fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Λειτουργία Ξενοδοχείου > Food and Beverage Management:Ποιότητα στα επισιτιστικά τμήματα

Κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση, που σέβεται το προϊόν της και τους πελάτες της, πριν τη προσφορά οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας της, προβαίνει σε σχετική έρευνα και ανάλυση με στόχο των τον υψηλότερο βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.

Έτσι με τη σειρά του, και στο τμήμα που αφορά τα επισιτιστικά, πρέπει να δίνουμε χρόνο και ενέργεια έτσι ώστε να σχεδιάσουμε ένα ποιοτικό προϊόν που να καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες πελατών.

Φυσικά, αυτός ο σχεδιασμός δεν αφορά μόνο τα εδέσματα και τα ποτά, αλλά χρειάζεται να εξετάσουμε το ευρύτερο πλαίσιο του τμήματος όπως είναι και η ποιοτική εξυπηρέτηση, η γενικότερη ατμόσφαιρα του χώρου καθώς και το εκπαιδευμένο προσωπικό.

Πρώτα από όλα, πρέπει να εξετάσουμε την ποιότητα εδεσμάτων και ποτών.

Αυτό αφορά πρώτα από όλα, τις πρώτες προσλαμβάνουσες του πελάτη, που όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, είναι η ικανοποίηση των αισθήσεων. Η όραση, η όσφρηση και η γεύση, κατ’αυτή τη σειρά, πρέπει να είναι ιδανικές για να κεδίσουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

Σε δεύτερη φάση, αλλά εξίσου πολύ σημαντικά, είναι τόσο το ποιοτικό σέρβις, δηλαδή η ευγένεια και οι τεχνικές καλής εξυπηρέτησης που πρέπει να εκπαιδευτούν οι υπάλληλοι, όσο και η χρονική στιγμή του σερβιρίσματος.

Επιπλέον, η ικανοποίηση των πελατών εξαρτάται και από κάποιες ουδέτερες παραμέτρους, που έγκειται σε κάθε πελάτη ξεχωριστά και τη διάθεση της στιγμής.

Ορισμένες από αυτές είναι ο τύπος του επισιτιστικού τμήματος, η ιδιοσυγκρασία του πελάτη αλλά και η αξία της κατανάλωσης. Ειδικότερα, η αξία της κατανάλωσης είναι ένα κόλπο να “κερδίζει” τον πελάτη υποσηνείδητα, ούτως ώστε να τον προδιαθέτει θετικά σε γενικές γραμμές.

Δηλαδή, αν κατά την κατανάλωση εδεσμάτων ή ποτών οι πελάτες διαπιστώσουν την αντιστοιχία ποιότητας – τιμής, τότε ικανοποιούνται από τις καταναλώσεις τους.

Βέβαια, η αξία και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο τμήμα του Food&Beverage, εξαρτάται επιπλέον και από άλλες παραμέτρους, πέρα του ποιοτικού σέρβις, την τιμή των προϊόντων και τη γενική ατμόσφαιρα, όπως:

  • Η ποιότητα των αγαθών
  • Η διακόσμηση και η διαρρύθμιση του χώρου
  • Η θέση του τμήματος
  • Η αλυσίδα προμηθευτών
  • Τα σκεύη που παρουσιάζονται
  • Η υπόλοιπη πελατεία
  • Η μουσική και η μυρωδιά του χώρου

Ας μη ξεχνάμε πως η ενίσχυση του τμήματος F&B είναι κρίσιμη και χρειάζεται να δώσουμε ιδιαίτερο βάρος κατά τη προετοιμασία και λειτουργία του ξενοδοχείου, αφού προσφέρει οικονομικά στα έσοδα του ξενοδοχείου κατά ένα πολύ μεγάλο κομμάτι, μετά την ενοικίαση των δωματίων.

Η ικανοποίηση από την ποιοτική εξυπηρέτηση και κατανάλωση ποτών και εδεσμάτων οδηγεί στην επαναλαμβανόμενη κατανάλωση, η οποία συμβάλλει και στη μεγαλύτερη κερδοφορία της επιχείρησης.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *