fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Marketing > Digital Marketing for hotels:Συνοπτικός Οδηγός

Πάμε να δούμε έναν συνοπτικό οδηγό για ένα επιτυχημένο Digital Marketing για το ξενοδοχείο μας. Επτά βασικά θεμελιώδη βήματα για την online στατηγική μας!

Το Marketing ενός ξενοδοχείου πλέον, μικρότερου ή μεγαλύτερου, έχει γίνει πολύπλοκο και απαιτητικό. Είναι μία σύνθετη διαδιακασία που συνδυάζει τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ με τις νέες τεχνολογίες και τακτικές.

1.Ιστοσελίδα καταλύματος

Η ιστοσελίδα του καταλύματος πρέπει να διαθέτει το κατάλληλο domain name, να έχει συναφές και κατανοητό περιεχόμενο για το χρήστη αλλά και να είναι φιλική προς τα κινητά.

Καλό θα είναι να έχει δυνατότητες ανάγνωσης – μετάφρασης στις εθνικότητες-στόχο ή εθνικότητες- πελάτες.

2.SEO marketing

Με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά αλλά και το στοχευμένο περιεχόμενο μπορείτε να είστε πρώτοι στην ανάζητηση και, γιατί όχι, στις κρατήσεις στο επιθυμητό καταναλωτικό κοινό.

3.E-mail Marketing

Δημιουργήστε και αξιοποιήστε μία κοινότητα πριν την κράτηση, μετά τη κράτηση, κατά τη διάρκεια της διαμονής αλλά και μετά την αναχώρηση.

4.Μηχανές Αναζήτησης

Προωθήστε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά στις μηχανές αναζήτησεις. Επενδύστε στοχευμένα σε πληρωμένες διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης.

5.Online Bookings

Ενισχύστε τη παρουσία σας σε online ταξιδιωτικά γραφεία και καταλόγους όπως είναι η Booking.com, Tripadvisor και συναφής ιστοσελίδες αλλά και σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους.

6.Social Media

Δημιουργήστε σελίδα σε συναφή κοινωνικά δίκτυα ανάλογα με το κοινό σας αλλά και το ύφος του ξενοδοχείου σας. Η συνέπεια στην ανανέωση τους αλλά και η επικοινωνία με το κοινό σας, θα εκτοξεύσουν και τις πώλησεις σας.

7.Data Analysis

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί όμως στην απόδοση όλων των ενεργειών μας. Ο τακτικός έλεγχος των αποτελεσμάτων για κάθε ενέργεια που πραγματοποιούμε, είτε έχει κόστος είτε όχι, είναι το πιο σημαντικό έτσι ώστε να παρακολουθούμε τακτικά την παραμικρή επένδυση και την αλληλεπίδραση που έχει. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε, όχι μόνο να αξιολογήσουμε τις ενέργειές μας, αλλά και να αναθεωρήσουμε τελικά και όλο το πωλησιακό μας πλάνο.

Το άρθρο υπογράφει η Βασιλική Γαρυφαλάκη για την Touristhings.gr

Δείτε ακόμα:

Για περισσότερα άρθρα σχετικά με το marketing ξενοδοχείων μπορείτε να βρείτε —> https://www.touristhings.gr/category/mkt/

2 thoughts on “Digital Marketing for hotels:Συνοπτικός Οδηγός

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *