Τα hotel posts στα social media είναι απαραίτητα, χρειάζεται να γίνονται μεθοδευμένα και να είναι στρατηγικά διαμορφωμένα!
Ένα ξενοδοχείο, μέσα από επιτυχημένες αναρτήσεις στα social media μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand του, να γνωστοποιήσει πληροφορίες και υπηρεσίες στο κοινό-στόχο του, να επικοινωνήσει-αλληλεπιδράσει με το κοινό καθώς και, να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο του άρα και τις πωλήσεις του.
Για να επιτευχθούν όμως αυτοί οι εφικτοί στόχοι είναι απαραίτητος ένας στρατηγικός σχεδιασμός με μεθοδικότητα και -ίσως- από εξειδικεύμενους ανθρώπους.
Αναλυτικότερα, οι βασικές πρακτικές για επιτυχημένα posts σε social media είναι:
Επιλογή του στόχου: Σύμφωνα με τους στόχους που αναφέραμε παραπάνω διαμορφώνουμε και τις αναρτήσεις μας. Έτσι βάση του στόχου που επιλέγουμε όπως πχ. brand awareness ή αύξηση επισκεψιμότητας στον ιστότοπο, μπορούμε να κάνουμε και την ανάλογη ανάρτηση.
Για παράδειγμα, για brand awareness μία φωτογραφία από το ξενοδοχείο ή πελάτη μας στο ξενοδοχείο και στην αύξηση επισκεψιμότητας ένα link με εκπτωτικό κωδικό για κράτηση.
#tip: Σύμφωνα και με τα παραπάνω, χρειάζεται να δίνουμε την απόλυτη προσοχή μας σε ένα πρωτότυπο, σχετικό και πλήρες περιεχόμενο για τα hotel posts σε social media.
Επιλογή hashtags: Τα hashtags (#) είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, ιδιαίτερα στη πλατφόρμα του Instagram και twitter, αφού συσχετίζουν περιεχόμενο με αναζητήσεις χρηστών.
Η πιστότητα των hashtags που χρησιμοποιούμε αλλά και η σωστή έρευνα αυτών για καλύτερη απόδοση, σιγά σιγά, θα δημιουργήσουν όλο και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο.
#tip: Έτσι μπορούμε να διευρύνουμε την απήχηση και την αλληλεπίδραση αρκεί να μην ξεπερνούν 4.
Προτροπή για αλληλεπίδραση: Η ουσία των social media είναι η αλληλεπίδραση των χρηστών μεταξύ τους. Για το λόγο αυτό οφείλουμε να προωθούμε πρωτότυπο περιεχόμενο και να παροτρύνουμε το κοινό για likes, σχόλια, κοινοποιήσεις και ανακατευθύνσεις στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Προσοχή πάντα στα όρια του #spam.
#tip: Το παραπάνω βέβαια προϋποθέτει και μία βασική και απαραίτητη πρακτική της άμεσης επικοινωνίας μας με το κοινό στο οτιδήποτε. Το να δίνουμε το παρόν σε αλληλεπιδράσεις και μηνύματα είναι ένας σίγουρος τρόπος επιτυχίας για όλους τους στόχους.
Χρονική συνέπεια στις δημοσιεύσεις: Ο προγραμματισμός και η συχνή χρονικά εναλλαγή των δημοσιεύσεων αλλά και η πιστότητα στο χρονοδιάγραμμα (ανάλογα με το μέσο που προγραμματίζουμε) παίζει καθοριστικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
#tip: O κανόνας λέει όσο πιο συχνή και τακτική τόσο μεγαλύτερη απήχηση, χωρίς όμως να φτάνει στο όριο του spam.
Μετρήσιμα αποτελέσματα: Η παρακολούθηση των μετρήσιμων αποτελεσμάτων και οι προσαρμογή σε αστοχίες παίζουν τον πιο κρίσιμο ρόλο όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση επιθυμητής ενέργειας μάρκετινγκ φιλοξενίας.
#tip: Η σχολαστική μελέτη των στατιστικών βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας των δημοσιεύσεων και κατ’επέκταση, στην επίτευξη στόχων που θέτουμε. Πάντα βέβαια έχοντας στο νου μας ότι η πίστη στο δικό μας περιεχόμενο και προϊόν παίζει σημαντικότερο ρόλο από τα νούμερα.
Το άρθρο υπογράφει η Βασιλική Γαρυφαλάκη και το NextBigProject για την TourisThings.gr
*Για ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο info@touristhings.gr!