Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Υπεύθυνος Τουρισμός στην Ελλάδα: Κατανόηση και Πρακτικές
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Υπεύθυνος Τουρισμός στην Ελλάδα: Κατανόηση και Πρακτικές

    29 Μαΐου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20218 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Ο τουρισμός είναι αναμφισβήτητα, μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες βιομηχανίες. Το 1990 η Μεσογειακές χώρες φιλοξένησαν 35 εκατομμύρια τουρίστες και μέχρι το 2025 προβλέπεται ο αριθμός αυτός να ανέλθει στα 353 εκατομμύρια ετησίως. Οι επιπτώσεις αυτής της δραστηριότητας είναι τεράστιες, η κατανάλωση φυσικών πόρων απειλητική, όπως ήδη έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη και τον τουρισμό.

    Η μη αναστρέψιμη υποβάθμιση των πολιτιστικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών ενός τουριστικού προορισμού από την άναρχη και άνευ ορίων τουριστική ανάπτυξη, οδηγεί στην απώλεια των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του προορισμού (φύση-πολιτισμός) και σταδιακά στην παρακμή της οικονομικής δραστηριότητας των τουριστικών περιοχών.

    Βέβαια, πολλές μικρές ή μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων αλλά και ατομικές επιχειρήσεις εφαρμόζουν ορισμένες πρακτικές “πράσινης” εταιρικής ευθύνης και κουλτούρας. Μέσα από δράσεις όπως τα “Green Policy” ή το concept των “eco- hotels ” προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα περιβάλλον που απαιτεί πλέον δυναμικά μείωση στη κατασπατάληση φυσικών πόρων, εναλλακτικές πηγές ενέργειας αφού η απώλεια των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του προορισμού (φύση-πολιτισμός) οδηγεί στη σταδιακή παρακμή της οικονομικής δραστηριότητας καθολικά. Ο δρόμος αυτός ανοίγει ένα πλήθος δράσεων τόσο από πλευράς επιχειρήσεων όσο και σε ατομικό επίπεδο.

    Τι είναι ο Υπεύθυνος Τουρισμός ;

    Η ένοια του Υπεύθυνου Τουρισμού ορίστηκε στο Κέιπ Τάουν το 2002, παράλληλα με την Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Ο ορισμός, «η Διακήρυξη του Κέιπ Τάουν» είναι πλέον ευρέως αποδεκτή και εγκρίθηκε από την Παγκόσμια Ταξιδιωτική Αγορά το 2007 για την Παγκόσμια Ημέρα Υπεύθυνου Τουρισμού.

    Ο Υπεύθυνος Τουρισμός έχει σκοπό «να κάνει καλύτερα μέρη για να ζήσουν οι άνθρωποι και καλύτερα μέρη για να επισκεφθούν οι άνθρωποι». Ο Υπεύθυνος Τουρισμός απαιτεί από τους φορείς, τους ξενοδόχους, τις κυβερνήσεις, τους ντόπιους και τους τουρίστες να αναλάβουν την ευθύνη, να αναλάβουν δράση για να κάνουν τον τουρισμό πιο βιώσιμο.

    Πηγή:https://responsibletourismpartnership.org/

    Η «Διακήρυξη του Κέιπ Τάουν» αναγνωρίζει ότι ο Υπεύθυνος Τουρισμός έχει διάφορες μορφές και χαρακτηρίζεται από ταξίδια/τουρισμό που:

    • Ελαχιστοποιεί τις αρνητικές οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις
    • Δημιουργεί μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη για τους ντόπιους και βελτιώνει την ευημερία των κοινοτήτων υποδοχής, βελτιώνει τις συνθήκες εργασίας και την πρόσβαση στη βιομηχανία
    • Εμπλέκει τους ντόπιους σε αποφάσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους και τις αλλαγές στη ζωής τους
    • Συμβάλλει θετικά στη διατήρηση της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς, στη διατήρηση της παγκόσμιας ποικιλομορφίας
    • Παρέχει πιο ευχάριστες εμπειρίες για τους τουρίστες μέσω πιο ουσιαστικών συνδέσεων με τους ντόπιους και μεγαλύτερη κατανόηση των τοπικών πολιτιστικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών θεμάτων
    • Παρέχει πρόσβαση σε άτομα με αναπηρίες και σε μειονεκτούντες
    • Είναι πολιτισμικά ευαίσθητος, δημιουργεί σεβασμό μεταξύ τουριστών και οικοδεσποτών και χτίζει τοπική υπερηφάνεια και αυτοπεποίθηση

    Το “φωτεινό” παράδειγμα της Ελλάδας

    Το “ΖΕΝ MINIMAL LUXURY HOUSING (“ZEN”) είναι ένα βραβευμένο κατάλυμμα που βρίσκεται στην παράκτια περιοχή του Τυρού, στη μυθική Αρκαδία. Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της στην αναγνώριση των προσπαθειών της στον βιώσιμο σχεδιασμό και λειτουργία του καταλύμματος , η ιδιοκτήτρια του “ΖΕΝ” ξεκίνησε τη συνεργασία της με την EarthCheck το 2019 και πρόσφατα αναγνωρίστηκε ως μέλος της EarthCheck Evaluate.

    Το EarthCheck Evaluate αξιολογεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις ενός φορέα. Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί διεθνώς αναγνωρισμένα κριτηρία, συμπεριλαμβανομένων των Στόχων Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDG’s), για την αναφορά των επιδόσεων διαχείρισης που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα τομέων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης ρίσκων περιβαλλοντικών επιπτώσεων και της διαχείρισης ποιότητας έργου.

    Το “ΖΕΝ” αναπτύχθηκε από την τοπική επιχειρηματία Ξένια Μαστοράκη, ιδρύτρια της LadmArch, ενός δημιουργικού γραφείου που επικεντρώνεται στην αρχιτεκτονική τοπίου, τον πολεοδομικό σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική με έδρα την Αθήνα και τη Στοκχόλμη. Σύμφωνα με την ίδια ” O στόχος μας ήταν ξεκάθαρος από την αρχή. Θέλαμε να σχεδιάσουμε ένα βιώσιμο και κοινωνικά συνεκτικό έργο. Πάντα πίστευα στη σημασία της κοινωνικής βιωσιμότητας ως μέσου κοινωνικής αλληλεπίδρασης, προστασίας του περιβάλλοντος και ενίσχυσης της βιοποικιλότητας, της προσβασιμότητας, και της κυκλικής οικονομίας χωρίς αποκλεισμούς”.

    Η ευαισθητοποίηση της προς τις βιώσιμες πρακτικές τόσο ως αρχιτέκτονα και αρχιτέκτονα τοπίου, όσο και ως διαχειρίστρια του ξενοδοχειακού αυτού καταλύματος, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη σύλληψη, τον σχεδιασμό και της υλοποίηση του “ΖΕΝ”, κατανοώντας πως η ενημέρωση και η βαθιά συμπόρευση με τις εξελίξεις στο παγκόσμιο γίγνεσθαι δεν αποτελούν απλά επιλογή, αλλά βαθιά υποχρέωση απέναντι στην επιχείρηση, τους επισκέπτες, την κοινότητα και το περιβάλλον.

    “Η Ελλάδα είναι ευρέως αναγνωρισμένη ως ένας καινοτόμος, καθαρός, “πράσινος” προορισμός, ο οποίος ταιριάζει απόλυτα με τη θετική και προληπτική προσέγγιση της EarthCheck για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό που επιτύχαμε την αναγνώριση EarthCheck Evaluate, σε μια εποχή που η βιωσιμότητα είναι μια τόσο επίκαιρη συζήτηση. Είμαστε υπερήφανοι που πρωτοστατούμε στην ευρύτερη περιοχή της Κυνουρίας, όσον αφορά στην αειφορία, και συμβάλλουμε ενεργά στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και βιωσιμότητα, όχι μόνο των φιλοξενούμενών μας, αλλά και της ευρύτερης κοινότητας”, συνέχισε η κα. Μαστοράκη, ενημερώνοντας ταυτόχρονα την κοινωνία για τη σημασία του Υπεύθυνου Τουρισμού και τα οφέλη του τοπικά και υπερτοπικά.

    Όταν οι εκάστοτε φορείς, όπως το ZEN MINIMAL LUXURY HOUSING, διαχειρίζονται και βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους σε τομείς όπως οι περιβαλλοντικές εκπομπές, η ενεργειακή απόδοση και η διαχείριση αποβλήτων, είναι σε θέση να εξοικονομήσουν κέρδη, να υποστηρίξουν τις τοπικές οικονομίες, να διατηρήσουν τους φυσικούς πόρους και τέλος την πολιτιστική κληρονομιά. Έτσι συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο της τοπικής κοινότητας όσο και των επισκεπτών.

    Γιατί όμως πρέπει να επενδύσουμε στο Υπεύθυνο Τουρισμό;

    Μέσω του Υπεύθυνου Τουρισμού προωθούνται, από όλους τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό – ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς- , όλες εκείνες οι ενέργειες που έχουν σκοπό τη δημιουργία βιώσιμων περιοχών τόσο σε οικονομικό και περιβαλλοντικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Αναγνωρίζεται η παγκόσμια πρόκληση για μείωση των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων, κυρίως σε τουριστικούς προορισμούς με αυτόχθονες πληθυσμούς, ώστε μέσω του Παγκόσμιου Κώδικα Δεοντολογίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού να γίνουν βήματα προς την εξάλειψη της φτώχειας.

    Προωθείται η επιτακτική ανάγκη για συνεργασία των επιχειρήσεων, των τοπικών κοινωνιών, των εθνικών και τοπικών κυβερνήσεων και των ΜΚΟ για την επίτευξη βιώσιμων πρακτικών προς τον αειφόρο τουρισμό.

    Ακολουθούνται οι κατευθύντηριες γραμμές για την προστασία των ευάλωτων οικοσυστημάτων, όπως προκύπτουν από τη Σύμβαση για τη Βιοποικιλότητα και η υιοθέτηση πολιτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για τη διαφανή αναφορά των αποτελεσμάτων στην επίτευξη των στόχων που θέτει η κάθε επιχείρηση.

    Προωθούνται πρακτικές που εσωκλείουν τις τοπικές κοινωνίες στην τουριστική ανάπτυξη, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας προς όφελος των κοινοτήτων και των αυτόχθονων πληθυσμών. Δίνεται έτσι η δυνατότητα όχι μόνο στη συμμετοχή αλλά και στη διαχείριση των επιπτώσεων του τουρισμού σε κάθε περιοχή από την ίδια την τοπική κοινότητα, ενισχύοντας ταυτόχρονα την πολιτιστική κληρονομιά της εκάστοτε περιοχής.

    Σκοπός είναι η μεγιστοποιήση των θετικών επιπτώσεων του τουρισμού και η ελαχιστοποίηση των αρνητικών, μέσω της αξιολόγησης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων καθ’όλη τη διάρκεια ζωής των τουριστικών εγκαταστάσεων και πρακτικών (μείωση αποβλήτων και υπερβολικής κατανάλωσης, διαχείριση και αποκαταστάση της φυσικής ποικιλομορφίας), μέσω της συμμετοχικής διαδικασίας, του σωστού οικονομικού προγραμματισμού εισροής πόρων (πολλές φορές ακόμα αποκλείοντας την ίδια τουριστική δραστηριότητα στην περιοχή), μέσω της ανάπτυξης και προώθησης τοπικών, παραδοσιακών προϊόντων και υπηρεσιών, ενδυναμώνοντας την τοπική πολιτισμική κληρονομιά, μέσω δίκαιων επιχειρηματικών πρακτικών (δίκαιος καταμερισμός εσόδων – εξόδων ), μέσω της παροχής κατάλληλης υποστήριξης στις μικρές και μεσαίες τοπικές επιχειρήσεις ώστε να ευδοκιμήσουν και να είναι βιώσιμες και τέλος, μέσω της διασφάλισης ότι ο τουρισμός συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας και της εκπαίδευσης.

    Πως μπορώ να γίνω ενεργός υποστηρικτής στον Υπεύθυνο Τουρισμό;

    Μέσω της “Διακήρυξης του Κέιπ Τάουν” όλοι οι συμμετέχοντες φορείς (κυβέρνηση, τοπικές κοινότητες και επιχειρήσεις) δεσμεύονται να συμβάλλουν σε μια περισσότερο ισορροπημένη σχέση μεταξύ φιλοξενούμενων και επισκεπτών, δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες στις τοπικές κοινότητες και τους αυτόχθονες πληθυσμούς.

    Παράδειγμα, όπως αναφέραμε και παραπάνω, του πως προσεγγίζουμε τον Υπεύθυνο Τουρισμό είναι το “ZEN MINIMAL LUXURY HOUSING“. Με βάση τις αξίες της επιχείρησης, το ZEN MINIMAL LUXURY HOUSING*, μέσω της συνεργασίας του με την EarthCheck** και την ολική της προσέγγιση στον Υπεύθυνο Τουρισμό, έχει προχωρήσει επιτυχώς στη διαδικασία ολοκλήρωσης του προγράμματος EarthCheck Evaluate, μέσω του οποίου έχει διασφαλίσει με διαφάνεια τα εξής:

    1. Μέσω της συνεργασίας τους με προμηθευτές, επιχειρηματικούς εταίρους και επισκέπτες, εργαζόμαστε ενεργά για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της επιχείρησης, εστιάζοντας σε κρίσιμους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, της ενέργειας, των τροφίμων και ποτών, της εσωτερικής ποιότητας του περιβάλλοντος, της αλυσίδας εφοδιασμού, της διαχείρισης αποβλήτων και νερού
    2. Την υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων και προτεραιότητα στην τοπική αλυσίδα εφοδιασμού
    3. Την καθιέρωση και αναφορά βασικών δεικτών περιβαλλοντικών επιδόσεων, που παρέχονται από τον ΟΗΕ και την ετήσια αναθεώρηση του σχεδίου δράσης τους για βιωσιμότητα
    4. Την αύξηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης μεταξύ των συνεργατών τους, των επισκεπτών και της κοινότητας
    5. Την προώθηση και υποστήριξη των πολιτιστικών χαρακτηριστικών της τοπικής κοινωνίας, όπως αυτών της Τσακώνικης Διαλέχτου, της τοπικής υφαντουργίας, γαστρονομίας, παράδοσης
    6. Την προώθηση της τοπικής βιοποικιλότητας και του χαρακτήρα του τοπίου, μέσω συνεργασίων που προβάλουν αθλητικές, εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες στο τοπίο
    7. Την αρχιτεκτονική προσέγγιση του καταλύματος που αποσκοπεί σε οικολογικά, τοπικά υλικά, βιοκλιματικές λύσεις, σύγχρονη αισθητική και συνεργασία με τοπικό εργατικό δυναμικό
    *ZEN MINIMAL LUXURY HOUSE - Ταγματάρχου Αλευρά 42, 22029, Παραλία Τυρού
    **EarthCheck- Κορυφαία ομάδα συμβουλευτικών επιχειρήσεων στον κόσμο που ειδικεύεται στη βιωσιμότητα και διαχείριση προορισμών, τόσο για τη ταξιδιωτική όσο και την τουριστική βιομηχανία. Περισσότερα στο Earthcheck.org

    Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

    12 Ιανουαρίου, 20222 Mins Read
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Vegan Friendly Hotel: Είναι η νέα τάση;

    8 Δεκεμβρίου, 20212 Mins Read
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Ο περιπατητικός τουρισμός ανθίζει στην Ελλάδα

    19 Σεπτεμβρίου, 20214 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo