Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » “Συνδρομητικά” ταξίδια: Eίναι νέο trend;
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    “Συνδρομητικά” ταξίδια: Eίναι νέο trend;

    19 Ιουνίου, 2020Updated:10 Σεπτεμβρίου, 20216 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Η ταξιδιωτική βιομηχανία τείνει να βλέπει τα προϊόντα της ως “must-have” για τους καταναλωτές. Αυτή η νοοτροπία οδήγησε τον κλάδο να υστερεί σε σχέση με άλλες μεγάλες βιομηχανίες όπως της ψυχαγωγίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου όσον αφορά τη δημιουργία διαρκών σχέσεων με τους καταναλωτές που δίνουν πλέον ψηφιακή προτεραιότητα.

    Ο τουρισμός και τα ταξίδια ανταγωνίζονται, τόσο ως καταναλωτικό αγαθό όσο και ως προϊόν ψυχαγωγίας, με υπηρεσίες όπως το Netflix, το Amazon Prime και το Facebook. Τα ταξίδια, η φιλοξενία και οι εμπειρίες αντιπροσωπεύουν το αντίδοτο στην ψηφιακή αδιαθεσία που αισθάνεται κάποιος σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές είναι γεμάτοι από διαδικτυακές αγορές και επιλογές διασκέδασης.

    Ωστόσο, υπάρχει λύση στην “ταξιδιωτική” πρόκληση που δημιουργείται, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται καθημερινή, άμεση δέσμευση σε ψηφιακές πλατφόρμες που οδηγεί σε αγορές στην πραγματική ζωή. Τα μοντέλα συνδρομής και οι loyalty καμπάνιες θα κυκλοφορήσουν την επόμενη δεκαετία, όχι ακριβώς όπως νομίζετε. Ένα πρόγραμμα πόντων δεν είναι αρκετό για να δημιουργήσει αφοσίωση. Το ταξίδι εξελίσσεται για να συμπεριλάβει ένα μοντέλο συμμετοχής που αγγίζει διάφορες πτυχές της ζωής του ταξιδιώτη πέρα ​​από το ταξίδι.

    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ

    Οι ταξιδιωτικές εταιρείες είναι ειδικοί στο να φέρουν κάποιον από τη μια πόλη στην άλλη, δίνοντάς τους ένα μέρος για ύπνο και δείχνοντάς τους πράγματα να κάνουν. Ωστόσο, οι περισσότεροι καταναλωτές ταξιδεύουν μόνο λίγες μέρες μέσα στο έτος. Το ερώτημα είναι αν μπορούν οι ταξιδιωτικές εταιρείες να βελτιώσουν την παροχή προϊόντων που θα χρειάζονται οι πελάτες περισσότερες από δύο φορές το χρόνο!

    Τα έξυπνα brands κοιτάζουν πέρα από την προσφορά πόντων σε αντάλλαγμα μια αγορά ως μοντέλο για την οικοδόμηση πιστότητας (loyalty). Η συνεπής αλληλεπίδραση είναι το νέο μοντέλο “πίστης’ πελατών, καθώς πλέον το κοινό είναι πιο ευαίσθητο στις τιμές από ό, τι η επίδραση του brand και γι’αυτό υπάρχει σχετική ισοτιμία μεταξύ ανταγωνιστών σε πολύ ενοποιημένους τομείς.

    Τα brands -μεγάλης και μικρής απήχησης- πειραματίζονται με ένα πρώιμο στάδιο συνδρομητικών προϊόντων. Η Delta Air Lines προσφέρει τώρα προνόμια επιβίβασης με σταθερή χρέωση κάθε χρόνο, για παράδειγμα, και μεγάλες εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων έχουν πειραματιστεί με μια ποικιλία συνδρομών.

    Φανταστείτε πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα προϊόν συνδρομής ταξιδιού εάν βάζει πραγματικά τον πελάτη πρώτο, συνδέοντας τις “τελείες” μεταξύ των διαφορετικών ταξιδιωτικών προϊόντων σε οποιονδήποτε συγκεκριμένο προορισμό.

    Ενώ μια εταιρεία όπως η Inspirato, η οποία προσφέρει εμπειρίες σε πολυτελή ξενοδοχεία για ένα μήνα με ένα τεράστιο μηνιαίο κόστος, μπορεί να είναι μια επιτυχημένη επιχείρηση, δεν είναι όμως κάτι που ο μέσος καταναλωτής χρειάζεται. Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες έχουν επίσης περάσει από απεριόριστες τακτικές με την πάροδο των ετών με ανεπιτυχές αποτέλεσμα, την περιφρόνηση των έξυπνων ανθρώπων που αγόρασαν νωρίς και απολάμβαναν απεριόριστα ταξίδια σε όλο τον κόσμο.

    Είναι απίθανο ένα προϊόν συνδρομής για ταξίδια να περιστρέφεται γύρω από ένα μηνιαίο τέλος που παρέχει πρόσβαση σε απεριόριστα ξενοδοχεία, πτήσεις ή εμπειρίες. Η βιομηχανία είναι πολύ κατακερματισμένη και οι καταναλωτές ταξιδεύουν πολύ σπάνια για να χτίσουν κάποια “πίστη”-συνέπεια.

    Σκεφτείτε το επιχειρηματικό “στοίχημα” εάν οι ταξιδιωτικές εταιρείες επωφεληθούν από τις πολλές υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρουν εκτός του παραδοσιακού ταξιδιού και τη δημιουργία συνεργασιών με τοπικούς παρόχους για υπηρεσίες και προϊόντα που δεν προσφέρουν. Μια μηνιαία συνδρομή ή μια συνδρομή μέλους θα υπερέβαινε κατά πολύ την αξία και την ευκολία που απολαμβάνουν τα μέλη.

    Οι καταναλωτές θέλουν πρόσβαση σε όλα τα είδη πραγμάτων: ξενοδοχειακές υπηρεσίες από διάφορα brands και concepts, κρατήσεις εστιατορίων, τοπικές εμπειρίες και γνωριμία με τα ήθη και τα έθιμα προορισμού, αξιόπιστες χερσαίες μεταφορές και συναρπαστικό ψηφιακό περιεχόμενο – όπου κι αν βρίσκονται ή ό, τι θέλουν να κάνουν.

    Η λήψη των κρατήσεων τους όταν είναι ώρα να ταξιδέψουν θα πρέπει να είναι ένα μόνο στοιχείο της συνολικής προσφοράς. Γιατί οι ταξιδιωτικές εταιρείες δεν μπορούν να αλλάξουν για να καλύψουν αυτές τις ανάγκες των καταναλωτών; Το αναπόφευκτο λεγόμενο Amazon of Travel θα είναι μια πλατφόρμα υπηρεσιών και ανακάλυψης και όχι μια εταιρεία που θα προσφέρει συναρπαστικά προϊόντα σε κάθε κομμάτι της κατακερματισμένης παγκόσμιας ταξιδιωτικής αγοράς.

    ΤΟ LIFESTYLE ΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

    Η συνεχιζόμενη συζήτηση μεταξύ πρόσβασης και ιδιοκτησίας για τους καταναλωτές ταξιδιών δεν έχει συζητηθεί πολύ. Δεδομένου ότι τα στοιχεία ενός ταξιδιού είναι αλλοιώσιμα, οι ταξιδιωτικές εταιρείες συχνά προτρέχουν είτε να κάνουν έκπτωση για να γεμίσουν θέσεις και δωμάτια είτε να αφαιρέσουν στοιχεία μιας αγοράς και να τα πουλήσουν πίσω στους καταναλωτές με προνομιακή τιμή. Έμφαση δίνεται στη διαχείριση εσόδων, βελτιώνοντας την εμπειρία των ταξιδιωτών ή τα στοιχεία συνόλου του ταξιδιού μαζί με συνεπή τρόπο.

    Οι ταξιδιωτικές εταιρείες, εξαιρουμένου του TripAdvisor, ίσως, δεν έχουν ακόμη σπάσει τον κώδικα της οικοδόμησης μιας άμεσης σχέσης με τους πελάτες μέσω ψηφιακών πλατφορμών σε καθημερινή βάση. Η ισχύς του TripAdvisor πηγάζει από κριτικές εστιατορίων που δημιουργούνται από χρήστες, οι οποίες οδηγούν τους καταναλωτές στα ταξιδιωτικά του προϊόντα.

    Οι ταξιδιωτικές εταιρείες έχουν μία σημαντική διαφορά από τις διαδικτυακές υπηρεσίες και τις μάρκες που απευθύνονται απευθείας προς τους καταναλωτές: Βρίσκονται φυσικά σε χιλιάδες πόλεις, που κυμαίνονται από τα ταξιδιωτικά κέντρα του κόσμου έως τις μικρές πόλεις σε αγροτικές περιοχές.

    Η υπαρξιακή πρόκληση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας την επόμενη δεκαετία είναι να βρει έναν τρόπο να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ φυσικών προϊόντων ή εμπειριών και του ψηφιακού περιβάλλοντος στο οποίο οι παγκόσμιοι καταναλωτές περνούν το χρόνο τους.

    Καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν με κινητές συσκευές, καταναλώνουν επίσης περιεχόμενο από διάφορες πηγές όπως το Netflix, το Instagram, το Amazon και αμέτρητες άλλες. Η ριζωμένη ιδέα ότι η έμπνευση του ταξιδιού και οι φάσεις αγοράς του ταξιδιού του πελάτη αποκλείονται με κάποιο τρόπο από τα άλλα πράγματα που χρειάζονται οι καταναλωτές είναι γελοία.

    Οι καταναλωτές που αγοράζουν συνδρομητικές υπηρεσίες δεσμεύονται από μια εφάπαξ αγορά, απολαμβάνουν πρόσβαση σε προϊόντα, ωστόσο ταιριάζει και στον τρόπο ζωής τους. Αυτή η ελευθερία δημιουργεί πίστη, ακόμη και αν οι πελάτες δεν ανταμείβονται πάντα για μεμονωμένες αγορές ή μοτίβα κατανάλωσης.

    Οι επωνυμίες άμεσης κατανάλωσης ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένες στην αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου. Η καθιέρωση επωνυμίας, η εμπειρία χρήστη και τα ίδια τα προϊόντα αντιπροσωπεύουν μια φιλόδοξη εμπειρία και τον τρόπο ζωής των καταναλωτών.

    Τα ταξίδια δεν πλησιάζουν καν τη χρησιμότητα και την ευκολία αυτών των προϊόντων όταν προβάλλονται μέσω αυτής της οπτικής. Νέες πλατφόρμες και νέα προϊόντα, συνδέουν τον καταναλωτή του μέλλοντος με το σήμερα.

    Πηγή: skift.com

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

    12 Ιανουαρίου, 20222 Mins Read
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Vegan Friendly Hotel: Είναι η νέα τάση;

    8 Δεκεμβρίου, 20212 Mins Read
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Ο περιπατητικός τουρισμός ανθίζει στην Ελλάδα

    19 Σεπτεμβρίου, 20214 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo