fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Οργάνωση & Διοίκηση > Female-Friendly Hotel: Πως να προσεγγίσετε το κοινό σας

Η αξιοποίηση νέων και αναπτυσσόμενων αγορών, όπως σόλο και ταξίδια με έμφαση στην εμπειρία, έχει γίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τον διευθυντή του ξενοδοχείου, αλλά και για το άνοιγμα νέων ροών εσόδων. Το “φιλικό προς τις γυναίκες” είναι ένα τέτοιο εξειδικευμένο σημείο, το οποίο τώρα παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στον κλάδο της φιλοξενίας.

Σε συνθήκες κρίσης οδηγούμαστε σε ανασυγκρότητηση, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Οι ξενοδόχοι σε όλο τον κόσμο, σε μικρές ή μεγάλες αγορές, θα πρέπει να αφιερώσουν λίγο χρόνο για να εξετάσουν ένα πολύ σημαντικό τμήμα της αγοράς, τη σόλο γυναίκα ταξιδιώτη.

Οι γυναίκες αποτελούν το ήμισυ του τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών και είναι υπεύθυνες για το 85% των αποφάσεων αγοράς των νοικοκυριών. Ως εκ τούτου, το ξενοδοχείο σας έχει μια προσοδοφόρα ευκαιρία, εάν μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν την αυξανόμενη τάση στη φιλοξενία που εστιάζει στις γυναίκες. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει τη χρήση παλαιών στερεοτύπων, όπως η εμφάνιση λουλουδιών ή αρωματικών κεριών, αλλά μάλλον η πρόταση πρακτικών λύσεων σε προβλήματα, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι προσελκύετε και τους άντρες.

Πάμε να δούμε αναλυτικότερα ορισμένες χρήσιμες πρακτικές για να αναδιαμορφώσετε τη τακτική του ξενοδοχείου σας, να το μετατρέψετε σε σημείο αναφοράς για το γυναικείο ταξιδιωτικό κοινό και να τις παρακινήσετε έτσι ώστε να γίνουν επαναλαμβανόμενοι πελάτες σας.


πηγή φωτογραφίας: www.serko.travel

Πως να γίνεται “φιλικό προς τις γυναίκες” ξενοδοχείο – Χρήσιμες Συμβουλές

Προσφέρετε νυχτερινή παραλαβή από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι

Μπορείτε να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ασφάλεια από τη πρώτη στιγμή που φτάνουν στο μέρος διαμονής τους. Με τη προσφορά νυχτερινής παραλαβής από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι, πολύ περισσότερο στις γυναίκες, δίνεται η αίσθηση πραγματικής ασφάλειας και αυτομάτως γλιτώνουν κάθε είδους ταλαιπωρία ή κάθε τι άγνωστο που μπορεί να προκύψει.

Διαθέστε στα δωμάτια προϊόντα ομορφιάς

Οι μικρές λεπτομέρειες είναι συχνά αυτές που ξεχωρίζουν τα ξενοδοχεία και κάνουν τον επισκέπτη πιστό πελάτη. Ενώ τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν γενικά προϊόντα μπάνιου με λίγη διαφοροποίηση ποιότητας, μπορείτε να σταθείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας παρέχοντας υψηλής ποιότητας σαπούνι, σαμπουάν, κρέμες και πολλά άλλα amenities, σχεδιασμένα ειδικά για γυναίκες ή / και κορίτσια.

Μπορείτε βέβαια, να κάνετε και ξεχωριστή διαφοροποιήση βάση των διαφορετικών ηλικιακών ομάδων. Αυτό φυσικά μπορεί να περιλαμβάνει και άλλες πρακτικές μάρκετινγκ όπως είναι το green policy του ξενοδοχείου.

Επιπλέον, μια ιδέα θα ήταν, που εφαρμόζεται ήδη από μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες στο εξωτερικό, η παροχή amenities βασισμένες στα spa προϊόντα του ξενοδοχείου. Ταυτόχρονα, η πρακτική αυτή δίνει και μία δυνατότητα αύξησης του spa revenue του ξενοδοχείου.

Προσφέρετε επιπλέον χρήσιμα εργαλεία στον εξοπλισμό που κάνουν τη διαφορά

Οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν ειδικό εξοπλισμό που αφορά κυρίως τον καλλωπισμό. Συσκευές όπως σεσουάρ υψηλής τάσης, συσκευές για το ίσιωμα των μαλλιών, σίδερα, ατμοκαθαριστές και ισχυρά στεγνωτήρια είναι μερικές από τις συσκευές που κάνουν ελκυστικότερες τις παροχές για τις γυναίκες.

Επίσης, άλλα επιθυμητά είδη για το γυναικείο κοινό, αλλά και χρήσιμα, είναι είδη μακιγιάζ, βερνίκια νυχιών ή αφαίρεσης βερνικιού νυχιών, ματ διαλογισμού και άσκησης ή απλώς δημοφιλή περιοδικά και βιβλία για τις γυναίκες.

πηγή φωτογραφίας: english.alaraby.co.uk

Προωθείστε εξειδικεύμενες δραστηριότητες για τις γυναίκες

Μπορείτε να δημοσιεύσετε προτάσεις για δραστηριότητες, διασκέδαση και ούτω καθεξής στον ιστότοπό σας. Για μια ειδική εμπειρία, το προσωπικό σας μπορεί επίσης να μιλήσει απευθείας με τις γυναίκες επισκέπτες. Αυτό σας δίνει επίσης την ευκαιρία να οργανώσετε και να πουλήσετε ατομικά πακέτα γυναικείας και ομαδικής δραστηριότητας, καθώς και να συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να δημιουργήσουν αντίκτυπο στη δημιουργία σειράς ασχολιών με άλλους τρόπους.

Εφαρμόστε μια 24ωρη επανδρωμένη ρεσεψιόν και άλλα μέτρα ασφαλείας

Όπως ήδη αναφέραμε, η ασφάλεια παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στη προσέλκυση αλλά και την ευχάριστη διαμονή για τις γυναίκες. Για να κάνετε τις γυναίκες επισκέπτες να αισθάνονται εντελώς ασφαλείς κατά τη διαμονή στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε να εφαρμόσετε μια σειρά μέτρων ασφαλείας. Η 24ωρη ρεσεψιόν είναι κρίσιμη. Ο υπάλληλος που βρίσκεται σε βάρδια θα πρέπει να είναι πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου από τα δωμάτια των επισκεπτών σας, αν και για επιπλέον ηρεμία, μπορείτε να προσφέρετε άλλες μεθόδους επικοινωνίας όπως εφαρμογές τύπου WhatsApp.

Άλλα μέτρα περιλαμβάνουν διπλές κλειδαριές στις πόρτες του δωματίου, έναν κωδικό στην κύρια είσοδο και συναγερμούς δωματίου. Είναι απαραίτητο να κάνετε τις γυναίκες επισκέπτες να νιώθουν σαν στο σπίτι τους, άνετα και ασφαλείς στο ξενοδοχείο σας.

Επενδύστε λίγο περισσότερο στις υπηρεσίες ευεξίας

Πέρα από καλοσυντηρήμενες εγκαταστάσεις για το τμήμα του spa, ειδικά προγράμματα που καλύπτουν ιδιαίτερες ανάγκες των γυναικών είναι μία καινοτομία που δίνει αξία. Υπηρεσίες προσώπου ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα, υπηρεσίες αδυνατίσματος αλλά και θεραπείες κατά τη διάρκεια ή μετά την εγκυμοσύνη είναι λίγες από τις ιδέες που δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Επιπλέον υπηρεσίες ευεξίας όπως μαθήματα yoga, pilates και συναφείς δραστηριότητες ή δραστηριότητες που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής σε ιατρικό επίπεδο, όπως ασκήσεις υπέρ της οστεοπόρωσης θα μπορούσαν να προστεθούν στις δραστηριότητες που παρέχονται από ένα ξενοδοχείο “φιλικό προς τις γυναίκες”.


Στο πλαίσιο αναβάθμισης και ανεύρεσης νέων τρόπων αύξησης των εσόδων ενός ξενοδοχείου, αξία έχει τα στελέχη του τουρισμού αλλά και οι ιδιοκτήτες να αξιολογούν και τις περιπτώσεις στοχευμένων αγορών όπως είναι τα female-friendly ξενοδοχεία, τα family -friendly ξενοδοχεία, pet-friendly ξενοδοχεία και άλλες περιπτώσεις που μπορούμε να ερευνήσουμε.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της TourisThings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *