Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Είναι ικανοί οι influencers να επηρεάσουν το brand σας;
    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Είναι ικανοί οι influencers να επηρεάσουν το brand σας;

    22 Μαΐου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20217 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Είτε η επωνυμία σας είναι προϊόν που σχετίζεται με ταξίδια (αποσκευές, εργαλεία, αξεσουάρ τεχνολογίας κ.λπ.), υπηρεσία, εμπειρία ή ένας επίσημος τουριστικός οργανισμός, αυτές οι ιδέες εκστρατείας θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε να διαμορφώνετε μια στρατηγική μάρκετινγκ επιρροής από την αρχή.

    Ας γίνει ο οικοδεσπότης σας…

    Εάν η επωνυμία σας είναι μια ταξιδιωτική εμπειρία, μια υπηρεσία ή μια τοποθεσία, πάρτε έναν influencer για να συμμετέχει στην ομάδα σας ως έκτακτη ειδική εμφάνιση σε εκδήλωση ή στον χώρο σας, για μια χρονική περίοδο ή ως μακροπρόθεσμη συμφωνία. Θα μπορούσε να είναι ένας influencer με τον οποίο έχετε ήδη μια καλή συνεργασία με, κάποιον με τον οποίο έχετε συνεργαστεί στο παρελθόν ή ακόμη και έναν influencer που είναι πραγματικά πολύ καλός για το brand σας. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και εξαρτάται πραγματικά από το τι πραγματικά είναι η επιχείρησή σας, αλλά μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε είναι…

    • Ένα ξενοδοχείο ή ταξιδιωτικό γραφείο θα μπορούσε να προσελκύσει έναν influencer και να το φιλοξενήσει σε ένα ταξίδι 10 ημερών σε μια συγκεκριμένη περιοχή και να ασχοληθεί με την αγορά-στόχο που αντιπροσωπεύει για να ενταχθεί στην επιρροή σας, για μια πραγματικά μοναδική προοπτική μιας ομαδικής εμπειρίας, με τον influencer ως επικεφαλής της. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει καλά, επειδή η επιρροή θα είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τους ανθρώπους να συμμετάσχουν στην περιοδεία και η συνεργασία θα διασφαλίσει ότι θα λάβετε κάποια προώθηση και στα κανάλια του influencer, κάτι που είναι ιδανικό για την απόκτηση πελατών και την ευρεία αναγνώριση της επωνυμίας.
    • Ένας τουριστικός οργανισμός θα μπορούσε να προσλάβει έναν influencer να κάνει τακτικές εκδρομές με φαγητό, περιηγήσεις στα αξιοθέατα ή περιηγήσεις στην πόλη, ανάλογα με τον τομέα ενδιαφέροντος και την εμπειρία τους. Αυτό θα μπορούσε να είναι για μια χρονική περίοδο, ώστε οποιοσδήποτε ταξιδεύει μέσω Αθηνών (για παράδειγμα) κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου (για παράδειγμα) να συμμετάσχει σε μια περιήγηση με τα πόδια με έναν γνωστό Αμερικανό ταξιδιωτικό παράγοντα για να γνωρίσει πραγματικά την πόλη. Για βέλτιστα αποτελέσματα, αυτή η συνεργασία θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε περιόδους αιχμής τουριστών και ο influencer θα πρέπει να έχει καλή σχέση με το κοινό-στόχο που θέλετε να προσελκύσετε.

    Στείλτε τους σε ένα fam-trip…

    To οικογενειακό ταξίδι είναι ο όρος της βιομηχανίας για «όλα τα έξοδα που καταβάλλονται για το ταξίδι στα μέσα ενημέρωσης ή τα κανάλια πηγής πελατών σε αντάλλαγμα τη προώθηση». Τα οικογενειακά ταξίδια δεν είναι καινούργια στον κόσμο των παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης και της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας, αλλά για τους influencers, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και οι προσκλήσεις γίνονται όλο και πιο συχνά. Ένα οικογενειακό ταξίδι θα μπορούσε να είναι μια δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο και τα έξοδα ταξιδιού που καλύπτονται ή θα μπορούσε να είναι ένα πλήρες δρομολόγιο πολλών ημερών που είναι γεμάτο με τα “καλύτερα” μιας συγκεκριμένης τοποθεσίας, πόλης ή περιοχής.

    Ένα οικογενειακό ταξίδι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εισαγάγετε μια ταξιδιωτική επωνυμία σε ένα νέο κοινό ή να προσελκύσετε ξανά ένα παλιό κοινό και τελικά να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και να τα μετατρέψετε σε μετρήσιμα αποτελέσματα, είτε πρόκειται για πωλήσεις εισιτηρίων, διεθνείς επισκέπτες ή έσοδα. Για παράδειγμα, εάν θέλετε περισσότερους Ιταλούς να επισκεφθούν τη Κρήτη κατά τη διάρκεια του χειμώνα, στείλτε μια ομάδα ιταλών ταξιδιωτικών influencer σε ένα ταξίδι 7 ημερών σε αντίστοιχες περιοχές της Κρήτης για να δημιουργήσετε περιεχόμενο και να μοιραστείτε την εμπειρία με τους οπαδούς τους.

    Content Marketing…

    Οι Influencers είναι ειδικοί δημιουργοί περιεχομένου, οπότε αν χρειάζεστε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για την ταξιδιωτική σας επωνυμία, το influencer marketing είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ολοκληρώσετε τη δουλειά. Αντί να προσλάβετε έναν ανεξάρτητο φωτογράφο ή να κάνετε εξωτερική ανάθεση σε αντίστοιχη εταιρεία, συνεργαστείτε με έναν influencer για να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που χρειάζεστε, είτε πρόκειται για εικόνες για ένα νέο προϊόν, κατάλογο ή υπηρεσία, είτε για να μοιραστείτε ένα ηλεκτρονικό προϊόν με την κοινότητά σας. Οι influencer μπορούν να βοηθήσουν να “μοιραστεί” ένα μοναδικό περιεχόμενο και θα δείτε πραγματικά το πάθος και τη δημιουργικότητά τους στο έργο.

    Προϊόν ή υπηρεσία κατά παραγγελία…

    Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο ένας influencer μπορεί να ενταχθεί στην ομάδα σας και να συμβάλει στην ανάπτυξη του brand σας είναι μέσω μιας προσφοράς προϊόντων ή υπηρεσιών κατά παραγγελία, που σχεδιάστηκε από τον influencer. Αυτός ο τύπος συνεργασίας λειτουργεί καλά στη βιομηχανία της μόδας, όπου οι influencers ασχολούνται τακτικά με το σχεδιασμό μιας συλλογής ή συνεργάζονται με την ομάδα σχεδιασμού για να αναπτύξουν προϊόντα.

    Το ίδιο ισχύει και για τον ταξιδιωτικό κλάδο, όταν ένας influencer μπορεί να δεσμευτεί για να δημιουργήσει ένα προϊόν ή υπηρεσία προσφοράς που μπορεί να μοιραστεί με τους οπαδούς του. Είναι περισσότερο μια διαδικασία μακροπρόθεσμης συνεργασίας, ωστόσο, έχει τη δυνατότητα να αποφέρει μεγάλα αποτελέσματα. Μερικές ιδέες για να εμπνεύσουν αυτόν τον τύπο συνεργασίας …

    • Μια εταιρεία ταξιδιών/tours θα μπορούσε να συνεργαστεί με έναν influencer για να σχεδιάσει ένα ταξιδιωτικό δρομολόγιο που γίνεται μία από τις τακτικές προσφορές του brand.
    • Μια επωνυμία αποσκευών θα μπορούσε να προσελκύσει έναν influencer για να σχεδιάσει μια νέα γκάμα αποσκευών και αξεσουάρ ταξιδιού που διατίθεται στους καταναλωτές. Θα μπορούσε να είναι μια νέα κομψή συλλογή για τη μόδα, ή ίσως κάτι που είναι κατασκευασμένο από φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα. Όσο περισσότερο το προϊόν ευθυγραμμίζεται με την προσωπικότητα του influencer και το κοινό του, τόσο καλύτερο!
    • Ένας επίσημος τουριστικός οργανισμός θα μπορούσε να προσελκύσει έναν influencer για να δημιουργήσει μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία για τους επισκέπτες στην τοποθεσία που αντιπροσωπεύει.

    Κλασσικές προωθητικές ενέργειες…

    Ενώ ο χώρος του influencer μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς και οι νέες ιδέες της καμπάνιας υλοποιούνται, οι παραδοσιακές δραστηριότητες προώθησης στον ψηφιακό χώρο εξακολουθούν να έχουν θέση στο τοπίο των influencer. Ταξιδιωτικές μάρκες μπορούν να προσελκύσουν τους influencers για να μοιραστούν περιεχόμενο σχετικά με έναν συγκεκριμένο προορισμό και τελικά να προτείνουν μια επωνυμία, ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια εμπειρία στην κοινότητά τους. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι οι καταναλωτές είναι εξαιρετικά έμπειροι και μπορούν να αντιληφθούν μέσω συνεργασιών και διαφημιστικών δραστηριοτήτων που δεν είναι γνήσιες ή κατάφωρα προωθούν την ατζέντα πωλήσεων χωρίς δημιουργικότητα και αυθεντικότητα, γι ‘αυτό λάβετε υπόψη αυτό κατά την υλοποίηση διαφημιστικών δραστηριοτήτων για την επωνυμία σας.

    Οι παραδοσιακές διαφημιστικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν ένα διαφημιζόμενο ιστολόγιο ή μια ανάρτηση κοινωνικής δικτύωσης ή κάλυψη που διασφαλίζεται μέσω ενός δελτίου τύπου με αξιοσημείωτη οπτική. Αυτή η στρατηγική καμπάνιας μπορεί να λειτουργήσει και είναι σχετικά εύκολο να εφαρμοστεί όταν εργάζεστε με μικρό προϋπολογισμό ή ελάχιστους πόρους και είναι ιδανική για την ευαισθητοποίηση και την έκθεση της επωνυμίας, ειδικά για μια νέα επωνυμία.

    Ζητήστε τους να σας αξιολογήσουν…

    Μιλώντας για παραδοσιακές διαφημιστικές δραστηριότητες, η ταπεινή κριτική προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεργαστείτε με έναν influencer σε μικρή κλίμακα, ειδικά όταν οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι. Παρέχοντας ένα δείγμα της προσφοράς του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας σε έναν influencer με αντάλλαγμα μια κριτική προϊόντος στην πλατφόρμα τους, λαμβάνετε ανεκτίμητα σχόλια για τους καταναλωτές και μοιράζεστε αυτήν την ειλικρινή κριτική με καταναλωτές που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας. Ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να απαιτείται χρέωση ανάπτυξης περιεχομένου εκτός από το δείγμα προϊόντος, οι κριτικές προϊόντων είναι αρκετά οικονομικά αποδοτικοί τρόποι συνεργασίας με έναν influencer και συμβάλλουν στην ψηφιακή συνομιλία σχετικά με την επωνυμία σας με θετικό τρόπο.

    Aς γίνει ο brand ambassador σας…

    Πολλές επωνυμίες σε πολλές βιομηχανίες έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία με την συνεργασία ενός influencer για να γίνει εκπρόσωπος του brand σας. Στον ταξιδιωτικό χώρο, αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε και να εκθέσετε την επωνυμία, και τελικά δημιουργεί την επιθυμία των καταναλωτών για να χρησιμοποιήσουν τελικά το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού του τρόπου συνεργασίας στο χώρο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι όταν επίσημοι τουριστικοί οργανισμοί συνεργάζονται με έναν influencer ως επίσημο πρεσβευτή μιας τοποθεσίας, όπως ο Αυστραλός ηθοποιός Chris Hemsworth και η συνεργασία του με την Tourism Australia.

    Αν λοιπόν, είστε ένα ταξιδιωτικό/τουριστικό brand και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια καμπάνια μάρκετινγκ που θα επηρέαει ένα ευρύ κοινό που στοχεύετε εμπνευστείτε τις παραπάνω δημιουργικές ιδέες καμπάνιας και και αρχίστε να βρίσκετε τους influencer που ταιριάζουν καλύτερα στην επωνυμία σας.

    Πηγή: scrunch.com

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Στρατηγική Μάρκετινγκ

    Κριτικές ξενοδοχείων: Διαχείριση της φήμης ή πηγή αντιπαραθέσεων;

    28 Φεβρουαρίου, 20224 Mins Read
    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Το μάρκετινγκ είναι ευθύνη όλων

    9 Φεβρουαρίου, 20224 Mins Read
    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Hotel Commercial Strategy: 7 συμβουλές επιτυχίας

    15 Δεκεμβρίου, 20214 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo