Σε έναν κόσμο υπηρεσιών, ο τουρισμός παραμένει ο βασιλιάς! Το μάρκετινγκ συνοψίζει όλες τις ενέργειες που μπορούμε να εφαρμόσουμε για να οργανώσουμε, να λειτουργήσουμε, να αναδείξουμε και να πουλήσουμε το προϊόν μας!
Τι είναι το τουριστικό μάρκετινγκ; Ποια τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του; Πως μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά;
Τι παγίδες και τι μυστικά υπάρχουν; Έχει η ελληνική πραγματικότητα ανάγκη την ουσία του τουριστικό μάρκετινγκ;
Βιβλίο που προτείνουμε για αυτό το μήνα είναι το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη. Επανεκδόθηκε -επιτέλους- από τις εκδόσεις Σταμούλη τον Σεπτέμβριο του 2020 και κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπώλεια.
Το βιβλίο περιέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών σχετικά με το τουριστικό μάρκετινγκ και είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους του μαθητές, στελέχη και επιχειρηματίες που ασχολούνται τόσο με τον τουριμό όσο και με τα ξενοδοχεία.
Εξειδικεύει με σαφήνεια και ακρίβεια όλους τους τομείς της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως τον στρατηγικό σχεδιασμός, τη συμπεριφορά καταναλωτή , τη τμηματοποίηση- στόχευση και τοποθέτηση αγοράς, τη σημασία της διαχείρισης πελατών, τα κανάλια διανομής, τη προβολή προϊόντων κτλ. πάνω στον κλάδο του τουρισμού.
Μάλιστα, στο τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό κεφάλαιο, θα μελετήσετε σχετικά με το μάρκετινγκ στο διαδικτύο συνολικά αλλά και την πολύτιμη σημασία του στον τουριστικό τομέα.
Η αξία του βιβλίου και ο λόγος που εμείς το προτείνουμε σε όλους τους αναγνώστες της σελίδας μας είναι γιατί χρειάζεται να κατανοήσουμε πως το μάρκετινγκ δεν είναι πολυτέλεια και ούτε δευτερεύουσας σημασίας για οποιαδήποτε επιχείρηση (πόσο μάλλον για τον τουρισμό!).
Η επιστήμη του μάρκετινγκ εμπεριέχει πρώτα από όλα τις πωλήσεις, την προβολή και τις δημόσιες σχέσεις (και πολλά άλλα…) αλλά κυρίως, αν εφαρμοστεί ορθά, είναι η βάση για όλη τη δομή λειτουργίας και ανάπτυξης οποιασδήποτε βιομηχανίας, επιχείρησης, ακόμα και μεμονωμένων προσώπων.
Για το λόγο αυτό, όχι μόνο δε πρέπει να το αμελούμε, αλλά χρειάζεται να επενδύουμε χρόνο έτσι ώστε να μάθουμε, να εκπαιδευτούμε και να εφαρμόσουμε , σε μικρή ή μεγάλη κλίμακα, τις τακτικές του μάρκετινγκ.
Κλείνοντας λοιπόν, το “Τουριστικό Μάρκετιγνκ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη είναι μία επένδυση για το προσωπικό και εργασιακό μας πλάνο ανάπτυξης που σίγουρα δε θα μας διαψεύσει.
Μπορείτε να το βρείτε από τις εκδόσεις Σταμούλη πατώντας εδώ αλλά και σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Keep Learning!!
Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της TourisThings.gr