fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Πωλήσεις > Yield Management: Ένα βήμα πριν

Η τεχνική πρόβλεψης διαθεσιμότητας δωματίων δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί διάφορες διεργασίες.

Αυτές πραγματοποιούνται κατά κύριο λόγο από τον Διευθυντή Πωλήσεων και Μάρκετινγκ,τον revenue Manager,τους πωλητές,τον Reservation Manager και φυσικά τον Διευθυντή του ξενοδοχείου.Για να προβούμε σε ασφαλείς και χωρίς δραματικές αποκλίσεις προβλέψεις πληρότητας δωματίων , πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μια ροή πληροφοριών που αποτελείται από διάφορους δείκτες.

Οι κύριοι δείκτες ροής πληροφοριών για τις ασφαλείς προβλέψεις πληρότητας δωματίων είναι:

  1. Πληρότητα ξενοδοχείου την ίδια περίοδο την προηγούμενη χρονιά ή τους τελευταίους μήνες
  2. Μέσος όρος τιμής την ίδια περίοδο την προηγούμενη χρονιά ή τον αντίστοιχο περσινό μήνα
  3. Σύνολο εγγυημένων ή μη εγγυημένων κρατήσεων συγκεκριμένης χρονικής περιόδου
  4. Προγραμματισμένες εκδηλώσεις στην ευρύτερη περιοχή όπου δραστηριοποιείται το ξενοδοχείο
  5. Τέλεια γνώση των αγορών που αντλεί την πελατεία του
  6. Να λάβουμε υπόψιν το ποσοστό εθνικοτήτων τόσο για να στοχεύσουμε στις αντίστοιχες αγορές ή για να τα αξιολογήσουμε βάση γεωπολιτικών συνθηκών που μπορεί να συμβαίνουν φέτος ή την περσινή χρονιά πχ.πόλεμος,οικονομική κρίση,επιδημία
  7. Προγραμματισμός μη διαθέσιμων δωματίων σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή
  8. Να λάβουμε υπόψιν επίσης δείκτες όπως είναι το ποσοστό μη εμφανισθέντων, ποσοστό περαστικών πελατών και το ποσοστό πελατών παράτασης διαμονής

Συνοπτικά, η Διαχείριση Απόδοσης έχει ως στόχο την επίτευξη της όσο το δυνατόν καλύτερης τιμής για τα δωμάτια στο πλαίσιο της προσφοράς και ζήτησης της τουριστικής αγοράς για μια δεδομένη χρονική στιγμή/περίοδο.

To άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

One thought on “Yield Management: Ένα βήμα πριν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *