Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » 10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021
    Γενικά άρθρα

    10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

    9 Δεκεμβρίου, 2020Updated:5 Αυγούστου, 20216 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Το hotel business plan τώρα μοιάζει ολοκληρωτικά αναδιαμορφωμένο σε σχέση με αυτό που υπήρχε ακόμα και ένα χρόνο πριν. Η πανδημία του COVID-19 έχει φέρει καθολικές αλλαγές και έναν “σεισμό” στη ταξιδιωτική βιομηχανία και αυτή της φιλοξενίας. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία χρειάζεται να αναγεννηθεί και να αδράξει κάθε ευκαιρία που εμφανίζεται.

    Η συλλογή ιδεών, η εμπιστοσύνη στους ανθρώπους της και οι “out of the box” ιδέες είναι αυτές που θα την κάνουν και πάλι δυνατή.

    Η Hotel Guru, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, παρουσιάζει τα Top 10 Trends της φιλοξενίας για το 2021.

    Ποια είναι όμως αυτά;

    Image by Olya Adamovich from Pixabay

    Πρωτόκολλα υγείας και υγιεινής

    Οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων και οι πελάτες πρέπει πλέον να συμμετέχουν σε ένα πλήρως αναδιαμορφωμένο και αυστηρό πρωτόκολλο υγεινής και ασφάλειας. Ήδη, με την έναρξη της πανδημίας, έχουν εδραιωθεί και νομοθετηθεί συγκεκριμένα πρωτόκολλα τόσο για τις υπηρεσίες μεταφοράς όσο και για τα ξενοδοχεία. Πολλά brands με τη σειρά τους και Tour Operators έχουν εκδόσει δικά τους μοναδικά πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες. Σίγουρα, η υπηρεσία του housekeeping έχει μπει πλέον σε πρώτη προτεραιότητα για το ξενοδοχείο και οι διπλές διαδικασίες καθαρισμού και ελέγχου θα γίνουν αυτονόητη διαδικασία για το 2021. Αυτά τα πρωτόκολλα ήρθαν για να μείνουν, κάνοντας και τους πελάτες μέρος της διαδικασίας, πλένοντας τα χέρια τους σχολαστικά και τακτικά, φορώντας μάσκες και κρατώντας απαραίτητες αποστάσεις.

    Χρήση εξωτερικού χώρου

    Συναντήσεις, δείπνα και λοιπές δραστηριότητες θα λαμβάνουν χώρα σε εξωτερικούς χώρους. Ακόμα και αν ο καιρός δεν είναι σύμμαχος, οι επισκέπτες φαίνεται να προτιμούν να εκτελούν οποιαδήποτε δραστηριότητα σε εξωτερικό χώρο όπου η μετάδοση ασθενειών δίνει λιγότερες πιθανότητες. Πολύ περισσότερο φαίνεται πως, μέσα στα νέα trends είναι οι εξωτερικές αθλητικές δραστηριότητες όπως η ποδηλασία και η πεζοπορία ή και οι διακοπές πολύ κοντά στον τόπο κατοικίας.

    Υλικά από τον τόπο μας

    Τα βιολογικά προϊόντα ή αυτά που είναι από τον “κήπο” μας φαίνεται να είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος, τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα ή ντόπιας παραγωγής θα κερδίσουν και περισσότερους επισκέπτες. Φυσικό είναι αφού, η γαστρονομία και οι τοπικές παραδόσεις συνδέονται με μία ολοκληρωμένη εμπειρία για τον επισκέπτη μας και πόσο μάλλον όταν συνδέεται και με τις υπηρεσίες φιλοξενίας.

    Meetings , εστιατόρια και τεχνολογία

    Η ανέπαφη εξυπηρέτηση στα επισιτιστικά τμήματα είναι -και φαίνεται πως θα είναι- η προτεραιότητα για τα ξενοδοχεία και η επιλογή για τους πελάτες. Η χρήση καταλόγων, ο μπουφές με την κλασσική μορφή και άλλες δραστηριότητες που στηριζόντουσαν στην επαφή δίνουν τη θέση τους σε QR codes. Συνακόλουθα, και οι επαγγελματικές συναντήσεις επιβάλλεται να ακολουθήσουν αυτό το μοτίβο, τηρώντας αποστάσεις και βρίσκοντας άλλους τρόπους διεξαγωγής των coctail parties ή άλλων δραστηριοτήτων. Επίσης το e-check in φαίνεται να είναι πρώτο σε προτίμηση από τους επισκέπτες των ξενοδοχείων.

    Οι “value for money” ταξιδιώτες ήρθαν για να μείνουν! (και το 2021)

    Έχουμε δει, και θα συνεχίσουμε να βλέπουμε, την αναγέννηση του καταναλωτή που ψάχνει το “value for money” σε αυτή τη νέα κανονικότητα. Ο συγκεκριμένος τύπος επισκεπτών εμπιστεύεται πλατφόρμες κρατήσεων που παρέχουν διαφάνεια σχετικά με την πολιτική ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, αναζητά επιλογές ασφάλισης ταξιδιού και την επιλογή αυτόματων αλλαγών χωρίς χρέωση σε περίπτωση που ο προορισμός έχει νέους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Αγαπούν τις ασφαλείς δραστηριότητες που προστίθενται με ελάχιστη ή καθόλου χρέωση και αγοράζουν τόσο την τιμή όσο και τη συνολική αξία. Στην ουσιία δηλαδή ψάχνουν για ποιότητα και χαμηλή τιμή.

    Βιωσιμότητα

    Η επισκέπτες πλέον ψάχνουν και στηρίζουν τη βιωσιμότητα και τη προστασία του περιβάλλοντος και φυσικά αυτό δεν αποκλείει και τις επιλογές κατά την επιλογή των διακοπών τους. Η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες έχει αυξηθεί καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν κοντά στο σπίτι τους. Μια έρευνα της Booking.com για διεθνείς ταξιδιώτες έδειξε ότι περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) αναμένουν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα προσφέρει πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

    Νέα ταξιδιωτικά trends

    Σύμφωνα με έρευνες σχετικά με τις ταξιδιωτικές προθέσεις της MMGY, πολλές κατηγορίες ταξιδιωτών έχουν μειώσει την πρόθεση για ταξίδια από την αρχή της πανδημίας. Τα ταξίδια με προσωπικό αυτοκίνητο εξακολουθούν να είναι η ασφαλέστερη μέθοδος μεταφοράς και η ασφάλεια γύρω από τα καταλύματα είναι αμφιλεγόμενη στην έρευνα. Οι Αμερικάνοι εξακολουθούν να προτιμούν το φαγητό και τη διασκέδαση ενώ το ενδιαφέρον για επαγγελματικά ταξίδια παραμένει σταθερό αλλά χωρίς να υπάρχουν ισχυρά σημάδια αύξησης της ζήτησής τους.

    Νέος σχεδιασμός – Νέο business plan ξενοδοχείου

    Η διατήρηση των δαπανών σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, η συντήρηση και τα κόστη ιδιοκτησίας, καθώς και το κόστος εργασίας ανά τμήμα, ήταν για το 2020 και φαίνεται να παραμένει και για το 2021, κρίσιμος παράγοντας για τους ξενοδόχους. Με τη πρωτοφανή μείωση των εσόδων, οι ξενοδόχοι συρρίκνωσαν τις εταιρικές και επιχειρησιακές τους ομάδες και οι περισσότεροι υπάλληλοι αναφέρονται πλέον στους ιδιοκτήτες ή στον διευθυντή από ότι σε managers.

    Εστιάζοντας στη ρευστότητα

    Η πανδημία του COVID-19 έχει, και θα συνεχίσει να έχει, οικονομικές και χρηματοπιστωτικές επιπτώσεις που θα γίνουν αισθητές από τη βιομηχανία της φιλοξενίας για πολύ καιρό. Καθώς η πλήρης ανακάμψη καθυστερεί λόγω των επαναλαμβανόμενων lockdown και συναφών δυσκολιών της πανδημίας και άλλων γεωπολιτικών γεγονότων, η διαχείριση της ρευστότητας θα είναι πιο σημαντική από ποτέ για το 2021. Σίγουρα δε μπορούμε να πούμε ότι οι επιλογές χρηματοδότησης ή η έως τώρα ρευστότητα είναι δεδομένη και στο μέλλον.

    Έρχεται ένας νέος τύπος φιλοξενίας

    Η ξενοδόχοι πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών και ήρθε η ώρα να το πραγματοποιήσουν αξιοποιώντας τους “κενούς” τους χώρους. Εφόσον επιδιώκουν να λάβουν επιπλέον έσοδο και τόνωση της ρευστότητας η λογική της ενοικίασης “μήνα-μήνα” ήρθε για να καλύψει ένα κενό ή να δημιουργήσει κάτι καινούριο; Δεδομένου ότι τα ξενοδοχεία διαθέτουν πρόσβαση σε διαδικτύο υψηλών ταχυτήτων αλλά και διαθέτουν μεγάλους χώρους ως γραφεία μπορούν να κάνουν αρκετά εύκολη τη μετάβαση των ανθρώπων από τα γραφεία μεγάλων επιχειρήσεων σε γραφεία με “μυρωδιά” διακοπών. Πολλοί επισκέπτες είναι εξ’αποστάσεως εργαζόμενοι που αναζητούν ένα τεχνολογικό πακέτο που ταιριάζει στις απομακρυσμένες ανάγκες εργασίας τους, και αυτό περιλαμβάνει wi-fi και σε εξωτερικούς χώρους!

    Πηγή πληροφοριών από https://hotelguru.com/

    Μεταφραση και αναπροσαρμογή από την ομάδα της TourisThings.gr

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

    12 Ιανουαρίου, 20222 Mins Read
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Vegan Friendly Hotel: Είναι η νέα τάση;

    8 Δεκεμβρίου, 20212 Mins Read
    Γενικά άρθρα

    Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

    21 Νοεμβρίου, 20202 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2025 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo