Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Δημιούργησε τη δική σου διαδικτυακή καμπάνια
    Digital Marketing

    Δημιούργησε τη δική σου διαδικτυακή καμπάνια

    24 Ιουνίου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20217 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Το άρθρο υπογράφει η Άννα Κάμπα* – Content’s Creator Touristhings.gr

    Ο κόσμος αλλάζει και μαζί του αλλάζουμε και εμείς!

    Φυσικά, κάθε νέα μεταβολή προκαλεί συχνά φόβο και ανασφάλεια. Γιατί όμως να μην εκμεταλλευτούμε τις νέες συνθήκες; Γιατί να μη χρησιμοποιήσουμε δημιουργικά τη στιγμή αυτή της αλλαγής;

    Στα πλαίσια μιας τέτοιας προοδευτικής νοοτροπίας, το Υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την ομάδα του Marketing Greece, ξεκίνησαν πριν μερικούς μήνες μια διαδικτυακή καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα, κάτω από τον τίτλο Greece From Home, στεγάστηκε η ιδέα της Ελλάδας, όχι μόνο ως τουριστικού προορισμού, αλλά ως πηγή έμπνευσης και συντροφικότητας την εποχή των κοινωνικών περιορισμών.

    Τι καθιστά, όμως, την ιδέα αυτή τόσο ξεχωριστή;

    Αν και οι συνθήκες ήταν εχθρικές για τον τουρισμό, η ομάδα που εργάστηκε πάνω από το συγκεκριμένο project βρήκε τον τρόπο να τις χρησιμοποιήσει υπερ του ελληνικού τουρισμού και να δημιουργήσει κάτι φρέσκο και πρωτοποριακό. Ενώ τα κρούσματα της πανδημίας αυξάνονταν και κανένας δε γνώριζε πως θα διαμορφώνονταν οι επόμενοι μήνες, η ομάδα του Greece from Home βρήκε τον τρόπο να προωθήσει το “brand” του ελληνικού τουρισμού προσαρμόζοντας το υλικό της στις συγκεκριμένες ανάγκες της παγκόσμιας κοινότητας.

    Πως τα κατάφερε;

    Το υλικό που προωθήθηκε στόχευε στην ψυχαγωγία, την έμπνευση και την εκπαίδευση του κοινού. Ο εκάστοτε επισκέπτης της πλατφόρμας είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει video και εκπομπές γνωστών Ελλήνων πάνω στη μόδα, το φαγητό, την τέχνη κ.α. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν video με διαδικτυακές ξεναγήσεις σε ελληνικούς αρχαιολογικούς χώρους και αξιοθέατα. Τέλος, παρέχονταν διαδικτυακά μαθήματα με σκοπό τη βελτίωση των ψηφιακών ικανοτήτων του εκάστοτε επισκέπτη.

    Φυσικά, η παρουσία της πρωτοβουλίας αυτής στα social media έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Το hashtag #greecefromhome χρησιμοποιήθηκε για να προωθήσει και να κάνει ευρύτατα γνωστή την πλατφόρμα, ενώ ταυτόχρονα έδινε την ευκαιρία σε οποιονδήποτε ακόλουθο να το οικειοποιηθεί, να το χρησιμοποιήσει και να λάβει ο ίδιος μέρος στη διαδικτυακή αυτή δράση.

    Τα παραπάνω βέβαια, αποτελούν πρωτοβουλίες μεγάλης εμβέλειας. Γιατί, όμως, να μην προσαρμόσουμε την ιδέα αυτή στα δεδομένα της εκάστοτε επιχειρήσεις; Γιατί να μην εμπνευστούμε από αυτή τη δράση και να μην δημιουργήσουμε τη δική μας καμπάνια;

    Πως θα δημιουργήσουμε τη δική μας διαδικτυακή καμπάνια;

    1. Το πρώτο που χρειαζόμαστε είναι μια ιδέα!

    Η καμπάνια μας είναι ουσιαστικά ένα διαδικτυακό παιχνίδι ανάμεσα σε εμάς και στο κοινό μας. Στόχος της είναι, λοιπόν, να τραβήξει το ενδιαφέρον και να αποβεί διασκεδαστική για τους συμμετέχοντες. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να είναι ευφάνταστη και πρωτότυπη. Ας μην ψάξουμε, όμως, μακριά. Αρκεί να σκεφτούμε τι είναι αυτό που προσφέρει η επιχείρησή μας. Ποιο είναι αυτό που μας ενθουσιάζει περισσότερο στη δουλειά μας; Ποιες είναι οι πιο μοντέρνες και δελεαστικές παροχές μας; Έπειτα, θα πρέπει να υπολογίσουμε τη συμπεριφορά του κοινού μας στα social media. Τι προτιμήσεις έχουν οι ακόλουθοί μας; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους και πως δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο; Εάν για παράδειγμα είμαστε ενθουσιασμένοι με τον καινούριο κατάλογο cocktail που δημιουργήσαμε, ενώ ταυτόχρονα οι πελάτες μας επιθυμούν να δημοσιεύουν στο Instagram φωτογραφίες με τα ποτά που παραγγέλνουν, μπορούμε να οργανώσουμε μία διαδικτυακή καμπάνια γύρω από αυτή την ιδέα, γύρω από τον καινούριο μας κατάλογο. Εάν από την άλλη είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να πάρουμε κάποια συγκεκριμένα μέτρα για την εξασφάλιση της υγείας των πελατών μας, ενώ οι τελευταίοι εξακολουθούν να απολαμβάνουν ανενόχλητοι τις υπηρεσίες μας, μπορούμε να χτίσουμε την καμπάνια μας πάνω σε αυτό το δεδομένο.

    1. Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργήσουμε το δικό μας #hashtag!

    Το hashtag αποτελεί τον τίτλο κάτω από τον οποίο θα στεγάσουμε την καμπάνια μας. Αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο καθώς είναι κατά μία έννοια το σήμα κατατεθέν της δράσης μας. Στόχος μας είναι η φράση που θα διαλέξουμε να γίνει ένα με το “brand”, την εικόνα της επιχείρησής μας. Έτσι, θα πρέπει να είναι σύντομο αλλά στοχευμένο! Επιπλέον, θα πρέπει να διαλέξουμε κάτι εύχρηστο που ταυτόχρονα να παραπέμπει συνειρμικά στο project που οργανώσαμε. Είναι σημαντικό να εμπνευστούμε ένα hashtag που θα αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη των ακόλουθών μας, χωρίς ωστόσο να είναι κοινότοπο ή ήδη πολύ χρησιμοποιημένο.

    1. Έπειτα, θα πρέπει να λανσάρουμε το #hashtag που δημιουργήσαμε!

    Φυσικά, οι πρώτοι που θα χρησιμοποιήσουν το hashtag αυτό θα είμαστε εμείς οι ίδιοι. Από τη στιγμή που έχουμε βρει την ιδέα και τον τίτλο που θα υιοθετήσουμε μπορούμε να ξεκινήσουμε τη δημοσίευση περιεχομένου στα social media που χρησιμοποιούμε. Το περιεχόμενο αυτό θα αποτελέσει κατά μία έννοια το πρότυπο που θα ακολουθήσουν και οι πελάτες μας στις δημοσιεύσεις τους.

    Εάν, δηλαδή, έχουμε στα χέρια μας τον καινούριο μας κατάλογο θα πρέπει να είμαστε οι πρώτοι που θα τον δημοσιεύσουν μαζί με το αντίστοιχο hashtag. Το ίδιο ισχύει και για τα πιθανά μέτρα που έχουμε πάρει και τα οποία επιθυμούμε να αναδείξουμε. Θα πρέπει να είμαστε οι πρώτοι που θα ανακοινώσουμε τις αλλαγές και τη συνέχεια της εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησής μας.

    Όσον αφορά το είδος του περιεχομένου, αυτό εξαρτάται κυρίως από τις προτιμήσεις του κοινού μας και τη φύση της ιδέας μας. Τι μπορεί να φανεί πιο κατάλληλο; Η δημιουργία stories, η ανάρτηση φωτογραφιών ή οτιδήποτε άλλο;

    1. Ώρα να προσκαλέσουμε το κοινό μας στη διαδικτυακή μας καμπάνια!

    Αφού όλα είναι πλέον έτοιμα, θα πρέπει, ταυτόχρονα με τη δημοσίευση του πρώτου υλικού, να καλέσουμε τον κόσμο να συμμετέχει ενεργά στη δράση μας. Στο κάλεσμα αυτό θα πρέπει να εξηγήσουμε τους όρους της καμπάνιας. Τι δημιουργήσαμε; Ποια είναι η ιδέα και πώς μπορεί κανείς να συμμετέχει; Στο post αυτό θα πρέπει να μιλήσουμε με ενθουσιασμό αλλά και ακρίβεια. Σκοπός μας είναι να καλέσουμε το κοινό να αλληλεπιδράσει μαζί μας αναρτώντας περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας το hashtag που δημιουργήσαμε και κάνοντας tag τη σελίδα μας.

    Βέβαια, μπορεί το ότι είχαμε μια καλή ιδέα να μην είναι πάντα αρκετό για να πείσει κάποιον να συμμετέχει σε αυτή. Θα πρέπει να δώσουμε στους ακόλουθούς μας έναν καλό λόγο για να το κάνουν! Έτσι, η διαδικτυακή μας καμπάνια είναι καλό να συνδυάζεται με κάποιο διαγωνισμό, να στοχεύει σε κάποιου είδους έπαθλο ή να παρέχει κάποια έκπτωση σε όσους συμμετέχουν.

    1. Ας αλληλεπιδράσουμε!

    Από τη στιγμή που η καμπάνια μας έχει ξεκινήσει και οι πελάτες μας έχουν αρχίσει να αναρτούν το αντίστοιχο υλικό, θα πρέπει και εμείς να έχουμε διαρκή παρουσία στα social media. Θα πρέπει να δείχνουμε πως εκτιμούμε τη συμμετοχή τους και πως διασκεδάζουμε εξίσου από το διαδικτυακό αυτό παιχνίδι που έχουμε ξεκινήσει.

    Για να το κάνουμε αυτό μπορούμε να αναδημοσιεύουμε τα post, να σχολιάζουμε και να κάνουμε like στις δημοσιεύσεις των πελατών μας. Επιπλέον, θα πρέπει να τηρούμε τους όρους του καλέσματος, να αποδίδουμε τις ανάλογες εκπτώσεις ή τα έπαθλα των διαγωνισμών. Με το πέρας της καμπάνιας θα πρέπει να γιορτάσουμε και να προβάλουμε στα socialmedia την επιτυχία της δράσης μας!

    Γενικά, οι διαδικτυακές καμπάνιες μας βοηθούν τόσο να συνδεθούμε με τους πελάτες που ήδη έχουμε, όσο και να αποκτήσουμε καινούριους. Η επιχείρησή μας προβάλλεται μέσα από τη δική τους δράση, μέσα από τη δική τους αυθεντική εμπειρία. Έτσι, δημιουργούμε ισχυρούς δεσμούς με τους ανθρώπους που μας επισκέπτονται, ενώ ταυτόχρονα μας δίνεται η ευκαιρία προβολής σε νέο κοινό. Η διαδικτυακές καμπάνιες είναι μια φρέσκια και μοντέρνα ιδέα που δίνει πολλά περιθώρια πρωτοβουλίας στην εκάστοτε επιχείρηση. Ας εμπνευστούμε από το καλοκαίρι και ας καλέσουμε το κοινό μας να ταξιδέψει μαζί μας.

    *Η Άννα Κάμπα είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια Φιλοσοφίας στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. Η ερευνητική της δραστηριότητα αφορά κυρίως την αισθητική και τη φιλοσοφία της τέχνης. Ασχολείται με την επιμέλεια κειμένων και τη δημιουργία περιεχομένου για ιστοσελίδες, blogs και social media.

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Digital Marketing

    5+1 θανάσιμα λάθη σε ιστοσελίδες ξενοδοχείων

    20 Δεκεμβρίου, 20214 Mins Read
    Digital Marketing

    6 πρακτικές για επιτυχημένα hotel posts σε Social Media

    11 Ιουλίου, 20213 Mins Read
    Digital Marketing

    Γιατί να επενδύσω στο digital marketing ενός ξενοδοχείου;

    13 Απριλίου, 20213 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo