Η ιστοσελίδα ενός καταλύματος είναι και η βιτρίνας του. Χρειάζεται μεθοδικότητα στη κατασκευή, απλότητα στον σχεδιασμό και προσοχή στο περιεχόμενο.
Πάμε να δούμε όμως δέκα συμβουλές για να ξέρουμε ότι η επένδυσή μας θα έχει και όφελος ή αλλιώς οι 10 καλύτερες πρακτικές για την ιστοσελίδα του καταλύματός μας…
1.Το domain name είναι το όνομα μας
Η φράση που βρίσκεται ανάμεσα στο “www.” και “.gr” ή “.com” ονομάζεται domain name. Φροντίστε λοιπόν αυτό το όνομα να είναι το όνομα του ξενοδοχείου σας.
Αν για παράδειγμα η επωνυμία του καταλύματος είναι Hotel Koula τότε και το όνομα της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι “www.hotelkoula.gr” ή αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε, με κάποια παραλλαγή θα ήταν ιδανικό.
Αποφύγετε ονομασίες γενικού περιεχομένου όπως πχ. “www.hotelinhalkidiki.gr” ή κάτι όπως “www.koula.gr”
2.Λίγες σελίδες
Ο χρήστης όταν ψάχνει ένα ξενοδοχείο θέλει να βρει πολύ βασικά πράγματα όπως φωτογραφιές, τύπους δωματίων, outlets και λοιπές δραστηριότητες που μπορεί να κάνει εντός του καταλύματος, εξωτερικές δραστηριότητες στη περιοχή και σίγουρα επιλογή κράτησης.
Μη φορτώνετε την αρχική σας σελίδα με αναρίθμητες και χαοτικές πληροφορίες καθώς και πολλές φωτογραφίες.
Βάλτε μία τάξη στη πληροφορία που θέλετε να δώσετε στο δυνητικό σας πελάτη.
3.Μηχανή κράτησης
Μυστικό α’: Ενσωματώστε μηχανή κράτησης στην ιστοσελίδα σας.
Μυστικό β΄: Διευκολύνετε τον χρήστη να κάνει την κράτησή του με τρία απλά βήματα και όχι παραπάνω.
4.Άρθρα και συμβουλές
Μια βέλτιστη πρακτική που υιοθετείται όλο και περισσότερα από πολλά καταλύματα είναι η ενσωμάτωση blog στην ιστοσελίδα τους.
Περάστε όλες τις πληροφορίες που θέλετε για τα δωμάτια, τα outlets, εσωτερικές και εξωτερικές δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει κάποιος με τη διαμονή του μέσα από το blog της ιστοσελίδας.
Προσοχή στο περιεχόμενο ,μέγεθος και τίτλους άρθρων.
5.Πραγματικές φωτογραφίες
Μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Φροντίστε οι φωτογραφίες σας να είναι πραγματικές και ρεαλιστικές. Επίσης, καλό θα είναι οι φωτογραφίες που αναρτώνται στην ιστοσελίδα σας να μην αφορούν μόνο τα δωμάτια αλλά και άλλους χώρους.
Μη διαφημίζεται μόνο τις σουίτες στην ιστοσελίδας σας. Οι πλειοψηφία των πελατών δε θα προγραμματίσει τη διαμονή του σε αυτόν τον τύπο δωματίου.
6.Πιστοποιήσεις και ασφάλεια
Πάντα συνέβαινε, αλλά πόσο μάλλον στις μέρες μας, οι πελάτες να χρειάζονται την αίσθηση (και την πραγματικότητα) της ασφάλειας εντός και εκτός του καταλύματός. Είτε ταξιδεύουν μόνοι, είτε ζευγάρια ή με οικογένειες, η ασφάλεια παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιλογή του ξενοδοχείου.
7.Που αλλού μπορώ να σας βρω;
Πέρα από την ιστοσελίδα σας, οι χρήστες μπορούν να σας αναζητήσουν και στα social media. Βάλτε σε εμφανές σημείο όλα τα εικονίδια με τα social media που διαθέτετε και απλοποιήστε την πρόσβαση σε αυτά.
8.Hotel Kit is online
Εκτός από τους χρήστες που αναζητούν την ιστοσελίδα σας για να επιλέξουν τη διαμονή τους υπάρχουν και πολλές επιχειρήσεις και ταξιδιωτικά γραφεία που λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
Ικανοποιήστε λοιπόν και τους corporate πελάτες σας με το να βρουν εύκολα αυτό που ψάχνουν
9.Το τηλέφωνό σας παρακαλώ
Στατιστικά, και όχι μόνο, δείχνουν πως μεγάλο ποσοστό κρατήσεων από χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου καταλήγει να πραγματοποιείται τηλεφωνικά.
Σίγουρα, με αυτόν τον τρόπο, δίνονται οι απαραίτητες διευκρίνισεις, δυνατότητα up selling για τον επιχειρηματία αλλά πραγματοποιείται “στα σίγουρα”, για πολλούς, η κράτηση.
Όχι μόνο πρέπει να φαίνεται το τηλέφωνό σας σε περίοπτη θέση, αλλά δώστε και τη δυνατότητα στον χρήστη πατώντας το κουμπί του τηλεφώνου, να σας καλέσει κατευθείαν από το κινητό του.
10.Πως μπορώ να ελέγξω την επένδυσή μου;
Είτε αναθέσετε σε εξωτερικό συνεργάτη τη δημιουργία και συντήρηση της ιστοσελίδας, είτε σε άτομο ή τμήμα εσωτερικά της επιχείρησης, ένα είναι το σημαντικό: Analytics.
Είναι απαραίτητο να λαμβάνετε και να αξιολογείται ορθά κάθε κίνηση που πραγματοποιείται στην ιστοσελίδα σας, πριν και κατά τη διάρκεια παραμονής του χρήστη σε αυτήν.
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων είναι “γυμνό” αν δεν έχει μετρήσιμα αποτελέσματα των κινήσεων του και η επένδυσή μας μία “τρύπα στο νερό”.
Το άρθρο υπογράφει η Βασιλική Γαρυφαλάκη για την TourisThings.gr
*Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!
2 Σχόλια
Pingback: Τρόποι προώθησης ξενοδοχείου - TourisThings.GR
Pingback: 5+1 θανάσιμα λάθη σε ιστοσελίδες ξενοδοχείων - TourisThings.GR