Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Spa και ξενοδοχεία: Ποια target groups στοχεύω;
    Στρατηγική Πωλήσεων

    Spa και ξενοδοχεία: Ποια target groups στοχεύω;

    23 Απριλίου, 2020Updated:6 Αυγούστου, 20216 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, τα spa είναι μεγάλη πηγή κέρδους ανεκμετάλλευτη από τη πλειοψηφία των ξενοδόχων. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι λίγοι είναι αυτοί που τα έχουν υπό δικό τους έλεγχο και πολλοί τα νοικιάζουν σε εξωτερικούς συνεργάτες. Η εξωτερική συνεργασία φαίνεται ως τη καλύτερη δυνατή προοπτική είτε γιατί δε γνωρίζουν οι ξενοδόχοι και η ανώτερη διοίκηση πως να το αξιοποίηση αποτελεσματικά είτε γιατί δεν την ενδιαφέρει να επενδύσει χρόνο και επιπλέον προσωπικό από αυτό της πρώτης γραμμής σε αυτό.

    Από την άλλη πλευρά, το spa μπορεί να αποτελέσει το μεγαλύτερο και από τα καλύτερα εργαλεία πώλησης δωματίων για εσάς. Μέσα σε πολλές ενέργειες που μπορούν να γίνουν, οι εθνικότητες που έχετε στοχεύσει έως τώρα αλλά και αυτές που θα πρέπει να στοχεύσετε στο μέλλον, αν θέλετε να αξιοποιήσετε επαρκώς το spa σας , παίζουν κύριο ρόλο στην αύξηση εσόδων από το τμήμα αυτό ή αν αξίζει να προβείτε σε επένδυση αυτού για μελλοντική αύξηση εσόδων.

    1. Αμερική

    Οι Αμερικάνοι είναι η πιο ασφαλής “πηγή κέρδους” για το spa. Έχουν μεγάλη αγοραστική δύναμη, έχουν γνώση επάνω στο spa, είναι έμπειροι πελάτες και συνήθως έχουν προγραμματίσει τις διακοπές τους πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο και μέσα σε αυτό σίγουρα υπάρχει τουλάχιστον μία επίσκεψη στο spa. Συνήθως κάνουν ολοκληρωμένες θεραπείες στο τέλος των διακοπών τους αλλά αν αισθανθούν ασφάλεια να επενδύσουν τότε μπορούν να γίνουν καθημερινοί πελάτες με μεγάλο μέσο όρο “κατάθεσης” στο spa. Συνήθως έρχονται σε ζευγάρια ή παρέες και εκτιμούν τις καλές εγκαταστάσεις, την ομορφιά, την ηρεμία και πάρα πολύ να μιλούν και να νιώθουν τη φιλοξενία αλλά και την αμέριστη διακριτική προσοχή σας. Τέλος, είναι από τους ευκολότερους πελάτες για να αυξήσετε το retail του spa.

    *Σε γενικές γραμμές δεν έχουν πρόβλημα με το φύλο του θεραπευτή τους

    2.Ελβετία

    Οι Ελβέτοι είναι ακόμα μία μεγάλη αγοραστική δύναμη και πολλοί καλοί καταναλωτές τους spa. Αρέσκονται στις ολοκληρωμένες θεραπείες και σε αυτές του προσώπου επίσης. Έρχονται ατομικά ή σε μεγάλες οικογένειες και παρέες. Αναμένουν ευγένεια, ηρεμία, δε τους αρέσει η πίεση αλλά θέλουν να ξέρουν όλες τις επιλογές τους. Δεν τους ενδιαφέρουν οι εκπτώσεις ή οι προσφορές αλλά θα επιλέξουν μεγάλα πακέτα με πολλαπλές θεραπείες. Είναι τυπικοί στα ραντεβού και στη πληρωμή. Έχουν εμπειρία και ξέρουν τι θέλουν αλλά παράλληλα τους αρέσει να δοκιμάζουν και καινούρια πράγματα.

    *Θα αυξήσετε το retail μόνο αν πειστούν ότι τα προϊόντα είναι όντως χρήσιμα και μοναδικά

    3.Ισραήλ

    Οι ισραηλίτες είναι από τους πιο εύκολους πελάτες για να επισκεφτούν το spa. Δεν αρέσκονται από τις εγκαταστάσεις αλλά από την καλή ποιότητα στο μασάζ και κυρίως την “βασανιστική” διαπραγμάτευση. Θα τους κερδίσετε μόνο αν μπείτε στη διαδικασία διαπραγμάτευσης τιμών μαζί τους. Μπορούν να επενδύσουν πολλά αλλά μόνο αν έχουν κάνει (ή πιστέψουν ότι έχουν κάνει) το καλύτερο δυνατό deal. Δε τους ενδιαφέρει να το πάρουν πολύ φτηνά αλλά με μεγάλη έκπτωση, οπότε χειριστείτε το κατά το καλύτερο δυνατό τρόπο για να μη χάσετε εσείς. Είναι απόλυτοι γνώστες όλων των ειδών, ξέρουν τι θέλουν, είναι καθημερινή τους συνήθεια. Θέλουν να μιλάνε πολλοί και ζουν για να παζαρεύουν με καλούς διαπραγματευτές. Αν μείνουν ικανοποιημένοι από τη θεραπεία θα φέρουν όλη τους τη παρέα, όλους τους ισραηλίτες του ξενοδοχείου ακόμα και αν δε είναι παρέα και θα το συστήσουν και σε αυτούς που πρόκειται να ταξιδέψουν και να μείνουν στο ξενοδοχείο. Αναζητούν περισσότερο το πολύ καλό μασάζ και λιγότερο θεραπείες σώματος και προσώπου. Δημιουργούν πολύ φασαρία και αφήνουν πίσω τους αρκετή αναστάτωση αλλά μπορεί να γίνουν οι πιο πιστοί πελάτες και η καλύτερη διαφήμιση του spa.

    *Προτιμούν γυναίκες στις θεραπείες (η συντριπτική πλειοψηφία)

    4.Γαλλία

    Οι Γάλλοι είναι οι κατ’εξοχήν πελάτες τους spa. Έχουν χρόνια εμπειρίας σε όλες τις θεραπείες και τα μασάζ. Επιλέγουν και συχνά spa destinations και συνδυάζουν την ευεξία με τις εκδρομές αφού έχουν εμπειρία και στα δύο. Αρέσκονται πάρα πολύ και στις εγκαταστάσεις όπως σάουνα, χαμάμ αλλά κυρίως ότι αφορά το νερό. Η ύπαρξη υδροθεραπείας ή θαλασσοθεραπείας θα γίνει το μεγαλύτερο ατού σας για να τους κάνετε μόνιμους πελάτες. Αυτό που όμως είναι το μεγαλύτερο “όπλο” πώλησης είναι να μιλάτε τη γλώσσα τους. Δεν είναι απαραίτητο να τη μιλάτε άπταιστα αλλά αρκεί να έχετε επαρκή γνώση και να προσπαθείτε να συνεννοηθείτε μαζί τους στη γλώσσα τους.

    *Οι γυναίκες αρέσκονται στις καλωπιστικές θεραπείες όπως αυτές τις κυτταρίτιδας ενώ οι άντρες δε διστάζουν να κάνουν ολοκληρωμένες θεραπείες προσώπου και σώματος

    5. Γερμανία

    Οι Γερμανοί δεν έχουν κουλτούρα spa οπότε και δε θα εντυπωσιαστούν από τις εγκαταστάσεις και το πλούσιο κατάλογο υπηρεσιών σας. Είναι επαγγελματίες τουρίστες για αυτό και θα επισκεφτούν το spa αναγνωριστικά ως μέρος των facilities του ξενοδοχείου. Είναι μετρημένοι στις αγορές τους, ξέρουν τα δικαιώματά τους, τις αποζημιώσεις και δίνουν βάση στη διαχείριση παραπόνων για να απαιτήσουν παραπάνω πράγματα αν έχουν το περιθώριο. Μπορούν να γίνουν πελάτες μας γιατί αρέσκονται στα μασάζ και περισσότερο σε θεραπευτικά πλάτης και αυχένα. Τους αρέσει αρκετά και η υπηρεσία σάουνας και δωματίου ατμού.

    *Οι Γερμανοί θα πάρουν αρκετά μασάζ θεραπευτικά σε εκπτωτικό πακέτο

    6. Ηνωμένο Βασίλειο

    Οι Άγγλοι είναι πελάτες απρόβλεπτοι. Κάνουν μασάζ αλλά κυρίως θεραπείες σώματος και προσώπου, υπηρεσίες μανικιούρ-πεντικιούρ καθώς χρησιμοποιούν ή αναζητούν υπηρεσίες κομμωτηρίου. Έχουν οργανωμένο budget, είναι επιλεκτικοί, συνεπείς και ευγενικοί. Είναι εύκολο να κάνουν παράπονα αν αντιληφθούν ότι η υπηρεσία που έλαβαν δεν είναι value for money. Θέλουν να είναι στο επίκεντρο της προσοχής και κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης και στην διάρκεια της εκτέλεσης οποιασδήποτε θεραπείας έχουν επιλέξει. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα “επενδύσουν” στο σπα.

    * Είναι “επικίνδυνοι” αφού μπορεί να φαίνονται ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίας σας αλλά μετά να γράψουν ή να πουν τα χειρότερα χωρίς να το περιμένετε αν όντως συνέβη κάποια αστοχία

    7. Ρωσία

    Οι Ρώσοι είναι κατά κύριο λόγο πελάτες του spa. Οι γυναίκες επιλέγουν κατά κύριο λόγο χαλαρωτικά μασάζ, θεραπείες προσώπου και αρέσκονται στην αγορά πολλών καλλυντικών προσώπου. Οι άντρες απαιτούν πολύ δυνατό μασάζ σε όλο το σώμα και στη συντριπτική πλειοψηφία θέλουν αποκλειστικά γυναίκα για να κάνουν μασάζ. Συνήθως έρχονται σε ζευγάρια και πληρώνει πάντα ο άνδρας όμως αυτόν που πρέπει να πείσετε για να πουλήσετε είναι η γυναίκα, ακόμα και αν απευθύνεστε στον άντρα. Θέλουν να νιώθουν προστατευμένοι από τους άλλους πελάτες και συνήθως είναι απόμακροι από τις υπόλοιπες εθνικότητες-πελάτες. Μπορεί να επιτευχθεί πολύ υψηλή πώληση ανάλογα με την ποιότητα του τουρίστα. Τους αρέσει η λάμψη και η καλές εγκαταστάσεις.

    * Έχουν μεγάλη εμπειρία στις τεχνικές και την ποιότητα υπηρεσίας ότι αφορά τις υπηρεσίες μανικιούρ – πεντικιούρ

    8. Σκανδιναβοί

    Οι Σκανδιναβοί, παρόλο που δεν είναι γνωστό, επισκέπτονται το spa χωρίς να είναι όμως η προτεραιότητα τους. Έρχονται κυρίως σε ζευγάρια και προτιμάνε υπηρεσίες που μπορούν να τις κάνουν μαζί. Συνήθως είναι αρχάριοι στις υπηρεσίες και προτιμούν πιο χαλαρωτικά μασάζ. Επίσης αρέσκονται πολύ στις υπηρέσιες σάουνας, δωματίου ατμού ή χαμάμ και χρησιμοποιούν ακόμα τις εσωτερικές πισίνες. Έχουν σεβαστή αγοραστική δύναμη, δεν έχουν πρόβλημα να το επενδύσουν αλλά λόγω άγνοιας δύσκολα θα αποφασίσουν να “επενδύσουν” από μόνοι τους.

    * Δεν γίνονται τακτικοί πελάτες του spa αλλά θα το επισκεφτούν μία με δύο φορές στη διάρκεια διαμονής τους

    Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της TourisThings.gr

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Στρατηγική Πωλήσεων

    Οι 5 καλύτερες πρακτικές για SPA revenue

    25 Νοεμβρίου, 20203 Mins Read
    Στρατηγική Πωλήσεων

    Spa Revenue:Bασικοί δείκτες εσόδων,μέρος Α

    19 Οκτωβρίου, 20202 Mins Read
    Στρατηγική Πωλήσεων

    Στρατηγικές revenue “οικονομικής κρίσης”

    14 Αυγούστου, 20208 Mins Read

    6 Σχόλια

    1. Parasyris Michalis on 1 Μαΐου, 2020 07:22

      Καλημέρα, Μου αρέσει. Υπάρχει γνώση σε αυτό που διάβασα. Ενδιαφέρουσα η σελίδα, θα σας ακολουθώ.

      Reply
    2. Βασιλείου on 25 Αυγούστου, 2020 17:12

      Καλησπέρα! πολύ ενδιαφέρον! είμαι υπάλληλος υποδοχής ξενοδοχείου &θα με βοηθήσει η γνώση αυτή στο μέλλον.

      Reply
      • B.Author on 26 Αυγούστου, 2020 10:09

        Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το θετικό σχόλιο! Αισθανόμαστε και διπλά χαρούμενοι γιατί ο στόχος του blog είναι ακριβώς αυτό, να βοηθάμε, πολύ ή λίγο, με χρήσιμες ιδέες,γνώσεις και πληροφορίες επαγγελματίες του τουρισμού!! Αναμένουμε να μας πείτε, αν επιθυμείτε, τι άλλο σας ενδιαφέρει έτσι ώστε να το δείτε μελλοντικά αναρτημένο 🙂 Καλή σας συνέχεια.

        Reply

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo