fbpx
TourisThings.GR > Home Blog TourisThings > Marketing > Γιατί να επενδύσω στο hotel digital marketing;

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ κατακτά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των πωλήσεων, της προώθησης και της διαχείρισης εικόνας προϊόντων, υπηρεσιών και ανθρώπων τα τελευταία χρόνια.

H εξέλιξη αυτή δεν είναι αρνητική για το μάρκετινγκ πια, αφού το διαδικτυακό παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα έναντι του παραδοσιακού μάρκετινγκ.

Φυσικά, δεν πρέπει να απορρίπτουμε κανένα τρόπο προώθησης ενός ξενοδοχείου γιατί η επιτυχία είναι το μείγμα αυτών των δύο καθώς και η στρατηγική προσέγγισή τους.

Ποια είναι όμως τα βασικά πλεονεκτήματα του digital marketing στα ξενοδοχεία;

Πρώτα απ’ όλα, το διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει πολύ μικρότερο κόστος έναντι του παραδοσιακού. Το πλεονέκτημα αυτό προκύπτει κυρίως διότι τα κόστη της πρώτης ύλης αλλά και του πλήθους του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτείται για τις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι εξαιρετικά μικρότερο σε σχέση με αυτές στο διαδίκτυο.

Δεύτερον (και εξαιρετικά κρίσιμο) είναι πως στο διαδικτυακό μάρκετινγκ δίνεται απτή καταγραφή ποσοτικών και ποιοτικών αποτελεσμάτων. Σε αντίθεση με μια διαφήμιση στη τηλεόραση ή το ραδιόφωνο που είναι μαζική μεν αλλά χωρίς απτή αξιολόγηση της επένδυσης, η διαδικτυακή διαφήμιση δίνει, στη πλειοψηφία των περιπτώσεων, ποσοτικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, πόσες εμφανίσεις είχε η διαφήμιση, πόσοι αλληλεπίδρασαν, πόσοι έκαναν κάποια ενέργεια, από ποια χώρα ή τη γλώσσα μιλάνε, ηλικία, φύλο και πολλές άλλες πληροφορίες χρήσιμες.

Σύμφωνα και με τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε πως στις digital διαφημίσεις έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε προσεκτικά και επιλεγμένα το κοινό μας κατά τον σχεδιασμό μας, άρα και το “κόστος” θα αποφέρει και περισσότερα “κέρδη”.

Ακόμα, το διαδικτυακό μάρκετινγκ προσφέρει μία ευελιξία στη διαχείριση του. Υπάρχουν πλέον χιλιάδες εργαλεία εύκολα στη χρήση ή με σχετικά εύκολη εκμάθησή τους και έτσι δίνεται η δυνατότητα, με μικρό κόστος, να έχουμε τεράστια οφέλη και πραγματικά έσοδα, χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό.

Τέλος, οι διαδικτυακοί κόμβοι διανομής και πώλησης για τα ξενοδοχεία έχουν γίνουν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Έχοντας, λοιπόν, παρουσία σε κανάλια OTA’s, wholesalers είναι απαραίτητο να φροντίζουμε και τη συνολική διαδικτυακή εικόνα του ξενοδοχείου μας με όλους τους τρόπους που μας δίνονται. Πολλοί μάλιστα από τους online travel agents παρέχουν και διαφήμιση με μικρό κόστος αλλά και ευρεία απήχηση διαδικτυακά. Για τους παραπάνω λόγους, φαίνεται ότι ενισχύεται η δυναμική των πωλήσεων του ξενοδοχείου που τελικά είναι και ένας από τους τελικούς στόχους.

Κλείνοντας, οφείλουμε να τονίσουμε ότι ένα πλάνο μάρκετινγκ είναι επιτυχημένο μόνο όταν υλοποιείται ένα στρατηγικό σχέδιο και πρόθεση για διαρκή αναπροσαρμογή. Επίσης, οπωσδήποτε περιλαμβάνουμε σε ένα πλάνο offline και online τρόπους μάρκετινγκ αλλά οφείλουμε να προσαρμόζομαστε στην εποχή και να επενδύουμε στρατηγικά στο digital marketing για το ξενοδοχείο.

*Μπορείτε να διαβάσετε και έναν οδηγό για το hotel digital marketing πατώντας εδώ.

Το άρθρο υπογράφει η Βασιλική Γαρυφαλάκη για την TourisThings.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *