Το Digital Marketing για ένα ξενοδοχείο είναι πλέον απαραίτητο εργαλείο στρατηγικής. Το διαδικτύο έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στην εικόνα και την επικοινωνία και ο τομέας της φιλοξενίας οφείλει να είναι παρόν!
H εξέλιξη αυτή δεν είναι αρνητική για το μάρκετινγκ πια, αφού το διαδικτυακό παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα έναντι του παραδοσιακού μάρκετινγκ.
Φυσικά, δεν πρέπει να απορρίπτουμε κανένα τρόπο προώθησης ενός ξενοδοχείου γιατί η επιτυχία είναι το μείγμα αυτών των δύο καθώς και η στρατηγική προσέγγισή τους.
Ποια είναι όμως τα βασικά πλεονεκτήματα του digital marketing στα ξενοδοχεία;
Το digital marketing έχει πολύ μικρότερο κόστος.
Το πλεονέκτημα αυτό προκύπτει κυρίως διότι τα κόστη της πρώτης ύλης αλλά και του πλήθους του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτείται για τις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι εξαιρετικά μικρότερο σε σχέση με αυτές στο διαδίκτυο.
Στο digital marketing για ένα ξενοδοχείο δίνεται απτή καταγραφή ποσοτικών και ποιοτικών αποτελεσμάτων
Σε αντίθεση με μια διαφήμιση στη τηλεόραση ή το ραδιόφωνο που είναι μαζική μεν αλλά χωρίς απτή αξιολόγηση της επένδυσης, η διαδικτυακή διαφήμιση δίνει, στη πλειοψηφία των περιπτώσεων, ποσοτικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, πόσες εμφανίσεις είχε η διαφήμιση, πόσοι αλληλεπίδρασαν, πόσοι έκαναν κάποια ενέργεια, από ποια χώρα ή τη γλώσσα μιλάνε, ηλικία, φύλο και πολλές άλλες πληροφορίες χρήσιμες.
Σύμφωνα και με τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε πως στις digital διαφημίσεις έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε προσεκτικά και επιλεγμένα το κοινό μας κατά τον σχεδιασμό μας, άρα και το “κόστος” θα αποφέρει και περισσότερα “κέρδη”.
Το digital marketing προσφέρει ευελιξία στη διαχείρισή του
Υπάρχουν πλέον χιλιάδες εργαλεία εύκολα στη χρήση ή με σχετικά εύκολη εκμάθησή τους. Έτσι δίνεται η δυνατότητα, με μικρό κόστος, να έχουμε τεράστια οφέλη και πραγματικά έσοδα, χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό.
Το digital marketing ενισχύει τη δυναμική πωλήσεων του ξενοδοχείου
Τέλος, οι διαδικτυακοί κόμβοι διανομής και πώλησης για τα ξενοδοχεία έχουν γίνουν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.
Έχοντας, λοιπόν, παρουσία σε κανάλια OTA’s, wholesalers είναι απαραίτητο να φροντίζουμε και τη συνολική διαδικτυακή εικόνα του ξενοδοχείου μας με όλους τους τρόπους που μας δίνονται. Πολλοί μάλιστα από τους online travel agents παρέχουν και διαφήμιση με μικρό κόστος αλλά και ευρεία απήχηση διαδικτυακά.
Κλείνοντας, οφείλουμε να τονίσουμε ότι ένα πλάνο μάρκετινγκ είναι επιτυχημένο μόνο όταν υλοποιείται ένα στρατηγικό σχέδιο και πρόθεση για διαρκή αναπροσαρμογή. Επίσης, οπωσδήποτε περιλαμβάνουμε σε ένα πλάνο offline και online τρόπους μάρκετινγκ αλλά οφείλουμε να προσαρμόζομαστε στην εποχή και να επενδύουμε στρατηγικά στο digital marketing ενός ξενοδοχείου.
Το άρθρο υπογράφει το NextBigProject για την TourisThings.gr
*Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!