fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Απόψεις > 10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

Το hotel business plan τώρα μοιάζει ολοκληρωτικά αναδιαμορφωμένο σε σχέση με αυτό που υπήρχε ακόμα και ένα χρόνο πριν. Η πανδημία του COVID-19 έχει φέρει καθολικές αλλαγές και έναν “σεισμό” στη ταξιδιωτική βιομηχανία και αυτή της φιλοξενίας. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία χρειάζεται να αναγεννηθεί και να αδράξει κάθε ευκαιρία που εμφανίζεται.

Η συλλογή ιδεών, η εμπιστοσύνη στους ανθρώπους της και οι “out of the box” ιδέες είναι αυτές που θα την κάνουν και πάλι δυνατή.

Η Hotel Guru, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, παρουσιάζει τα Top 10 Trends της φιλοξενίας για το 2021.

Ποια είναι όμως αυτά;

Πρωτόκολλα υγείας και υγιεινής

Οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων και οι πελάτες πρέπει πλέον να συμμετέχουν σε ένα πλήρως αναδιαμορφωμένο και αυστηρό πρωτόκολλο υγεινής και ασφάλειας. Ήδη, με την έναρξη της πανδημίας, έχουν εδραιωθεί και νομοθετηθεί συγκεκριμένα πρωτόκολλα τόσο για τις υπηρεσίες μεταφοράς όσο και για τα ξενοδοχεία. Πολλά brands με τη σειρά τους και Tour Operators έχουν εκδόσει δικά τους μοναδικά πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες. Σίγουρα, η υπηρεσία του housekeeping έχει μπει πλέον σε πρώτη προτεραιότητα για το ξενοδοχείο και οι διπλές διαδικασίες καθαρισμού και ελέγχου θα γίνουν αυτονόητη διαδικασία για το 2021. Αυτά τα πρωτόκολλα ήρθαν για να μείνουν, κάνοντας και τους πελάτες μέρος της διαδικασίας, πλένοντας τα χέρια τους σχολαστικά και τακτικά, φορώντας μάσκες και κρατώντας απαραίτητες αποστάσεις.

Δείτε ακόμα:

Χρήση εξωτερικού χώρου

Συναντήσεις, δείπνα και λοιπές δραστηριότητες θα λαμβάνουν χώρα σε εξωτερικούς χώρους. Ακόμα και αν ο καιρός δεν είναι σύμμαχος, οι επισκέπτες φαίνεται να προτιμούν να εκτελούν οποιαδήποτε δραστηριότητα σε εξωτερικό χώρο όπου η μετάδοση ασθενειών δίνει λιγότερες πιθανότητες. Πολύ περισσότερο φαίνεται πως, μέσα στα νέα trends είναι οι εξωτερικές αθλητικές δραστηριότητες όπως η ποδηλασία και η πεζοπορία ή και οι διακοπές πολύ κοντά στον τόπο κατοικίας.

Υλικά από τον τόπο μας

Τα βιολογικά προϊόντα ή αυτά που είναι από τον “κήπο” μας φαίνεται να είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος, τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα ή ντόπιας παραγωγής θα κερδίσουν και περισσότερους επισκέπτες. Φυσικό είναι αφού, η γαστρονομία και οι τοπικές παραδόσεις συνδέονται με μία ολοκληρωμένη εμπειρία για τον επισκέπτη μας και πόσο μάλλον όταν συνδέεται και με τις υπηρεσίες φιλοξενίας.

Δείτε ακόμα:

Meetings , εστιατόρια και τεχνολογία

Η ανέπαφη εξυπηρέτηση στα επισιτιστικά τμήματα είναι -και φαίνεται πως θα είναι- η προτεραιότητα για τα ξενοδοχεία και η επιλογή για τους πελάτες. Η χρήση καταλόγων, ο μπουφές με την κλασσική μορφή και άλλες δραστηριότητες που στηριζόντουσαν στην επαφή δίνουν τη θέση τους σε QR codes. Συνακόλουθα, και οι επαγγελματικές συναντήσεις επιβάλλεται να ακολουθήσουν αυτό το μοτίβο, τηρώντας αποστάσεις και βρίσκοντας άλλους τρόπους διεξαγωγής των coctail parties ή άλλων δραστηριοτήτων. Επίσης το e-check in φαίνεται να είναι πρώτο σε προτίμηση από τους επισκέπτες των ξενοδοχείων.

Δείτε ακόμα:

Οι “value for money” ταξιδιώτες ήρθαν για να μείνουν! (και το 2021)

Έχουμε δει, και θα συνεχίσουμε να βλέπουμε, την αναγέννηση του καταναλωτή που ψάχνει το “value for money” σε αυτή τη νέα κανονικότητα. Ο συγκεκριμένος τύπος επισκεπτών εμπιστεύεται πλατφόρμες κρατήσεων που παρέχουν διαφάνεια σχετικά με την πολιτική ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, αναζητά επιλογές ασφάλισης ταξιδιού και την επιλογή αυτόματων αλλαγών χωρίς χρέωση σε περίπτωση που ο προορισμός έχει νέους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Αγαπούν τις ασφαλείς δραστηριότητες που προστίθενται με ελάχιστη ή καθόλου χρέωση και αγοράζουν τόσο την τιμή όσο και τη συνολική αξία. Στην ουσιία δηλαδή ψάχνουν για ποιότητα και χαμηλή τιμή.

Βιωσιμότητα

Η επισκέπτες πλέον ψάχνουν και στηρίζουν τη βιωσιμότητα και τη προστασία του περιβάλλοντος και φυσικά αυτό δεν αποκλείει και τις επιλογές κατά την επιλογή των διακοπών τους. Η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες έχει αυξηθεί καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν κοντά στο σπίτι τους. Μια έρευνα της Booking.com για διεθνείς ταξιδιώτες έδειξε ότι περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) αναμένουν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα προσφέρει πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Δείτε ακόμα:

Νέα ταξιδιωτικά trends

Σύμφωνα με έρευνες σχετικά με τις ταξιδιωτικές προθέσεις της MMGY, πολλές κατηγορίες ταξιδιωτών έχουν μειώσει την πρόθεση για ταξίδια από την αρχή της πανδημίας. Τα ταξίδια με προσωπικό αυτοκίνητο εξακολουθούν να είναι η ασφαλέστερη μέθοδος μεταφοράς και η ασφάλεια γύρω από τα καταλύματα είναι αμφιλεγόμενη στην έρευνα. Οι Αμερικάνοι εξακολουθούν να προτιμούν το φαγητό και τη διασκέδαση ενώ το ενδιαφέρον για επαγγελματικά ταξίδια παραμένει σταθερό αλλά χωρίς να υπάρχουν ισχυρά σημάδια αύξησης της ζήτησής τους.

Νέος σχεδιασμός – Νέο business plan ξενοδοχείου

Η διατήρηση των δαπανών σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, η συντήρηση και τα κόστη ιδιοκτησίας, καθώς και το κόστος εργασίας ανά τμήμα, ήταν για το 2020 και φαίνεται να παραμένει και για το 2021, κρίσιμος παράγοντας για τους ξενοδόχους. Με τη πρωτοφανή μείωση των εσόδων, οι ξενοδόχοι συρρίκνωσαν τις εταιρικές και επιχειρησιακές τους ομάδες και οι περισσότεροι υπάλληλοι αναφέρονται πλέον στους ιδιοκτήτες ή στον διευθυντή από ότι σε managers.

Εστιάζοντας στη ρευστότητα

Η πανδημία του COVID-19 έχει, και θα συνεχίσει να έχει, οικονομικές και χρηματοπιστωτικές επιπτώσεις που θα γίνουν αισθητές από τη βιομηχανία της φιλοξενίας για πολύ καιρό. Καθώς η πλήρης ανακάμψη καθυστερεί λόγω των επαναλαμβανόμενων lockdown και συναφών δυσκολιών της πανδημίας και άλλων γεωπολιτικών γεγονότων, η διαχείριση της ρευστότητας θα είναι πιο σημαντική από ποτέ για το 2021. Σίγουρα δε μπορούμε να πούμε ότι οι επιλογές χρηματοδότησης ή η έως τώρα ρευστότητα είναι δεδομένη και στο μέλλον.

Έρχεται ένας νέος τύπος φιλοξενίας

Η ξενοδόχοι πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών και ήρθε η ώρα να το πραγματοποιήσουν αξιοποιώντας τους “κενούς” τους χώρους. Εφόσον επιδιώκουν να λάβουν επιπλέον έσοδο και τόνωση της ρευστότητας η λογική της ενοικίασης “μήνα-μήνα” ήρθε για να καλύψει ένα κενό ή να δημιουργήσει κάτι καινούριο; Δεδομένου ότι τα ξενοδοχεία διαθέτουν πρόσβαση σε διαδικτύο υψηλών ταχυτήτων αλλά και διαθέτουν μεγάλους χώρους ως γραφεία μπορούν να κάνουν αρκετά εύκολη τη μετάβαση των ανθρώπων από τα γραφεία μεγάλων επιχειρήσεων σε γραφεία με “μυρωδιά” διακοπών. Πολλοί επισκέπτες είναι εξ’αποστάσεως εργαζόμενοι που αναζητούν ένα τεχνολογικό πακέτο που ταιριάζει στις απομακρυσμένες ανάγκες εργασίας τους, και αυτό περιλαμβάνει wi-fi και σε εξωτερικούς χώρους!

Πηγή πληροφοριών από https://hotelguru.com/

Μεταφραση και αναπροσαρμογή από την ομάδα της TourisThings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *