Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Housekeeping:Διαδικασία καθαριότητας δωματίων
    Housekeeping

    Housekeeping:Διαδικασία καθαριότητας δωματίων

    31 Ιανουαρίου, 2021Updated:26 Ιανουαρίου, 20223 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Σε πολλά προηγούμενα άρθρα έχουμε αναφέρει τη σπουδαιότητα του τμήματος Housekeeping στα ξενοδοχεία αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο/η υπεύθυνος/η τμήματος Housekeeping. Ένα πολύ σοβαρό τμήμα της λειτουργίας του Housekeeping είναι το στήσιμο και η εκτέλεση της καθαριότητας ή τακτοποίησης των δωματίων πελατών.

    Ποιο είναι το βασικό πλάνο διαδικασίας για την καθαριότητα των δωματίων ενός καταλύματος;

    Πάμε να δούμε ένα συνοπτικό και απλό οδηγό διαδικασιών για την καθαριότητα των δωματίων πελατών στα ξενοδοχεία!

    Πρώτα από όλα, κατά την έναρξη της βάρδιας, ο/η Γενικός/ή Προϊστάμενος/η παρακολουθεί το πλάνο πληρότητας του ξενοδοχείου ή κοινώς τη “δύναμή” του. Έπειτα, χαρακτηρίζει τα δωμάτια και τα χωρίζει σε τέσσερις ομάδες:

    1. αναχωρήσεις
    2. παραμονές
    3. παραμονές – αλλαγές
    4. αφίξεις (και VIP αφίξεις)

    Στη συνέχεια, μοιράζεται σε κάθε καμαριέρα το σημειωμένο πλάνο ημέρας. Ο αριθμός δωματίων που “μοιράζεται” σε κάθε καμαριέρα ορίζεται από την πολιτική της κάθε επιχείρησης και τον τύπο του ξενοδοχείου.

    Τέλος, μετά την έναρξη της βάρδιας, και πριν προχωρήσουν στους ορόφους, οι καμαριέρες προμηθεύονται τον απαραίτητο ιματισμό από τη λινοθήκη του ξενοδοχείου.

    Η διαδικασία καθαριότητας του δωματίου ενός ξενοδοχείου είναι:

    1. Μπαίνουμε στο μπάνιο και τοποθετούμε τα υγρά καθαριστικά στο μπάνιο και αφήνουμε.
    2. Ανοίγουμε παράθυρα και πόρτες για αερισμό του δωματίου.
    3. Mαζεύουμε και πετάμε τα σκουπίδια από όλους τους κάδους και λοιπά σκουπίδια αφημένα στο δωμάτιο καθώς αντίστοιχα και στο μπάνιο.
    4. Βγάζουμε τα σεντόνια μόνο σε περίπτωση αναχώρησης (ή σε περίπτωση που είναι εμφανώς λερωμένα).
    5. Τοποθετούμε καινούρια σεντόνια και στρώνουμε κατά το πρωτόκολλο το κρεβάτι (όταν πρόκειται για αναχώρηση) –
    6. Καθαρίζουμε το μπάνιο σχολαστικά και γίνεται έλεγχος για τυχόν βλάβες πάντα.
    7. Ξεσκονίζουμε και τοποθετούμε τυχόν συμπληρώματα σε amenities ή καφέ – νερό (ανάλογα με τον τύπο του ξενοδοχείου).
    8. Σκουπίζουμε και τέλος σφουγγαρίζουμε και βγαίνουμε από το έτοιμο προς παράδοση δωμάτιο
    9. * σε περίπτωση που υπάρχουν μπαλκόνια στο δωμάτιο τότε ξεκινάμε από αυτό, αφού έχουμε βάλει τα καθαριστικά στο μπάνιο ή κάποιο άλλο άτομο με ορισμένη αρμοδιότητα (όπως πχ. ο βαλές ή καθαρίστριες) αναλαμβάνουμε τον καθαρισμό του μπαλκονιού.

    Πρέπει να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι, η συχνότητα αλλαγής λινών (σεντόνια και πετσέτες) ορίζεται από την πολιτική της κάθε επιχείρησης καθώς και της πολιτικής green policy.

    Στη συνέχεια, γίνεται έλεγχος στα δωμάτια από τις/τους προϊσταμένες/ους ορόφων ή δειγματοληπτικά από την Γενική Προϊσταμένη. Οπωσδήποτε βέβαια, σε περίπτωση αφίξεων VIP, η Γενική Προϊσταμένη πρέπει να ελέγξει αυτοπροσώπως τα αντίστοιχα δωμάτια.

    Τους κοινόχρηστους χώρους αναλαμβάνουν οι καθαρίστριες ή καθαριστές και όχι οι καμαριέρες -καθώς και το αντίστροφο-, αφού οι καμαριέρες λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση σχετικά με το στρώσιμο των κρεβατιών.

    Τέλος να τονίσουμε ότι οι άνω διαδικασίες αφορούν τη λειτουργία των ξενοδοχείων σε καταστάσεις “μη εκτάκτου ανάγκης”. Τα πρωτόκολλα λόγω του COVID-19 έχουν σαφώς διαφοροποιηθεί χωρίς να γνωρίζουμε τι από αυτά θα παραμείνει και θα ενταχθεί στα πρωτόκολλα και μετά τη “λήξη συναγερμού”.

    *Θα θέλαμε να διευκρίνισουμε ότι το πλάνο είναι γενικό, σαν σκελετός, και φυσικά διαφοροποιείται ανάλογα με τον τύπο και τις ιδιαιτερότητες κάθε ξενοδοχείου. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όλους όσους έχουν σχολιάσει στα social media, σε μηνύματα αλλά και στην ιστοσελίδα, καθώς συμμετέχουν στη προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε μια ανοιχτή κοινότητα για την εκμάθηση και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών επάνω στα ξενοδοχεία και τον τουριμό.

    Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της TourisThings και θα θέλαμε ειλικρινά να ευχαριστήσουμε μία γυναίκα που -πάνω από όλα- ΕΜΠΝΕΕΙ και είναι Γενική Προϊσταμένη σε ξενοδοχείο 5*, όπου με χαρά μας μετέδωσε πολλά “μικρά μυστικά” για τη λειτουργία του τμήματος Housekeeping αλλά και της λειτουργίας των ξενοδοχείων ευρύτερα, βάση της πολύχρονης και εξαιρετικά επιτυχημένης πορείας της στο χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού.

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Housekeeping

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 20223 Mins Read
    Housekeeping

    10 Tips για τη “γενική” καθαριότητα στο ξενοδοχείο

    29 Μαρτίου, 20213 Mins Read
    Housekeeping

    Housekeeping Manager:H εικόνα του ξενοδοχείου

    9 Σεπτεμβρίου, 20203 Mins Read

    9 Σχόλια

    1. Έλλη Παπαμουστου on 5 Φεβρουαρίου, 2021 13:11

      Είναι πολύ γενικά αυτά που γράφετε. Άλλη η διαδικασία της αναχώρησης άλλη της παραμονής η της αλλαγής. Και δεν συμφωνώ με την σειρά .Και σίγουρα όταν λέτε 17 δωμάτια εκ.των οποίων τα 10 θα είναι αναχωρήσεις λέτε για μικρά δωμάτια ξενοδοχείου χωρίς κουζίνες τζαμαρίες στις βεράντες στα μπάνια. Γιατί έτσι δεν βγαίνουν όχι τουλάχιστον όπως πρέπει. Ευχαριστώ

      Reply
      • Content Admin on 5 Φεβρουαρίου, 2021 14:05

        Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το σχόλιό σας κα.Παπαμούστου. Έχετε απόλυτο δίκιο ότι πρόκειται για μία γενική διαδικασία, σαν ένας σκελετός, o οποίος σίγουρα διαφοροποιείται από μονάδα σε μονάδα ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές του.Σκοπός της ιστοσελίδας, της ομάδας και της ευρύτερης κοινότητας είναι η ανταλλαγή και ελεύθερη μετάδοση πληροφοριών και “εκπαίδευσης” όλως των ατόμων που εργάζονται σε ξενοδοχεία και τον τουρισμό ευρύτερα. Για το λόγο αυτό εκτιμούμε ιδιαίτερα, και είναι αρωγός στη προσπάθειά μας κάθε σχόλιο που λαμβάνουμε, και τις περισσότερες φορές, βάση αυτών γίνονται και διορθώσεις στα άρθρα μας. Τέλος, όσον αφορά τους συγκεκριμένους αριθμούς, είναι ενδεικτική για να δείξουμε τη σχετική αναλογία, αλλά όπως πάλι αναφέρουμε, το συγκεκριμένο κομμάτι κατανομής προσωπικού έγκειται στη πολιτική του ξενοδοχείου. Σας ευχαριστούμε και πάλι για το σχόλιο σας.
        Με εκτίμηση,
        Η ομάδα της TourisThings.gr

        Reply
      • ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ on 6 Φεβρουαρίου, 2021 16:21

        Όπως ακριβώς τα λέτε 10 αναχωρήσεις μόνη δεν μπορεί να τα τελειώσεις κ αν είναι κ σε παραλία καλοκαίρι με άμμο με αντηλιακά με μωρά πως θα είναι έτοιμα? Μην λέτε αυτά τα νούμερα γιατί τα βλέπουν κ τα ζητάνε χωρίς να ξέρουν τι θέλουν …Έτσι όπως τα λένε είναι μόνο για ξενοδοχείο πολις

        Reply
        • Έλλη Παπαμουστου on 6 Φεβρουαρίου, 2021 17:57

          Έτσι ακριβώς

          Reply
        • Θεολογία on 10 Ιουνίου, 2022 23:11

          Γεια σας φίλες μου ..δουλεύω σε ξενοδοχεία εδώ και 15χρόνια..σε πενταστερο σε τριστερα της πόλης γενικά σε όλα…Η δουλειά της καμαριερας δεν πληρώνεται ούτε με χρυσό..Είναι η πιο δύσκολη δουλειά..Τώρα γι’αυτά που λέγονται για ποσά δωμάτια βγάζει μια καμαριερα εξαρτάται τα δωμάτια μικρά μεγάλα βρόμικα πολύ..αναλόγως αλλά για να καθαριστεί ένα δωμάτια δίκλινο και πολύ βρόμικο θέλει τουλάχιστον 40 λεπτά και να τρέχεις με χίλια…γι’αυτό όσοι κάνουν τις διακοπές τους και απολαμβάνουν να σκέφτονται και τις καμαριερες λίγο…να μαζεύουν και κάνα εσώρουχο από κάτω η από τα σκεπάσματα τους..πας να στρώσει το κρεβάτι και σου έρχεται το βρακί της άλλης στη μούρη σου..Άντε τώρα!!!!

          Reply
    2. Penka on 8 Φεβρουαρίου, 2021 01:00

      Ευχαριστούμε πόλη για της πλιροφοριες

      Reply
    3. Σχολιάδη Γεωργία on 9 Φεβρουαρίου, 2021 16:16

      Καλησπέρα σας, νομίζω ότι πρεπει να κάνετε κάποιες διορθώσεις.
      Ισως οταν αναφέρεστε για παράδειγμα,σε 17 δωμάτια να αναγράφονται τα τετραγωνικά μέτρα και το είδος του ξενοδοχείου,π.χ. μέχρι 3 αστέρων ξενοδοχείο. Ίσως θα ηταν καλύτερα να μην αναφέρετε τον αριθμό δωματίων που κάποια κυρία καλείται να καθαρίσει στο 8ωρο. Επίσης δεν αναφέρετε χρόνους, καθαρότητας δωματίων και φυσικά όλοι οι εργαζόμενοι δεν αποδίδουν το ίδιο. Ωραία τα γενικά άρθα αλλά οι λεπτομέριες κάνουν την διαφορά και άνθρωποι που εργάζονται στο χώρο και δίνουν τα φώτα τους, είναι δύσκολο σε τόσες λίγες γραμμές να δώσουν μια πλήρης εικόνα κάθε τμήματος. Με αποτέλεσμα τα σχόλια που θα προκύψουν να είναι τις περισσοτερες φορές αρνητικά.
      Οι απαιτήσεις των πελατών είναι εκείνες που καθορίζουν τις υπηρεσίες σε κάθε επιχείρηση και κατά πόσο η ιδιοκτησία είναι διατεθημένη να δώσει χρήματα για προσωπικό και εργαλεία ώστε οι υπηρεσίες να είναι υψηλής ποιότητας.
      Επίσης υπάρχει κ διαχωρισμός στη μισθοδοσία ανάλογα τη θέση κάθε υπαλλήλου. Υπάρχρει το budjet που έχει το κάθε τμήμα, δεν τα γνωρίζει ο απλός εργαζόμενος αυτά, και οτι οτι δεν βγαινει το budjet εκεινες καθαρίζουν περισσοτερα δωμάτια ή κάνουν και τη δουλειά της καθαρίστριας,του houseman, της εργάτριας πλυντηρίου ίσως κ της μοδίστρας.
      Σε ένα τυπικό οργανόγραμμα για κάθε τύπο ξενοδοχείου θα φαίνονταν κάποιες διαφορές.
      Για τη λειτουργία και τις διαδικασίες του τμήματος οροφοκομίας, τις εξαιρέσεις, τις ιδιαιτερότητες του, τα άρθρα που χρειαζεται να γραφτούν είναι πολλά και σε συνέχειες. Ποιός όμως είναι εκείνος που θα ασχοληθεί σοβαρά;

      Reply
      • Μπιλιάνα on 10 Φεβρουαρίου, 2021 23:06

        Συμφωνώ με όλα αυτά που λέτε! Μάλλον αυτοί που γράφουν τα άρθρα δεν έχουν κάνει ποτέ την δουλειά της καμαριέρας και δεν μπορούν να ξέρουν πως όταν χρειάζεται κάνουμε όλες τις δουλειές! Ούτε πως είναι να καθαρίσεις δωμάτιο με 4 η 5 άτομα μέσα το καλοκαίρι με τους άμμους και τα αντηλιακά παντού!

        Reply
    4. Pingback: Room Division Management: Οι αρμοδιότητες - TourisThings.GR

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo