fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Απόψεις > Παράπονα Πελατών:Η χρυσή ευκαιρία που θεωρείται μπελάς

“Παράπονα Πελατών – Η χρυσή ευκαιρία που θεωρείται μπελάς” είναι ένα βιβλίο του, έμπειρου επαγγελματία στο χώρο του μάρκετινγκ και της διδασκαλίας, Γιάννη Πρωτοτοπαπαδάκη.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα του βιβλίου θα βρείτε εδώ.

Στις τουριστικές επιχειρήσεις και, ειδικότερα στα ξενοδοχεία, τα παράπονα πελατών είναι ένα θέμα που προβληματίζει τα στελέχη έχοντας ως πρωταρχικό στόχο να ΜΗΝ υπάρχουν.

Είναι δυνατόν όμως να μην υπάρχουν; Είναι καλό -τελικά- να υπάρχουν παράπονα από τους πελάτες μας; Μπορούμε να τα διαχειριστούμε προς όφελος της επιχείρησης; Γιατί υπάρχουν τα παράπονα; Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;

Τα παράπονα πελατών πλέον είναι όχι μόνο προσωπικά, από τον πελάτη στον εργαζόμενο, αλλά και διαδικτυακά. Αποτυπώνονται σε πλατφόρμες κριτικών ξενοδοχείων και εστιατορίων, σε ιστοσελίδες κρατήσεων, στα social media ή σε κάποιο έγγραφο εσωτερικής χρήσης. Σίγουρα λοιπόν επηρεάζουν όχι μόνο τη λειτουργία αλλά και τη φήμη της επιχείρησης.

Στο βιβλίο “Παράπονα Πελατών” από τις εκδόσεις ΑΘ. ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ, θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για να μπορέσετε να κατανοήσετε την αξία των παραπόνων από τους πελάτες αλλά και όλους τους χρηστικούς τρόπους που μπορούμε να τα διαχειριστούμε έξυπνα.

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε σε βιβλιοπωλεία σε όλη την Ελλάδα αλλά και διαδικτυακά. Μπορείτε εύκολα να το προμηθευτείτε πατώντας εδώ και να μεταβείτε στην επίσημη ιστοσελίδα των εκδόσεων Σταμούλη.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr

Βρείτε όμως εδώ και σχετικά άρθρα με θέμα τη διαχείριση παραπόνων πελατών από την Touristhings:

One thought on “Παράπονα Πελατών:Η χρυσή ευκαιρία που θεωρείται μπελάς

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *