fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Πωλήσεις > Βιωσιμότητα και πωλήσεις: Ποια τα κριτήρια επιλογής στρατηγικής;

Η στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ λαμβάνονται από τον υπεύθυνο πωλήσεων και μάρκετινγκ του ξενοδοχείων και από τις αντίστοιχες ομάδες δράσεις. Μέσα σε όλα όμως, η βιωσιμότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για το πλάνο δράσης στον τομέα. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν 5 βασικά σημεία στα οποία χρειάζεται να σταθούμε:

Ο πελάτης ενδιαφέρεται να βρει ηρεμία,ησυχία,να χαλαρώσει και να ξεφύγει από το στρες της καθημερινότητάς του.Κυρίως στις ανεπτυγμένες χώρες θεωρείτε ως βασικό στοιχείο για την επιλογή διακοπών αναψυχής και το αντίστοιχο θέρετρο.

Συμβουλή 1:Αναπτύξτε δραστηριότητες όπως σπα,αρχιτεκτονική και διακόσμηση που να αποπνέου ηρεμία,καθαριότητα και χαλάρωση.

Ο πελάτης ενδιαφέρεται να μάθει τα ήθη,τα έθιμα και τις γενικές παραδόσεις του τόπου επίσκεψης. Οι αντίστοιχες πρακτικές και δράσεις ενισχύουν την απόφαση επιλογής του.

Συμβουλή 2:Αναπτύξτε αντίστοιχες πρακτικές και δράσεις όπως είναι οι θεματικές βραδιές στο ξενοδοχείο,δράσεις από ομάδες του ξενοδοχείου όπως είναι η αναπαράσταση του τρύγου,το μάζεμα των ελιών,ράψιμο παραδοσιακών φορεσιών κτλ.

Ο πελάτης ενδιαφέρεται για συγκεκριμένα προϊόντα οικολογικού τουρισμού. Αυτού του είδους η ζήτηση επικεντρώνεται σε μικρές και εξειδικευμένες αγορές.

Συμβουλή 3:Ακολουθείστε και διαφημίστε το Green Policy, επενδύστε σε προστατευόμενες περιοχές του τόπου σας για να συνδυάσετε τέτοια μορφή τουρισμού.

Ο πελάτης αποφεύγει θέρετρα και ξενοδοχεία χωρίς αισθητική,υπερβολικό μπετό,με υπερβολικό συνωστισμό και χωρίς σωστή και διαρκή συντήρηση.

Συμβουλή 4:Επιλέξτε αντίστοιχα κόνσεπτ αρχιτεκτονικής και διακόσμησης,κάντε μικρές ή μεγάλες συντηρήσης όσο είναι κλειστό το ξενοδοχείο,ανανεώνετε όσο πιο συχνά γίνεται τον εξοπλισμό ύπνου.

Ο πελάτης αποφεύγει προορισμούς που η συμπεριφορά και οι συνήθειες των κατοίκων, καθώς και οι ποιότητα των υπηρεσιών αντανακλούν έχθρα και αντιπάθεια.

Συμβουλή 5:Επενδύστε στα social media και το προσωπικό σας για να αποδείξετε το αίσθημα φιλοξενίας που σας διακατέχει.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *