Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Στρατηγικές revenue “οικονομικής κρίσης”
    Στρατηγική Πωλήσεων

    Στρατηγικές revenue “οικονομικής κρίσης”

    14 Αυγούστου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20218 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Όταν το revenue management έχει γίνει το κύριο εργαλείο πωλήσεων για ξενοδοχεία, τι στρατηγική ακολουθούμε σε περίοδο οικονομικής και υγειονομικής κρίσης;

    Η παγκόσμια υγειονομική κρίση ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα για τους πρώτους τρεις μήνες, που κυρήχθηκε ο COVID-19 ως πανδημία από τον ΠΟΥ. Από εκεί και πέρα, η πανδημία έχει εξελιχθεί σε μία παγκόσμια και βαθιά οικονομική κρίση, πολύ πιο βίαιη από τα κραχ και τα μνημόνια, δεδομένου ότι η αβεβαιότητα έχει τον πρώτο και το τελευταίο ρόλο σε όλα τα πλάνα.

    Οι αεροπορικές εταιρείες, οι tour operators αλλά και οι αποφάσεις των κυβερνήσεων είναι στον “αέρα”. Κανένας δε μπορεί να προβλέψει τίποτα και αυτό είναι το χειρότερο. Ακόμα και οι μελέτες που διαβάζουμε κατά καιρούς, πόσο ποσοστό αβεβαιότητας έχουν;

    Από όλα αυτά εξαρτώνται φυσικά και τα ξενοδοχεία σε πρώτη φάση. Μη ξεχνάμε ότι ο τουρισμός είναι μία υπηρεσία πολυτελείας, λίγο ή πολύ, οπότε και σε καιρούς παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, οι πολίτες τη βάζουν σε δεύτερη ή τρίτη μοίρα.

    Παρ’ολα αυτά, δε μπορούν- και δε γίνεται- να σταματήσουν τα πάντα. Θα υπάρξει μικρή ή μεγάλη ανακάμψη. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι λοιπόν όταν φτάσει στο κατώφλι μας. Όλες οι τυπικές στρατηγικές είναι “έξω από τη πόρτα” αυτή τη στιγμή. Τι κάνουμε λοιπόν;

    Ο Patrick Landman, CEO & Founder των Xotels παραθέτει στο hospitalitynet.org ορισμένες στρατηγικές revenue management σε κρίσιμες οικονομικά εποχές.

    “Πρώτα από όλα, είμαστε σε αντάρτικο πόλεμο. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, οι τιμές έχουν μειωθεί και πολεμάμε τους ανταγωνιστές από δωμάτιο σε δωμάτιο.”

    • Οι συνήθεις ύποπτοι

    “Τα OTA είναι φυσικά μια καλή πηγή για να διαχειριστείτε. Έχουν απήχηση καθώς είναι ισχυρές ως προς την εμβέλεια και την έκθεσή τους στις μηχανές αναζήτησης. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι το προφίλ σας είναι σε τέλεια κατάσταση για να έχετε τη βέλτιστη κατάταξη. Ξεκινήστε προσφορές όπου χρειάζεται για να έχετε επιπλέον προβολή και να προσελκύσετε πιθανούς επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας.

    Σημείωση: Πολλά διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία προσφέρουν δελεαστικά προγράμματα και σας διαβεβαιώνουν ότι ο συνδυασμός τους θα σας αποδόσει στο έπακρο. Να είστε προσεκτικοί, παρόλο που δεν χρειάζεται να υποτιμάτε τη στρατηγική άμεσων πωλήσεων, και μετατοπίστε τις πιθανές πωλήσεις χωρίς υπέρογκο κόστος προμήθειας στους διαμεσολαβητές.”

    • Keeping up with the Neighbors

    “Σε περιόδους κρίσης ή ύφεσης θα πρέπει πάντα να ανοίγετε τα μάτια σας σε εναλλακτικές λύσεις. Πραγματοποιήστε αναζήτηση στο διαδίκτυο για ιστότοπους στους οποίους εμφανίζονται οι ανταγωνιστές σας ή αναζητήστε τις κορυφαίες επιδόσεις στην αγορά σας στο διαδίκτυο. Πιθανότατα θα ανακαλύψετε κάποια νέα ψηφιακά κανάλια ή ταξιδιωτικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου που δεν έχετε ξανακούσει. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να διενεργείται έλεγχος διανομής κάθε τρίμηνο. Ας πιάσουμε λοιπόν τον ταύρο από τα κέρατα και ας βρούμε μερικά νέα κανάλια…”

    • Ας ψαρέψουμε εκεί που υπάρχουν ψάρια

    “Τα ταξίδια αλλάζουν παγκοσμίως για το ορατό μέλλον. Αντιμετωπίζουμε μείωση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και οι καταναλωτές θα επικεντρωθούν σε προορισμούς εύκολα προσβάσιμες οδικώς. Ποιες χώρες είναι δίπλα; Έχετε πραγματοποιήσει αναζήτηση στην τοπική γλώσσα του Google ή στο Bing / Yahoo; Χρησιμοποιείτε VPN για να βλέπετε τα αποτελέσματα σαν να ήσασταν στην γειτονική χώρα;

    Η ομάδα διαχείρισης εσόδων της Xotels μπόρεσε να εντοπίσει ορισμένα «νέα» κανάλια διανομής με αυτόν τον τρόπο, τα οποία άρχισαν να παράγουν μέσα σε λίγες ημέρες από την λειτουργία τους. Συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτήν την άσκηση σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο!”

    • Flash sales, ο δημιουργός του σύμπαντος

    “Ναι, φυσικά, οι ιστότοποι Flash Sales είναι φίλοι μας τώρα που πρέπει να γεμίσουμε δωμάτια. Η πρότασή μου θα ήταν να χρησιμοποιηθούν με σύνεση. Αποφέρουν μεγάλο όφελος, αλλά πρέπει να διασφαλίσετε ότι τα χρησιμοποιείτε με φειδώ και να μην εγκαταλείπετε την ικανότητά σας να αποδίδετε όπου είναι δυνατόν. Δημιουργήστε μια στρατηγική ημι-απόδοσης εφαρμόζοντας πολλούς τύπους δωματίων σε μια διαφημιστική καμπάνια. Εάν οι πωλήσεις κινούνται γρήγορα, μπορείτε να αποδώσετε τεχνητά κλείνοντας μια χαμηλότερη κατηγορία. Εναλλακτικά, μπορείτε να “ξαναγεμίσετε” τη διανομή μόνο για υψηλότερες κατηγορίες. Επίσης, μην ξεχάσετε να εφαρμόσετε περιορισμούς MLOS εάν δείτε απότομη αύξηση στη συλλογή κρατήσεων. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα αφήσετε άσκοπα το δυναμικό εσόδων στο τραπέζι… Συνεργαστείτε με τον υπεύθυνο για να δημιουργήσετε μια καλά ισορροπημένη καμπάνια, η οποία θα ωφελήσει και τα δύο μέρη.

    Επομένως, τα κανάλια πωλήσεων Flash είναι ένας καλός τρόπος για να ξεπεράσετε την παθητική αναζήτηση και να βρείτε στρατηγική με το βασικό OTA. Θα σας οδηγήσει στα έσοδα των πιθανών ταξιδιωτικών κρατήσεων. Ένας άλλος τρόπος είναι να συνεργαστείτε με πλατφόρμες διανομής συμφωνιών ή DDP όπως τους αποκαλούμε. Αυτοί οι χονδρέμποροι προσφορών παρέχουν ταξιδιωτικές προσφορές σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά καταστήματα περιοδικών, εφημερίδων και άλλων μέσων και ταξιδιωτικών πλατφορμών. Διαφημίζουν στους αναγνώστες τους τις προσφορές και τις εκπτώσεις για να βγάλουν μερικά επιπλέον χρήματα. Για πολλά ταξίδια γίνεται κράτηση μέσω αυτών των διαδικτυακών καταστημάτων, τα οποία τροφοδοτούνται από χονδρική πώληση. “

    • Κρατήστε το ποσοστό με οποιοδήποτε κόστος, προστατεύοντας την εικόνα της επωνυμίας

    “Αυτό (ποσοστό διατήρησης για την προστασία της εικόνας της επωνυμίας) είναι ένας κλασσικός τρόπος σκέψης. Φυσικά, εάν λειτουργεί για το ξενοδοχείο σας, δώστε δύναμη σε εσάς. Ωστόσο, κλίνω προς μια πιο ανταγωνιστική στρατηγική τιμολόγησης, για να διασφαλίσουμε ότι θα αυξήσουμε την πληρότητα και θα επικεντρωθώ σε ευκαιρίες αναβάθμισης για την αντιστάθμιση του χαμηλότερου ADR.

    Επιπλέον, όπως θα καταλήξατε από τις παραπάνω συμβουλές μου, δεν αποφεύγουμε να παίζουμε με μια στρατηγική τιμολόγησης πολλαπλών επιπέδων, χρησιμοποιώντας διαφορετικά είδη καναλιών διανομής.
    Βγείτε έξω και αφουγκραστείτε. Είναι ο αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε επιχειρήσεις και να αυξήσετε τη ζήτηση στο brand σας. Η προσέγγιση χρηστών και η έκθεση είναι η πορεία προς την αλλαγή….”

    • Προσθέστε αξία στο προϊόν σας

    “Τίποτα δεν είναι πιο δελεαστικό για κάποιον που πιστεύει ότι κάνει μία καλή συμφωνία. Αυτό δεν σημαίνει ότι απλά πουλάτε ένα δωμάτιο σε χαμηλότερη τιμή. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου σας για να κάνετε μια προσφορά να φαίνεται ελκυστική.

    Εντάξει, ας φέρουμε ένα παράδειγμα. Αξίζει να πουλήσετε ένα επιπλέον δωμάτιο όταν το δείπνο και ένα μπουκάλι κρασί / σαμπάνια προστίθεται σε τιμή κόστους;

    Ας υποθέσουμε ότι πουλάμε δωμάτια κανονικά στα 150 € και ένα δείπνο 3 πιάτων και κρασί προσθέτει έως και 100 €. Μαζί με αυτό κερδίζετε 250 €. Αλλά τι γίνεται αν το πουλήσουμε στα 190 €, καθώς το κόστος του δείπνου και του κρασιού είναι πραγματικά 40 €. Αυτό είναι έκπτωση 24% συνολικά… Εντάξει ας το κάνουμε έκπτωση 25%… Σας προτείνω να επιτεθείτε με προσφορές προστιθέμενης αξίας, ειδικά στον δικό σας ιστότοπο ξενοδοχείου. Και προωθήστε τα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και στα Google Adwords σας. Ας είμαστε ειλικρινείς, όλοι αγαπούν μια καλή συμφωνία…

    • Yield Micro-Management

    “Ναι, ακόμη και σε αυτές τις εξαιρετικά ενοχλητικές στιγμές, πρέπει να συνεχίσουμε να αποδίδουμε. Υπάρχουν ημέρες που ορισμένοι τύποι δωματίων πωλούνται γρηγορότερα από άλλες ημέρες. Αυτή είναι μια ευκαιρία να αυξήσετε ελαφρώς το έσοδο και να κερδίσετε μερικά επιπλέον € / $. Ή αν πωλούνται πιο αργά, για να το μειώσετε λίγο.

    Η μικροδιαχείριση των τιμών και των διαφορετικών τύπων δωματίου θα έχει θετικό αντίκτυπο στη μέση τιμή δωματίου σας. Και τώρα, η κάθε μικρή θετική διαφορά, μετράει περισσότερο από ποτέ.”

    • Υπό ποιες προϋποθέσεις;

    “Λόγω της αβεβαιότητας των νέων συνθηκών, οι καταναλωτές έχουν σαφή τάση να προτιμούν τις τιμές με πιο ευέλικτες πολιτικές. Ελέγξτε τους όρους κράτησής σας όσον αφορά τους όρους προπληρωμής και ακύρωσης, και βεβαιωθείτε ότι είστε ανταγωνιστικοί στην αγορά σας. Τα θέρετρα και τα ξενοδοχεία σε προορισμούς αναψυχής που συνήθως έχουν πιο αυστηρές πολιτικές κατάθεσης και επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει σίγουρα να εξετάσουν το ενδεχόμενο να χαλαρώσουν τους κανόνες τιμών. Έχουμε φτάσει σε πλήρως ευέλικτες συνθήκες για τα περισσότερα ξενοδοχεία, προσφέροντας κρατήσεις χωρίς προκαταβολή και επιτρέποντας ακυρώσεις, χωρίς κυρώσεις, έως και 24 ώρες πριν από την άφιξη. Και σε ορισμένες πόλεις επιτρέπουμε ακυρώσεις την ίδια μέρα χωρίς χρέωση. Η ευελιξία επηρεάζει σίγουρα την ικανότητά σας να μετατρέπετε τους επισκέπτες σε κρατήσεις για το ξενοδοχείο σας, τόσο στο OTA όσο και στον δικό σας ιστότοπο.”

    • Προχωρήστε στο παιχνίδι

    “Σε περιόδους διαχείρισης κρίσεων όταν μας τραβούν αριστερά και δεξιά, και συχνά ακόμη και την ίδια στιγμή, είναι βασικό να παραμένετε σταθεροί στον στόχο σας. Έχετε ανεβάσει ήδη τις τιμές 2021; Βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκινήσει να δημιουργείτε μια βάση τόσο για περαστικούς όσο και σε ομάδες ταξιδιωτών από πιο μακριά. Θα το χρειαστείτε σίγουρα το επόμενο έτος!”

    • Προώθηση της απομόνωσης

    “Οι ιδιοκτησίες σε απομονωμένες τοποθεσίες είναι σε ζήτηση αυτό το καλοκαίρι(-και μάλλον θα συνεχίσουν να είναι και του χρόνου!-). Τις περισσότερες φορές, κοντά στη φύση ξεπερνούν τα αντίστοιχα άγχη σε σχέση με πολυσύχναστα κέντρα πόλεων.
    Ο αποκλεισμός από τον υπόλοιπο κόσμο και η δημιουργία ιδιωτικών εμπειριών είναι trend αυτό το καλοκαίρι.

    Ωστόσο, η απομόνωση λαμβάνει χώρα πολύ περισσότερο από αυτό. Η ικανότητα δημιουργίας αίσθησης ιδιωτικής ευχαρίστησης και χαλάρωσης σε εξωτερικούς χώρους προχωρά πολύ. Μικρότερα ακίνητα με κήπο, δωμάτια με ιδιωτικά μπαλκόνια που περιλαμβάνουν δείπνο στο δωμάτιο, ακόμη και διαμερίσματα με μικρή κουζίνα προσφέρουν ευκαιρίες. Όλα αυτά τα στοιχεία προσφέρουν την άνεση της πιθανής απομόνωσης και των ατομικών εμπειριών.

    Έτσι, εάν έχετε έναν μεγάλο κήπο με πισίνα ή άμεση πρόσβαση σε εξωτερικές δραστηριότητες, αυτή είναι η ώρα να προωθήσετε αυτά στις ενέργειες μάρκετινγκ, πωλήσεων και διανομής.”

    “Γίνετε δημιουργικοί με τις στρατηγικές διαχείρισης εσόδων και διανομής και αυξήστε τις πωλήσεις για το ξενοδοχείο σας. Μην αποφύγετε κάποιες καλές παλιομοδίτικες τεχνικές απόδοσης ανταρτών για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή πλεονέκτημα στην αγορά εκεί έξω.“

    Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Στρατηγική Πωλήσεων

    Οι 5 καλύτερες πρακτικές για SPA revenue

    25 Νοεμβρίου, 20203 Mins Read
    Στρατηγική Πωλήσεων

    Spa Revenue:Bασικοί δείκτες εσόδων,μέρος Α

    19 Οκτωβρίου, 20202 Mins Read
    Στρατηγική Πωλήσεων

    Κρατήσεις με συμβόλαιο ξενοδοχείων: Τι περιλαμβάνουν;

    12 Αυγούστου, 20203 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo