Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Τα Υπέρ και τα Κατά διαχείρισης spa από τρίτο
    Στρατηγική ξενοδοχείων

    Τα Υπέρ και τα Κατά διαχείρισης spa από τρίτο

    15 Φεβρουαρίου, 2021Updated:2 Οκτωβρίου, 20215 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    *το άρθρο υπογράφει ο Θόδωρος Χαραλαμπίδης, Santorini Zen Spa Manager

    Στο τελευταίο άρθρο ανέλυσα το δίλημμα μεταξύ εσωτερικής διαχείρισης του spa από το ξενοδοχείο ή σε ανάθεση σε κάποιον τρίτον εξωτερικό συνεργάτη.

    Σε συνέχεια λοιπόν, πάμε να δούμε ποια είναι τα υπέρ και τα κατά διαχείρισης του spa του ξενοδοχείου από κάποιον τρίτο;

    Τα οφέλη που λαμβάνει το ξενοδοχείο από μια πετυχημένη διαχείριση του spa είναι:

    1. Το spa είναι ένας κύριος «μαγνήτης» luxury πελατών και, συνήθως, με διαθέσιμο εισόδημα άνω του μέσου όρου.
    2. Αυξάνεται η μέση πληρότητα του ξενοδοχείου, ακόμα και την χαμηλή σεζόν. Μάλιστα, στην Ελλάδα, μήνες Οκτώβριο με Μάρτιο το spa μπορεί να έχει μεγαλύτερο μέσο όρο επισκεψιμότητας λόγω καιρικών συνθηκών, αλλά και, λόγο χαμηλότερης τιμής δωματίου!
    3. Αυξάνεται ο μέσος όρος παραμονής ημερών στο ξενοδοχείο.
    4. Το ξενοδοχείο έχει την ευκαιρία να θέσει υψηλότερη μέση τιμή δωματίου λόγω της παροχής του spa,άρα και μεγαλύτερα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο.
    5. Το spa παρέχει ένα ευδιάκριτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο τομέα του marketing. Για παράδειγμα, μπορούν να γίνουν συνδυσμοί διαμονής και spa ή διατροφής και spa ή ακόμα συμπληρωματικές υπηρεσίες ως δώρα σε πελάτες κ.ά
    6. Το spa συμπληρώνει και ολοκληρώνει την εμπειρία διαμονής του πελάτη αφού -πλέον- δεν αποτελούν μονάχα μια στιγμιαία ικανοποίηση αλλά, το spa, μπορεί να συμβάλλει στη «μεταμόρφωση» του πελάτη μέσω δραστηριοτήτων όπως yoga, χορό, ομάδες αυτογνωσίας κτλ.
    7. Το spa είναι ένα χρηστικό εργαλείο πώλησης για το ξενοδοχείο αφού του δίνει την ευκαιρία να εισέλθει σε νέες αγορές.

    Η πρόκληση που αντιμετωπίζει ο υπεύθυνος και κύριος διαχειριστής του spa (spa manager) είναι μεγαλύτερη και από αυτήν του υπεύθυνου κρατήσεων του ξενοδοχείου. Τόσο τα δωμάτια του ξενοδοχείου όσο και αυτά του spa θεωρούνται περιουσιακά στοιχεία προς διάθεση για το ξενοδοχείο οπότε και εάν μείνουν κενά (απούλητα!) τότε η «ευκαιρία χάνεται για πάντα».

    Η διαφορά εδώ είναι – και η κρισιμότητα- πως, το ξενοδοχείο έχει την ευκαιρία να «πουλήσει» ένα δωμάτιο για μια φορά τη νύχτα ενώ το spa, σε αντίθεση, έχει την ευκαιρία να πουλήσει μια υπηρεσία μέχρι και 10 φορές (ή και παραπάνω) την ημέρα για ένα χώρο του!

    Η πρόκληση λοιπόν είναι προς έναν -αμοιβαίο- δρόμο: την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ!

    Από την άλλη μεριά φυσικά,  υπάρχουν και αρκετές «παγίδες», ή κατά πολλούς , πολλά κατά στην ανάθεση διαχείρισης του spa σε κάποιον τρίτο.

    Ορισμένα βασικά από αυτά είναι:

    1. Οι υπηρεσίες του spa λαμβάνονται από τους πελάτες εντός του ξενοδοχείου, ως παρεχόμενες από αυτό. Οπότε και σε περίπτωση κακής εξυπηρέτησης ή προβλήματος, η ευθύνη επιβαρύνει το ξενοδοχείο καθώς και η φήμη του. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται ούτε διακρίνει ποιος διαχειρίζεται και είναι υπεύθυνος για το συγκεκριμένο τμήμα.
    2. Το ξενοδοχείο δεν έχει πλέον έλεγχος σε πολλά θέματα διαχείρισης του spa όπως πρότυπα εξυπηρέτησης, επίπεδο δραστηριοτήτων, οδηγίες συμπεριφοράς στο προσωπικό. Έτσι, και ο διαχειριστής του spa θα πρέπει να καταλαβαίνει και να σέβεται το περιβάλλον δραστηριοποίησης των ξενοδοχείων.
    3. Ορισμένες εταιρείες καλλυντικών ή εξοπλισμού ή κατασκευαστικές επιχειρήσεις, στον στόχο τους για πλήρη καθετοποίηση παροχής υπηρεσιών, έχουν εισέλθει και στο χώρο του spa management με σκοπό να προωθήσουν κυρίως τα δικά τους «προϊόντα». Τις περισσότερες των περιπτώσεων, η τακτική αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη συνολική εικόνα του ξενοδοχείου, το προφίλ των πελατών του ξενοδοχείου ή τις επαγγελματικές ηθικές αξίες του ιδιοκτήτη. Συνεπώς, πολλές φορές το πλαίσιο λειτουργίας δεν είναι εφαρμόσιμο σε συγκεκριμένες αγορές και έτσι, άμεσα, αποκλείεται και η στρατηγική διαφοροποίησης αλλά και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

    Ορισμένοι ξενοδόχοι θεωρούν προτιμότερους, για τη διαχείριση του spa, στελέχη όπως υπαλλήλους της υποδοχής, των δημοσίων σχέσεων ακόμα και του τμήματος F&B. Δυστυχώς, η τακτική αυτή είναι σχεδόν καταστροφική καθώς, η εκπαίδευσή τους αλλά και το κύριο αντικείμενο και σκοπός της εργασίας τους, δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο και τους στόχους του spa.

    Η αποτελεσματική διαχείριση spa ξενοδοχείου απαιτεί τόσο ικανότητες διοίκησης όσο και γνώση επάνω στις τεχνικές θεραπείες του spa. Πιο συγκεκριμένα, ο/η spa manager χρειάζεται να κατανοεί, να υποστηρίζει αλλά και να ελέγχει τον θεραπευτή.

    Από την εμπειρία μου, έχω έλθει σε επαφή με προσωπικό που εκτελούσε με λάθος τεχνική των χεριών του και του σώματός του την υπηρεσία. Αποτέλεσμα να τραυματίσει τα χέρια/σώμα του και να απαιτείται ή να μειωθεί ο όγκος δουλειάς του ή να αντικατασταθεί προσωρινά ή μόνιμα. Αν αυτό συμβεί εν τω μέσω της σεζόν, δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στο spa και κατ’ επέκταση στο ξενοδοχείο. Μπορεί να επιλύεται βέβαια, όχι χωρίς τεράστιο κόστος όμως!

    Ο/Η Spa Manager, αν συνδυάζει τεχνικές γνώσεις με εμπειρία στο marketing ή τη διοίκηση, τότε μπορεί να κατανοήσει καλύτερα την ξενοδοχειακή νοοτροπία με αποτέλεσμα να μπορεί να ολοκληρώνει με επιτυχία την εργασία του.
    ​

    Τελικά ποια είναι η καλύτερη λύση για το ξενοδοχείο; Δεν υπάρχει κατάλληλη απάντηση γι’ αυτήν την ερώτηση. Κάθε ξενοδοχείο είναι μοναδική περίπτωση και κάθε σενάριο διαφορετικό και για τα πάντα υπάρχουν υπέρ και κατά. 
    Κλείνουμε λοιπόν όπως αρχίσαμε το άρθρο. Η απάντηση είναι μέσα σας: εάν θα δημιουργήσετε ένα σημείο που αποφέρει κέρδη ή άλλο ένα ουσιώδες σημείο άνεσης το οποίο θα αποτελεί άλλο ένα έξοδο.

    *Ο Θόδωρος Χαραλαμπίδης είναι θεραπευτής μάλαξης και Zen Shiatsu. Spa Manager του “Santorini Zen Spa” και υπεύθυνος του “Zen Spa Management & Consulting” παρέχοντας επαγγελματικές συμβουλές σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης spa. Επίσης, είναι υπεύθυνος του “Zen Center Κατάρτιση” στη Θεσσαλονίκη, παρέχοντας επαγγελματική εκπαίδευση στη μάλαξη και το spa management.

    *Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

    Hotel Commercial Strategy: 7 συμβουλές επιτυχίας

    15 Δεκεμβρίου, 20214 Mins Read
    Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων

    Τουρισμός γαστρονομίας ως πόλος έλξης επισκεπτών στην Ελλάδα

    8 Αυγούστου, 20213 Mins Read
    Business plan

    Τι παίζει ρόλο στη κερδοφορία ενός resort hotel;

    31 Ιουλίου, 20216 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo