Από τις καλύτερες πρακτικές για καλύτερο SEO, όπως αναφέρουν επαγγελματίες του Digital Marketing, είναι το blog εντός του site. Αναβαθμίζεται το περιέχομενο, υπάρχει ενδιαφέρον για το χρήστη, χτίζεται σχέση εμπιστοσύνης και οι μηχανές αναζήτησεις “τραβάνε” τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά για να είστε “ψηλά” στις αναζητήσεις.
Το ερώτημα όμως είναι τι περιεχόμενο μπορούν να έχουν τα άρθρα στο blog του ξενοδοχείου μου!
Ας πάμε να δούμε ορισμένες προτάσεις για ένα όμορφο και συναφές περιεχόμενο που θα “τραβήξουν” τον χρήστη και, γιατί όχι, να γίνει ο μελλοντικός μας πελάτης…
“Οι καλύτερες παραλίες”
Το πιο συχνό και πιο ασφαλές άρθρο είναι αυτό με τις καλύτερες παραλίες που υπάρχουν στη περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο. Αν μάλιστα οι πελάτες σας έχουν άμεση πρόσβαση σε μία από αυτές, τότε η διαδικασία ολοκλήρωσης της κράτησης ίσως να είναι πιο κοντά από ποτέ.
Ένα ξενοδοχείο στη Χαλκιδική το έκανε πράξη και το αποτέλεσμα; Βρίσκεται στη δεύτερη σελίδα των αναζητήσεων!
“Ιδιωτικές πισίνες”
Έχετε ένα ξενοδοχείο που προσφέρεται αναβαθμισμένες υπηρεσίες και ιδιωτική χαλάρωση; Τότε αντίστοιχα επιθυμείται να προσελκύσετε και τους αντίστοιχους πελάτες.
Πολλοί από τους χρήστες αναζητούν ξενοδοχεία με ιδιωτικότητα για να απολαμβάνουν τις διακοπές. Από τις πιο συχνές αναζητήσεις είναι τα ξενοδοχεία με ιδιωτική πισίνα.
Μη διστάσετε να γράψετε το άρθρο για αυτές και τι εμπειρία προσφέρουν. Εφόσον, βέβαια, μπορείτε να προσφέρετε αυτή την…ιδιωτική απόλαυση!
“Spa Hotels”
Έχετε επενδύσει στο spa του ξενοχείου σας; Έχετε εξειδικευμένες υπηρεσίες χαλάρωσης και ευεξίας; Ορίστε ένας βασικός λόγος να γράψετε για αυτό στο blog σας.
Τι προσφέρεται και τι θα απολαύσουν οι επισκέπτες στο spa σας; Πως μπορεί αυτό να συνδυαστεί με τη διαμονή τους; Γιατί είναι ωφέλιμο ένας επισκέπτης να επισκεφτεί το spa ενός ξενοδοχείου;
“Δραστηριότητες για παιδιά στις διακοπές”
Είσαστε ένα οικογενειακό ξενοδοχείο; Θέλετε να προσφέρεται χαλάρωση σε γονείς και παιδιά; Να ξέρετε τότε πως οι περισσότεροι γονείς αναζητούν τι δραστηριότητες μπορούν να κάνουν τα παιδιά τους στο ξενοδοχείο που πρόκειται να κλείσουν.
Εσείς τι δραστηριότητες προσφέρετε και για ποιες ηλικίες;
“Πρωινό με τοπικές γεύσεις”
Η Ελλάδα είναι ένας προορισμός που συνδυάζει ήλιο, θάλασσα, πολλές δραστηριότητες αλλά και ευφάνταση γαστρονομία.
Αν έχεις λοιπόν επενδύσει σε διαφορετικές ντόπιες γεύσεις στο πρωινό σου…γράψε γι’αυτό άμεσα και διαφήμισέ το!!!
Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr
*Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!
2 Σχόλια
Pingback: Τρόποι προώθησης ξενοδοχείου - TourisThings.GR
Pingback: Ιστοσελίδα ξενοδοχείου:10 tips επιτυχίας - TourisThings.GR