fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Marketing > Πως θα βελτιώσω τη κατατάξη στο Tripadvisor;

Η κατάταξη δημοτικότητας στο Tripadvisor βασίζεται σε κριτικές χρηστών και αντανακλά την απήχηση της επιχείρησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό της ίδιας ή εύρυτερης περιοχής. Η κατάταξη δημοτικότητας είναι σημαντική επειδή όσο περισσότερο πλησιάζει την κορυφή μία επιχείρηση αυξάνονται οι πιθανότητες να δουν την επιχείρηση οι χρήστες του ιστότοπου όταν πραγματοποιούν αναζήτηση στην περιοχή ενδιαφέροντος.

Πηγή: tripadvisor.com

Οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τη κατάταξη της δημοτικότητας είναι:

  1. Θετικές Κριτικές

Όπως είναι φυσιολογικό, όσο πιο πολλές θετικές κριτικές και σχόλια, τόσο καλύτερο για την υψηλή κατάταξη της επιχείρησης. Πέρα από τους επισκέπτες που θα βρουν χρόνο για να σχολιάσουν, υπάρχουν και επισκέπτες που απλά θα βαθμολογήσουν χωρίς περαιτέρω περιγραφή σχολίου. Για να εξασφαλίσετε λοιπόν καλή βαθμολογία καλό θα είναι να διασφαλίσετε διαφάνεια και συνέπεια στις πληροφορίες που δίνεται πριν και κατά τη κράτηση σε σχέση με τη πραγματικότητα που θα βιώσουν οι επσκέπτες κατά τη διαμονή. Ιδανικά θα πρέπει να δώσετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση, τις δυνατότητες που παρέχετε, αξιόπιστες και ρεαλιστικές φωτογραφίες, πραγματικό εύρος τιμών. Αν εκπληρώσετε ή ακόμα και αν ξεπεράσετε τις προσδοκίες τους κατά τη διαμονή τότε θα έχετε εξασφαλίσει σίγουρα θετική αξιολόγηση.

  1. Πλήθος κριτικών

Το μυστικό είναι πως όσο πιο πολλές τόσο πιο ψηλά στη δημοτικότητα και στην εμφάνιση της επιχείρησης κατά τη διάρκεια αναζήτησης του προϊόντος από τον δυνητικό πελάτη. Καλό θα είναι να είστε προετοιμασμένοι για να το επιτύχετε αυτό. Πως;

Ενθαρύννετε τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής να αξιολογήσουν απευθείας την επιχείρησή σας και να γράψουν μάλιστα συγκεκριμένα τι απολαμβάνουν από τις υπηρεσίες. Κατά το τέλος παραμονής μπορείτε να τους παρέχετε με έντυπο υλικό που τους ευχαριστείτε και τους προτρέπεται να σας αξιολογήσουν στο Tripadvisor ή μέσω εφαρμογής του ξενοδοχείου. Τέλος, μπορείτε μετά την έξοδο του πελάτη να στείλετε ευχαριστήριο e-mail και να τον παροτρύνεται να σας αξιολογήσει θετικά.

  1. Πρόσφατες Κριτικές

Κοινώς μην σταμάτατε ποτέ να παροτρύνεται το κοινό να γράφει τη κριτική του για την επιχείρησή σας. Οι πιο πρόσφατες κριτικές, χωρίς να τις διαχωρίζουμε αυτή τη στιγμή σε καλές ή αρνητικές, μας δίνουν την πιο πρόσφατη εικόνα συνολικά της επιχείρησης οπότε, και σύμφωνα με τον αντίστοιχο αλγόριθμο του Tripadvisor, η πιο πρόσφατη κριτική θα βελτιώση τη θέση κατάταξης σε σχέση με παλιότερη. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι οι παλαιότερες κριτικές ότι δεν είναι ορατές παρόλο που δεν έχουν μεγάλη βαρύτητα στη κατάταξη.

Συνοψίζοντας, πρέπει να τονίσουμε ότι για να έχετε επιτυχημένο αποτέλεσμα ως προς τη κατάταξη της επιχείρησης χρειάζεται να γίνει συνδιασμός των παραπάνω. Φυσικό είναι ο συνδυασμός επίσης δύο των παραπάνω να αποφέρει περισσότερο. Για παράδειγμα, οι πολλές και καλές κριτικές αποδίδουν περισσότερο οπότε μία ή ένας μικρός αριθμός κακών κριτικών δε θα επηρεάσει δραματικά το θετικό αποτέλεσμα.

Πηγή πληροφοριών tripadvisor.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *