fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Marketing > Είναι ικανοί οι influencers να επηρεάσουν το brand σας;

Είτε η επωνυμία σας είναι προϊόν που σχετίζεται με ταξίδια (αποσκευές, εργαλεία, αξεσουάρ τεχνολογίας κ.λπ.), υπηρεσία, εμπειρία ή ένας επίσημος τουριστικός οργανισμός, αυτές οι ιδέες εκστρατείας θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε να διαμορφώνετε μια στρατηγική μάρκετινγκ επιρροής από την αρχή.

Ας γίνει ο οικοδεσπότης σας…

Εάν η επωνυμία σας είναι μια ταξιδιωτική εμπειρία, μια υπηρεσία ή μια τοποθεσία, πάρτε έναν influencer για να συμμετέχει στην ομάδα σας ως έκτακτη ειδική εμφάνιση σε εκδήλωση ή στον χώρο σας, για μια χρονική περίοδο ή ως μακροπρόθεσμη συμφωνία. Θα μπορούσε να είναι ένας influencer με τον οποίο έχετε ήδη μια καλή συνεργασία με, κάποιον με τον οποίο έχετε συνεργαστεί στο παρελθόν ή ακόμη και έναν influencer που είναι πραγματικά πολύ καλός για το brand σας. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και εξαρτάται πραγματικά από το τι πραγματικά είναι η επιχείρησή σας, αλλά μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε είναι…

  • Ένα ξενοδοχείο ή ταξιδιωτικό γραφείο θα μπορούσε να προσελκύσει έναν influencer και να το φιλοξενήσει σε ένα ταξίδι 10 ημερών σε μια συγκεκριμένη περιοχή και να ασχοληθεί με την αγορά-στόχο που αντιπροσωπεύει για να ενταχθεί στην επιρροή σας, για μια πραγματικά μοναδική προοπτική μιας ομαδικής εμπειρίας, με τον influencer ως επικεφαλής της. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει καλά, επειδή η επιρροή θα είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τους ανθρώπους να συμμετάσχουν στην περιοδεία και η συνεργασία θα διασφαλίσει ότι θα λάβετε κάποια προώθηση και στα κανάλια του influencer, κάτι που είναι ιδανικό για την απόκτηση πελατών και την ευρεία αναγνώριση της επωνυμίας.
  • Ένας τουριστικός οργανισμός θα μπορούσε να προσλάβει έναν influencer να κάνει τακτικές εκδρομές με φαγητό, περιηγήσεις στα αξιοθέατα ή περιηγήσεις στην πόλη, ανάλογα με τον τομέα ενδιαφέροντος και την εμπειρία τους. Αυτό θα μπορούσε να είναι για μια χρονική περίοδο, ώστε οποιοσδήποτε ταξιδεύει μέσω Αθηνών (για παράδειγμα) κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου (για παράδειγμα) να συμμετάσχει σε μια περιήγηση με τα πόδια με έναν γνωστό Αμερικανό ταξιδιωτικό παράγοντα για να γνωρίσει πραγματικά την πόλη. Για βέλτιστα αποτελέσματα, αυτή η συνεργασία θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε περιόδους αιχμής τουριστών και ο influencer θα πρέπει να έχει καλή σχέση με το κοινό-στόχο που θέλετε να προσελκύσετε.

Στείλτε τους σε ένα fam-trip

To οικογενειακό ταξίδι είναι ο όρος της βιομηχανίας για «όλα τα έξοδα που καταβάλλονται για το ταξίδι στα μέσα ενημέρωσης ή τα κανάλια πηγής πελατών σε αντάλλαγμα τη προώθηση». Τα οικογενειακά ταξίδια δεν είναι καινούργια στον κόσμο των παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης και της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας, αλλά για τους influencers, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και οι προσκλήσεις γίνονται όλο και πιο συχνά. Ένα οικογενειακό ταξίδι θα μπορούσε να είναι μια δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο και τα έξοδα ταξιδιού που καλύπτονται ή θα μπορούσε να είναι ένα πλήρες δρομολόγιο πολλών ημερών που είναι γεμάτο με τα “καλύτερα” μιας συγκεκριμένης τοποθεσίας, πόλης ή περιοχής.

Ένα οικογενειακό ταξίδι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εισαγάγετε μια ταξιδιωτική επωνυμία σε ένα νέο κοινό ή να προσελκύσετε ξανά ένα παλιό κοινό και τελικά να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και να τα μετατρέψετε σε μετρήσιμα αποτελέσματα, είτε πρόκειται για πωλήσεις εισιτηρίων, διεθνείς επισκέπτες ή έσοδα. Για παράδειγμα, εάν θέλετε περισσότερους Ιταλούς να επισκεφθούν τη Κρήτη κατά τη διάρκεια του χειμώνα, στείλτε μια ομάδα ιταλών ταξιδιωτικών influencer σε ένα ταξίδι 7 ημερών σε αντίστοιχες περιοχές της Κρήτης για να δημιουργήσετε περιεχόμενο και να μοιραστείτε την εμπειρία με τους οπαδούς τους.

Content Marketing…

Οι Influencers είναι ειδικοί δημιουργοί περιεχομένου, οπότε αν χρειάζεστε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για την ταξιδιωτική σας επωνυμία, το influencer marketing είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ολοκληρώσετε τη δουλειά. Αντί να προσλάβετε έναν ανεξάρτητο φωτογράφο ή να κάνετε εξωτερική ανάθεση σε αντίστοιχη εταιρεία, συνεργαστείτε με έναν influencer για να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που χρειάζεστε, είτε πρόκειται για εικόνες για ένα νέο προϊόν, κατάλογο ή υπηρεσία, είτε για να μοιραστείτε ένα ηλεκτρονικό προϊόν με την κοινότητά σας. Οι influencer μπορούν να βοηθήσουν να “μοιραστεί” ένα μοναδικό περιεχόμενο και θα δείτε πραγματικά το πάθος και τη δημιουργικότητά τους στο έργο.

Προϊόν ή υπηρεσία κατά παραγγελία…

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο ένας influencer μπορεί να ενταχθεί στην ομάδα σας και να συμβάλει στην ανάπτυξη του brand σας είναι μέσω μιας προσφοράς προϊόντων ή υπηρεσιών κατά παραγγελία, που σχεδιάστηκε από τον influencer. Αυτός ο τύπος συνεργασίας λειτουργεί καλά στη βιομηχανία της μόδας, όπου οι influencers ασχολούνται τακτικά με το σχεδιασμό μιας συλλογής ή συνεργάζονται με την ομάδα σχεδιασμού για να αναπτύξουν προϊόντα.

Το ίδιο ισχύει και για τον ταξιδιωτικό κλάδο, όταν ένας influencer μπορεί να δεσμευτεί για να δημιουργήσει ένα προϊόν ή υπηρεσία προσφοράς που μπορεί να μοιραστεί με τους οπαδούς του. Είναι περισσότερο μια διαδικασία μακροπρόθεσμης συνεργασίας, ωστόσο, έχει τη δυνατότητα να αποφέρει μεγάλα αποτελέσματα. Μερικές ιδέες για να εμπνεύσουν αυτόν τον τύπο συνεργασίας …

  • Μια εταιρεία ταξιδιών/tours θα μπορούσε να συνεργαστεί με έναν influencer για να σχεδιάσει ένα ταξιδιωτικό δρομολόγιο που γίνεται μία από τις τακτικές προσφορές του brand.
  • Μια επωνυμία αποσκευών θα μπορούσε να προσελκύσει έναν influencer για να σχεδιάσει μια νέα γκάμα αποσκευών και αξεσουάρ ταξιδιού που διατίθεται στους καταναλωτές. Θα μπορούσε να είναι μια νέα κομψή συλλογή για τη μόδα, ή ίσως κάτι που είναι κατασκευασμένο από φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα. Όσο περισσότερο το προϊόν ευθυγραμμίζεται με την προσωπικότητα του influencer και το κοινό του, τόσο καλύτερο!
  • Ένας επίσημος τουριστικός οργανισμός θα μπορούσε να προσελκύσει έναν influencer για να δημιουργήσει μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία για τους επισκέπτες στην τοποθεσία που αντιπροσωπεύει.

Κλασσικές προωθητικές ενέργειες…

Ενώ ο χώρος του influencer μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς και οι νέες ιδέες της καμπάνιας υλοποιούνται, οι παραδοσιακές δραστηριότητες προώθησης στον ψηφιακό χώρο εξακολουθούν να έχουν θέση στο τοπίο των influencer. Ταξιδιωτικές μάρκες μπορούν να προσελκύσουν τους influencers για να μοιραστούν περιεχόμενο σχετικά με έναν συγκεκριμένο προορισμό και τελικά να προτείνουν μια επωνυμία, ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια εμπειρία στην κοινότητά τους. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι οι καταναλωτές είναι εξαιρετικά έμπειροι και μπορούν να αντιληφθούν μέσω συνεργασιών και διαφημιστικών δραστηριοτήτων που δεν είναι γνήσιες ή κατάφωρα προωθούν την ατζέντα πωλήσεων χωρίς δημιουργικότητα και αυθεντικότητα, γι ‘αυτό λάβετε υπόψη αυτό κατά την υλοποίηση διαφημιστικών δραστηριοτήτων για την επωνυμία σας.

Οι παραδοσιακές διαφημιστικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν ένα διαφημιζόμενο ιστολόγιο ή μια ανάρτηση κοινωνικής δικτύωσης ή κάλυψη που διασφαλίζεται μέσω ενός δελτίου τύπου με αξιοσημείωτη οπτική. Αυτή η στρατηγική καμπάνιας μπορεί να λειτουργήσει και είναι σχετικά εύκολο να εφαρμοστεί όταν εργάζεστε με μικρό προϋπολογισμό ή ελάχιστους πόρους και είναι ιδανική για την ευαισθητοποίηση και την έκθεση της επωνυμίας, ειδικά για μια νέα επωνυμία.

Ζητήστε τους να σας αξιολογήσουν…

Μιλώντας για παραδοσιακές διαφημιστικές δραστηριότητες, η ταπεινή κριτική προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεργαστείτε με έναν influencer σε μικρή κλίμακα, ειδικά όταν οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι. Παρέχοντας ένα δείγμα της προσφοράς του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας σε έναν influencer με αντάλλαγμα μια κριτική προϊόντος στην πλατφόρμα τους, λαμβάνετε ανεκτίμητα σχόλια για τους καταναλωτές και μοιράζεστε αυτήν την ειλικρινή κριτική με καταναλωτές που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας. Ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να απαιτείται χρέωση ανάπτυξης περιεχομένου εκτός από το δείγμα προϊόντος, οι κριτικές προϊόντων είναι αρκετά οικονομικά αποδοτικοί τρόποι συνεργασίας με έναν influencer και συμβάλλουν στην ψηφιακή συνομιλία σχετικά με την επωνυμία σας με θετικό τρόπο.

Aς γίνει ο brand ambassador σας…

Πολλές επωνυμίες σε πολλές βιομηχανίες έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία με την συνεργασία ενός influencer για να γίνει εκπρόσωπος του brand σας. Στον ταξιδιωτικό χώρο, αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε και να εκθέσετε την επωνυμία, και τελικά δημιουργεί την επιθυμία των καταναλωτών για να χρησιμοποιήσουν τελικά το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού του τρόπου συνεργασίας στο χώρο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι όταν επίσημοι τουριστικοί οργανισμοί συνεργάζονται με έναν influencer ως επίσημο πρεσβευτή μιας τοποθεσίας, όπως ο Αυστραλός ηθοποιός Chris Hemsworth και η συνεργασία του με την Tourism Australia.

Αν λοιπόν, είστε ένα ταξιδιωτικό/τουριστικό brand και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια καμπάνια μάρκετινγκ που θα επηρέαει ένα ευρύ κοινό που στοχεύετε εμπνευστείτε τις παραπάνω δημιουργικές ιδέες καμπάνιας και και αρχίστε να βρίσκετε τους influencer που ταιριάζουν καλύτερα στην επωνυμία σας.

Πηγή: scrunch.com

One thought on “Είναι ικανοί οι influencers να επηρεάσουν το brand σας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *