείτε ένα ευχαριστούμε πολύ. Αν λάβετε κάτι αρνητικό διαχειριστείτε το κατόπιν συνεννόησης με τη διοίκηση.
Διαχωρείστε τον προσωπικό τόνο από τον εταιρικό. Ναι μεν άνθρωπος είναι αυτός που διαχειρίζεται τα προφίλ αλλά δε παύει να εκπροσωπεί μία εταιρεία και ένα σύνολο ανθρώπων οπότε ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε πολύ προσεκτικοί.
Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της TourisThings.gr