Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Φωτογράφιση ξενοδοχείων:Η σωστή προετοιμασία
    Στρατηγική Μάρκετινγκ

    Φωτογράφιση ξενοδοχείων:Η σωστή προετοιμασία

    1 Ιουλίου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20218 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Το άρθρο υπογράφει η Ανουσάκη Αλεξάνδρα*

    Σε έναν ολοένα και περισσότερο οπτικό κόσμο, η φράση “μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις” δεν θα μπορούσε να είναι πιο αληθινή όταν πρόκειται για τη διαφήμιση ξενοδοχείων.

    Όταν οι παραθεριστές ξεκινούν τη διαδικασία επιλογής καταλυμάτων, πολλοί επισκέπτονται πολλές πηγές όπως την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, τα OTA, το Facebook και το Instagram προτού αποφασίσουν πού θα κάνουν την κράτησή τους. Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν συχνά φωτογραφίες για να δουν εάν ένα ξενοδοχείο ταιριάζει με την επιθυμητή εμφάνιση και αίσθηση που ψάχνουν.

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η φωτογραφία είναι εξαιρετικά ζωτικής σημασίας και πρέπει να θεωρείται κορυφαία προτεραιότητα για τα καταλύματα.

    Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε από το Cornell’s School of Hotel Administration μελέτησε την παρακολούθηση των ματιών για να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση του, τι οδηγεί την επιλογή διαδικτυακής κράτησης ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια δύο σταδίων λήψης αποφάσεων. Κατά τη διάρκεια της φάσης περιήγησης, οι καταναλωτές επικεντρώθηκαν κυρίως στο όνομα και την τιμή του ξενοδοχείου, δύσκολα βλέπουν πολλά άλλα. Ωστόσο, κατά τη φάση της συζήτησης, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η οπτική συμπεριφορά άλλαξε ουσιαστικά.

    Σε αυτήν την κρίσιμη φάση λήψης αποφάσεων, οι καταναλωτές ήταν πιο προσκολλημένοι στις εικόνες και στις παραγράφους του περιγραφικού κειμένου. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι εικόνες που παρέχονται από το ξενοδοχείο αναζητήθηκαν περισσότερο από τις εικόνες που δημιουργούνται από τους χρήστες.

    Γι’ αυτό τον λόγο, το να ξοδεύετε το χρόνο και τους πόρους για να διασφαλίσετε ότι έχετε προσεγμένες, καλά επιμελημένες φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας, αξίζει την επιπλέον προσπάθεια. Εάν σκέφτεστε να συνεργαστείτε με έναν φωτογράφο για να δημιουργήσει τις λήψεις που θα “πουλήσουν,” μην διστάζετε άλλο.

    Για να βεβαιωθείτε ότι η φωτογράφηση είναι επιτυχής, ακολουθούν μερικές συμβουλές για τον καλύτερο τρόπο προετοιμασίας του ξενοδοχείου σας.

    Τι πρέπει να κάνετε πριν φτάσει ο φωτογράφος:

    1) Αφού εξασφαλίσετε τον σωστό φωτογράφο, υπάρχουν μερικά θέματα που θα ήταν συνετό να ελέγξετε στη λίστα υποχρεώσεών σας πριν από την ημερομηνία λήψης. Πρέπει να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ιδιοκτησία σας στον συμβεβλημένο φωτογράφο. Βοηθήστε τον φωτογράφο να εξοικειωθεί με την ιδιοκτησία παρέχοντας μια σύντομη περίληψη που θα χρησιμεύσει ως κατευθυντήριο σημείο αναφοράς τόσο πριν όσο και μετά τη φωτογράφηση (όταν ξεκινά η διαδικασία επεξεργασίας).

    2) Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να συγκεντρώσετε τυχόν υπάρχουσες οδηγίες του brand σας, αν το ξενοδοχείο σας ανήκει σε κάποιο, ή υλικό marketing για τον φωτογράφο για να κατανοήσει καλύτερα την ταυτότητα του ξενοδοχείου. Για παράδειγμα, το Hard Rock Hotel and Casino στον Παναμά έχει ετοιμάσει ένα σαφές έγγραφο οδηγιών για την επωνυμία για να δείξει τι είδους φωτογραφίες είναι κατάλληλες ή ακατάλληλες για χρήση σε σχέση με την επωνυμία τους.

    3) Προετοιμάστε τη λίστα λήψεων. Για να αποφύγετε οποιαδήποτε σύγχυση, θα πρέπει να ετοιμάσετε μια λίστα λήψεων, η οποία είναι ένα πλήρες έγγραφο καταγραφής όλων των λήψεων που θέλετε από τον κάθε χώρο. Αυτό θα βοηθήσει στο να διασφαλιστεί ότι η φωτογράφηση θα είναι οργανωμένη και θα δώσει επίσης στον φωτογράφο την ευκαιρία να οπτικοποιήσει και να σχεδιάσει το αποτέλεσμα κάθε λήψης πριν την τραβήξει. Στην εν λόγω λίστα, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε έναν καλό συνδυασμό φωτογραφιών – όχι μόνο αρχιτεκτονικές φωτογραφίες αλλά και λήψεις λεπτομερειών. Θυμηθείτε πως μεγάλο μέρος αυτής της φωτογράφησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για την ιστοσελίδα, αλλά και για τα social media σας.

    4) Ορίστε μια ημερομηνία ελέγχου. Εάν είναι αυτό εφικτό, ο φωτογράφος θα πρέπει να έρθει στην ιδιοκτησία μία ή δύο ημέρες πριν από τη λήψη και να ελέγξει τους χώρους. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις καλύτερες ώρες της ημέρας για τις βέλτιστες συνθήκες λήψης σε κάθε χώρο. Επίσης, αυτό θα δώσει στον φωτογράφο ένα καλύτερο χρονικό πλαίσιο για την κάθε λήψη. Κατά την πρώτη άφιξη του φωτογράφου, θα πρέπει να υπάρχει κάποιος στο ξενοδοχείο που να μπορεί να τον ξεναγήσει και να επισημάνουν μαζί τους χώρους που πρόκειται να φωτογραφηθούν.

    5) Εκτός από μια λίστα λήψεων, η ομάδα marketing του ξενοδοχείου μπορεί να προετοιμάσει ένα ενημερωτικό φυλλάδιο που καθορίζει το χρονοδιάγραμμα της φωτογράφησης. Αυτό θα είναι πάρα πολύ χρήσιμο καθώς θα αποστέλλεται σε όλα τα τμήματα με αποτέλεσμα να γνωρίζουν οι υπάλληλοι τις ώρες που ο φωτογράφος θα είναι στον κάθε χώρο γύρω από το ξενοδοχείο.

    6) Το ξενοδοχείο θα πρέπει να κάνει όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες για την τακτοποίηση του ξενοδοχείου, ώστε οι φωτογραφίες που θα προκύψουν να εκπροσωπούν το κατάλυμα όσο το δυνατόν καλύτερα. Τέτοιες προετοιμασίες περιλαμβάνουν: αφαίρεση σκουπιδιών γύρω από την ιδιοκτησία, αντικατάσταση καμένων λαμπτήρων, κλείσιμο των καλύτερων δωματίων για φωτογράφηση και διασφάλιση ότι θα είναι διαθέσιμα για την ημέρα της λήψης, καθαρίζοντας τους δημόσιους χώρους, ώστε να είναι τακτοποιημένοι και οργανωμένοι.

    Τι πρέπει να κάνετε όταν ο φωτογράφος φτάσει στο ξενοδοχείο μας:

    1) Είναι εξαιρετικά χρήσιμο εάν ο φωτογράφος μπορεί να κάνει check-in στο δωμάτιό του κατά την άφιξη, ώστε να οργανώσει τον εξοπλισμό του. Ιδανικά, συνιστάται να υπάρχει ήδη ένα δωματίου στη διάθεσή του σε περίπτωση πρόωρου check-in.

    2) Εάν προβλέπετε προβλήματα, καθυστερήσεις ή χρονικού περιορισμούς στη πρόσβαση και τη φωτογράφηση συγκεκριμένων χώρων του καταλύματος, θα ήταν συνετό να ενημερώστε το φωτογράφο το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν όσο χρειάζεται τις επόμενες λήψεις.

    3) Να είστε προετοιμασμένοι για το φωτογράφο να ξεκινήσει τις λήψεις αμέσως μετά την άφιξή του, αφού ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των χώρων και του καιρού, ο φωτογράφος μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες ανά πάσα στιγμή. Γι’ αυτό το πρόγραμμα της ημέρας της άφιξης πρέπει να παραμείνει ευέλικτο.

    4) Κατά μέσο όρο, ο φωτογράφος θα είναι σε κάθε τοποθεσία από 20 λεπτά έως 1 ώρα. Αυτός ο χρόνος πάντα εξαρτάται από τον χρόνο προετοιμασίας της τοποθεσίας και κατά πόσο είναι διαθέσιμη εκείνη την ώρα.

    5) Μπορεί να μην είναι απαραίτητο να συνοδεύει κάποιος υπάλληλος τον φωτογράφο όλη την ημέρα, ωστόσο θα πρέπει να έχετε κάποιον διαθέσιμο σε περίπτωση που ο φωτογράφος χρειάζεται οποιαδήποτε βοήθεια. Για παράδειγμα, κλειδιά για πρόσβαση στο δωμάτιο, αντικατάσταση λαμπτήρων ή βοήθεια για την προετοιμασία της αίθουσας πρωινού.

    6) Πριν πάει ο φωτογράφος σε κάθε τοποθεσία θα πρέπει κάποιος να ελέγχει εάν όλα είναι λειτουργικά και στυμμένα ώστε να φωτογραφηθούν. Για παράδειγμα, οι λάμπες να λειτουργούν, τα δωμάτια να είναι καθαρά, τα κρεβάτια σιδερωμένα και στρωμένα, οι κουρτίνες ισιωμένες, το γκαζόν κουρεμένο, να μην υπάρχουν αμάξια μπροστά στην είσοδο του ξενοδοχείου κτλ.

    BonusTip: Οι άνθρωποι που θα μπορούσατε να προσλάβετε

    Συνήθως, χρειάζεται ομαδική δουλειά για να βεβαιωθείτε ότι η φωτογράφηση του ξενοδοχείου σας πέρασε ομαλά. Ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να προσλάβετε επιπλέον άτομα για να βελτιώσουν το αποτέλεσμα. Μπορείτε να τα προσλάβετε μόνοι σας ή να κανονίσετε τον φωτογράφο να σας προτείνει τους δικούς του συνεργάτες.

    Μοντέλα: Η παρουσία ατόμων στις φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας μπορεί να τα κάνει πιο ζωντανά. Θέλουμε φωτογραφίες από ένα λόμπι μπαρ με μερικά ζευγάρια ή μια πισίνα με μικρά παιδιά και γονείς; Μπορείτε να δώσετε στους πελάτες σας να καταλάβουν τη χρησιμότητα του κάθε χώρου μέσω των μοντέλων σας. Το κόστος για τα μοντέλα είναι ευρύ και ανάλογο με το επίπεδο εμπειρίας του μοντέλου. Μια πιο οικονομική ιδέα, κάποιες φορές, μπορεί να είναι η χρήση influencers. Το τμήμα marketing θα μπορούσε να επικοινωνήσει με κάποιον influencer που ειδικεύεται στα ξενοδοχεία και να του προσφέρει ένα δωρεάν ποτό, δείπνο ή μια διαμονή. Σε αντάλλαγμα ο influencer θα εμφανιζόταν στις λήψεις ως μοντέλο.

    Προσοχή! Μην ξεχάσετε να του δώσετε μια φόρμα GDPR (Γενικό Κανονισμό Προστασία Δεδομένων) ώστε έχετε τη γραπτή συναίνεση του μοντέλου.

    Στυλίστας: Ο στιλίστας βοηθά τον φωτογράφο στη δημιουργία συνθέσεων ώστε να αναδειχθεί καλυτέρα ο κάθε χώρος. Μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε μια κατά τα άλλα άκομψη φωτογραφία πιο ζωντανή, ειδικά όταν πρόκειται για πράγματα όπως λήψεις με λεπτομέρειες. Τα ξενοδοχεία μπορούν να συνεργαστούν με εταιρείες ή να ρωτήσουν τον φωτογράφο εάν έχει κάποιον συνεργάτη που μπορεί να τον βοηθήσει να επιτύχει το καλύτερο συνολικό όραμα της λήψης.

    Οι προϋπολογισμοί θα ποικίλλουν και ενδέχεται να μην είναι δυνατή η πρόσληψη αυτών των ατόμων. Η ομάδα σας θα πρέπει να εκτιμήσει ποιοι ρόλοι είναι πιο σημαντικοί για την ποιότητα της φωτογράφησης. Αυτό που είναι το πιο σημαντικό είναι η φωτογραφία να προβάλλει τον χώρο με ειλικρίνεια και να αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο ένας επισκέπτης θα βιώσει τον χώρο μόλις φτάσει στο ξενοδοχείο.

    *Η Αλεξάνδρα Ανουσάκη είναι φωτογράφος με έδρα την Αθήνα και ειδικεύεται στην αρχιτεκτονική φωτογράφηση ξενοδοχείων και κατοικιών, όπως και στη φωτογράφηση πορτραίτων. Σπούδασε International Tourism & Hospitality Management στο Derre: The American College of Greece και στο BCA College, ωστόσο, στη πορεία, αποφάσισε να ακολουθήσει το όνειρό της και να φωτογραφίσει ιδιαίτερα “κλικ” μέσω της κάμεράς της.

    Η αρχιτεκτονική φωτογραφία είναι μια εξαιρετικά εξειδικευμένη δουλειά που απαιτεί δεξιότητα, ταλέντο και υπομονή. Κάθε χώρος έχει τη δική του μοναδική ιστορία, την οποία η Αλεξάνδρα προσπαθεί να αναδείξει στις φωτογραφίες της. Σ’ ένα από τα πρόσφατα projects της, έχει την τιμή οι λήψεις της να κοσμούν τους χώρους του K29 Hotel στην Αθήνα.

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Email: aanousakiphoto@gmail.com

    Ιστοσελίδα: https://aanousakiphoto.wixsite.com/mysite

    Instagram: https://www.instagram.com/aanousakiphoto/

    Facebook: https://www.facebook.com/aanousakiphoto/?ref=bookmarks

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Στρατηγική Μάρκετινγκ

    Κριτικές ξενοδοχείων: Διαχείριση της φήμης ή πηγή αντιπαραθέσεων;

    28 Φεβρουαρίου, 20224 Mins Read
    Στρατηγική Μάρκετινγκ

    Μάρκετινγκ ξενοδοχείου: Οι 3 παράγοντες που επηρεάζουν

    15 Μαρτίου, 20214 Mins Read
    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Τρόποι προώθησης ξενοδοχείου

    22 Φεβρουαρίου, 20215 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo