Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Χτίζοντας σωστές σχέσεις με το Social Marketing
    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Χτίζοντας σωστές σχέσεις με το Social Marketing

    27 Ιουλίου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20214 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Το παρακάτω κείμενο είναι μετάφραση άρθρου του Ted Rubin για το Mashable.com.
    Ο τίτλος του πρωτότυπου άρθρου είναι “How to Create Real Relationships with Social Marketing“.

    Μετάφραση άρθρου: Πέτρος Κολιαβασίλης
    Translated by: Petros Koliavassilis 

    Αν θέλεις να συνεχίσεις να έχεις μερίδιο στην αγορά στην εποχή των Social Media (Κοινωνικών Δικτύων), θα πρέπει να εστιάσεις, όσον αφορά στο marketing, στη δημιουργία σχέσεων και οι μετρήσεις θα πρέπει να επεκταθούν πέρα από τις μετρήσεις ROI.

    Στην πραγματικότητα, η απόδοση της επένδυσης είναι απλά δολάρια και σεντς. Η επιστροφή, όμως, στην οικοδόμηση σχέσεων έχει πραγματική αξία – τόσο φαινομενική όσο και πραγματική – που θα προκύψουν σιγά-σιγά μέσα από τη σύνδεση, την αφοσίωση, τις συστάσεις και το διαμοιρασμό ιδεών και προτάσεων. Κάθε διαφημιστής και επιχειρηματίας το χρειάζεται αυτό, οπότε στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πώς θα το καταφέρουμε.

    _________________________________________
    Μην είσαι απλά αυθεντικός 
    ________________________________________

    Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά η αυθεντικότητα είναι στο όριο να μετατραπεί σε άλλη μια συνηθισμένη λέξη στο λεξιλόγιο του Social Media Marketing. H πραγματική αυθεντικότητα – κι όχι απλά η χρήση της σε tweets και posts – θα τοποθετήσει το brand σας (προσωπικό ή προϊόντος) σε καλή θέση στη σύγχρονη ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Οι οπαδοί και οι υποστηρικτές σου είναι σε θέση να αντιληφθούν το ψέμα και στον απλό κτύπο της καρδιάς.

    Ο μόνος τρόπος για να είναι κάτι αυθεντικό, είναι… να είναι αυθεντικό! Για παράδειγμα, μη φιλτράρεις κάθε αρνητική αντίδραση ή σχόλιο. Κανένας δεν πιστεύει τα σχόλια όταν είναι 100% θετικά σε κάποιον ιστότοπο, έτσι κι αλλιώς. Δημοσιοποίησε όλες τις συζητήσεις και τις ανατροφοδοτήσεις (feedbacks). Έπειτα, αντιμετώπισε έντιμα όλα τα αρνητικά σχόλια και δώσε στους υποστηρικτές σου τα απαραίτητα εργαλεία, ώστε να σου μιλήσουν ειλικρινά για σένα και το brand σου, διότι αυτό εμπιστεύονται και, συνήθως, αυτό που εμπιστεύονται αγοράζουν τελικά.

    _______________________________________________________________________
    Να είσαι αληθινός για να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη
    _______________________________________________________________________

    Στις μέρες ακούμε πάρα πολλά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι δηλαδή μετατοπίζονται από τη “σοφία του πλήθους” στη “σοφία των φίλων”, αλλά τι σημαίνει πραγματικά αυτό για την υπεράσπιση του brand μας; Αρκετά. Είναι ακριβώς αυτή η “σοφία των φίλων” που φέρνει μια νέα κοινωνική δύναμη στην ενίσχυση του brand μας. Το αποτέλεσμα είναι μια μακρόχρονη και προσωπική σχέση που δημιουργεί υποστηρικτές μας και ένα συναισθηματικό δεσμό που δημιουργεί επιρροή. Οι υποστηρικτές μας είναι εκείνοι οι άνθρωποι που είναι τόσο ευχαριστημένοι από το προϊόν/υπηρεσία/brand που έχουμε δημιουργήσει, ώστε ανυπομονούν να μιλήσουν στους φίλους τους και σε όλο το κοινωνικό τους δίκτυο σχετικά με την εμπειρία τους. Για να επιτευχθεί μια τέτοια πλούσια σχέση, η επικοινωνία πρέπει να είναι σχετική και να έχει μια ξεχωριστή και αυθεντική προσωπικότητα.

    ___________________________________________________
    Να φροντίζεις τους υποστηρικτές σου 
    ___________________________________________________

    Το επιτυχημένο Social Media Marketing οφείλεται σχεδόν πάντα στις σχέσεις, με την υψηλότερη απόδοση να προέρχεται από τις σχέσεις με τους υποστηρικτές μας. Οι φίλοι εμπιστεύονται τους φίλους που είναι υποστηρικτές μας. Θα αγοράσουν το προϊόν που προτείνεται και, αν η εμπειρία ανταποκρίνεται σ’ αυτό που ήλπιζαν, ένας νέος υποστηρικτής γεννήθηκε και η ιστορία συνεχίζεται. Οι υποστηρικτές είναι, περισσότερο τώρα από ποτέ, ένα απίστευτο πλεονέκτημα. Αντιμετωπίστε τους ως τέτοιο, λοιπόν και φροντίστε τους.

    __________________________________________
    Να είσαι πραγματικός φίλος 
    __________________________________________

    Ο τρόπος που συναναστρέφεσαι με τους ανθρώπους δημιουργεί εντυπώσεις, ανεξάρτητα από το ποιο εργαλείο ή μέσο χρησιμοποιείς. Κοίταξε τη δική σου συμπεριφορά και αναρωτήσου “Θα ήθελα να είμαι φίλος μου;” Παρατηρείς και επιβεβαιώνεις την αξία των ατόμων και των ομάδων που βρίσκονται στο δίκτυό σου; Δείχνεις γνήσιο ενδιαφέρον και προσοχή στους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τα κείμενα και τις λέξεις της οθόνης; Θα ξεφύγεις από το πρόγραμμά σου για να εξυπηρετήσεις άτομα από το δίκτυό σου; Αυτό είναι το είδος του φίλου που εγώ θα ήθελα να έχω και να είμαι.

    Για παράδειγμα, είναι απίστευτο το πόσοι πολλοί άνθρωποι ούτε καν κάνουν τον κόπο να συνδεθούν με τα άτομα που γνώρισαν σε μια εκδήλωση ή μια απλή συνάντηση. Απίστευτη και απόλυτη σπατάλη χρόνου. Επομένως, γίνε αυτός που κάνει το αντίθετο. Πρόσθεσε άτομα στη λίστα επαφών σου, συνδέσου μαζί τους στο LinkedIn, στο Facebook και στο Twitter. Κράτησε σημειώσεις από κάθε γνωριμία που έκανες (όνομα, μέρος και ημερομηνία) και οτιδήποτε άλλο θυμάσαι ή θεωρείς απαραίτητο να κρατήσεις ως υπενθύμιση για τη συγκεκριμένη γνωριμία. Στη συνέχεια, όταν και εφόσον ανταλλάξεις e-mail, αντίγραψε το e-mail εκεί που διατηρείς το αρχείο των σημειώσεων κι έτσι θα έχεις πάντα ένα σημείο αναφοράς σε περίπτωση που επικοινωνήσετε πάλι στο μέλλον.

    Ξέχασε το ρήμα “Κερδίζω” και δεσμεύσου στο ρήμα “Μαθαίνω”.

    Το ρήμα “Κερδίζω” υπονοεί ένα τέλος. Αφού κερδίσεις, μετά τι; Το ρήμα και η έννοια “Μαθαίνω” δημιουργεί ένα μοντέλο μιας αξίας που συνεχίζεται. Δημιουργεί μια μαθησιακή κατάσταση. Εγώ μαθαίνω για σένα και εσύ μαθαίνεις για μένα. Κι έτσι μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον. 

    Το παραπάνω άρθρο συνυπογράφουν οι Πέτρος Κολιαβασίλης και Ελένη Γαρυφαλάκη για την Touristhings.gr

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Το μάρκετινγκ είναι ευθύνη όλων

    9 Φεβρουαρίου, 20224 Mins Read
    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Hotel Commercial Strategy: 7 συμβουλές επιτυχίας

    15 Δεκεμβρίου, 20214 Mins Read
    Digital Marketing

    6 πρακτικές για επιτυχημένα hotel posts σε Social Media

    11 Ιουλίου, 20213 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo