Hotel Commercial Strategy είναι το Α και το Ω για την επιτυχία του ξενοδοχείου. Για μικρά ή μεγάλα καταλύματα – ξενοδοχεία ο τρόπος και ο λόγος που πρέπει να προσέχουμε τη στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι ίδιος.

Επωφεληθείτε από όλα τα κανάλια διανομής και κρατήσεων
Τα ξενοδοχεία – που δεν υπάγονται σε κάποιο διεθνές brand- έχουν πολλή λιγότερη “γραφειοκρατία” και τήρηση συγκεκριμένων κανόνων λειτουργίας και πωλήσεων. Ευκαιρία είναι λοιπόν να επωφεληθούν από τα e-sales. OTA’S, wholesalers και GDS συστήματα δίνουν τεράστιες ευκαιρίες στοχοποιημένης πώλησης αλλά και ευκολότερης διανομής του brand στην αγορά.
Tip 1: Κάντε μια έρευνα αγοράς για την σωστή επιλογή καναλιών διανομής και πώλησης ανάλογα με τις αγορές που στοχεύετε. Ταυτόχρονα αξιολογήστε και το κόστος με όφελος για κάθε συνεργασία που κάνετε.
Επωφεληθείτε από ενέργειες τοπικών τουριστικών οργανισμών
Επωφεληθείτε από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσης τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Συμμετέχετε και ανοίξτε τη βεντάλια επικοινωνίας με μία πληθώρα επαγγελματιών του τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Τα οφέλη είναι πολλά για μικρά και μεγαλύτερα ξενοδοχεία αλλά και σαφώς μικρότερο κόστος σε σχέση με ιδιωτική και μεμονωμένη συμμετοχή.
Tip 2: Κυνηγάτε γενικότερα ευκαιρίας συνεργασίας με δημόσιους φορείς του τουρισμού αλλά και από ενέργειες μάρκετινγκ αντίστοιχα.
Δώστε ξεκάθαρη εικόνα σε όλους τους συνεργάτες σας
Για να δώσετε μία ξεκάθαρη εικόνα σε όλους τους συνεργάτες είναι απαραίτητο να μην παραβλέπεται η συνδεσιμότητα σε όλο το σύστημα διανομής κρατήσεων. Είναι απαραίτητο να είστε καθαροί και δίκαιοι με όλους τους συνεργάτες σας. Ας κάνετε μια ανάλυση των τύπων δωματίων, των τιμών, των περιγραφών και των πληροφοριών ιδιοκτησίας στα GDS.
Χρησιμοποιήστε σωστά το περιεχόμενο και ποιοτικές εικόνες ή/και βίντεο για το ξενοδοχείο σας και δημιουργείστε μία όμοια εικόνα σε όλους. Επίσης, η διανομή παρόμοιων τιμών και προσφορών από μεριά μας σίγουρα ενδυναμώνει τις συνεργασίες αλλά και την πιστότητα.
Tip 3: Μπορείτε να προσαρμόζετε μία αναφορά σχετικά με περιγραφές και περιεχόμενο για να ελέγχετε τις πληροφορίες της ιδιοκτησίας σας αλλά και να δημιουργήσετε περιγραφές ξενοδοχείων και να κοινοποιείτε παράλληλα στα GDS, OTA’s κ.ά.
Καταγράφεται όλα τα αποτελέσματα από όλα τις ενέργειες
Η έλλειψη βασικών σημείων αναφοράς και KPI στο μάρκετινγκ και τα έσοδα είναι το μεγαλύτερο λάθος των τμημάτων μάρκετινγκ και πωλήσεων. Είναι και παραπλανητικό. Στη σημερινή εποχή, η πλειοψηφία των ενεργειών γίνονται στο διαδικτύο είναι βέβαιο ότι μπορούμε να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα.
Tip 4: Η τμηματοποίηση καναλιών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε εάν οι προσπάθειες μάρκετινγκ έχουν αντίκτυπο καθώς επίσης και η έρευνα καναλιών πριν επενδύσετε σε διαφήμιση.
Μη διστάσετε να υιοθετήσετε τη δυναμική τιμολόγηση
Σε εποχές που όλα αλλάζουν είναι σίγουρα λάθος να προγραμματίζουμε τιμές για όλο το έτος από το προηγούμενο και μετά να τις “αφήσουμε μόνες τους”. Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό, παρακολουθούμε κοινωνικές και γεωπολιτικές εξελίξεις, παρακολουθούμε τις τάσεις. Οι τιμές οφείλουν να είναι δυναμικές και να παρακολουθούνται στενά.
Tip 5: Πλέον υπάρχουν εργαλεία και εφαρμογές που βοηθούν στην αυτοματοποίηση εφαρμογής της δυναμικής τιμολόγησης.
Δώστε έμφαση στις πολιτικές του ξενοδοχείου
Οι άκαμπτες πολιτικές του ξενοδοχείου είναι ξεπερασμένες και αποτρεπτικές για τους επισκέπτες. Οι πολτικές του ξενοδοχείου δεν είναι ενιαίες και οφείλουν να είναι διαφανείς και ακριβείς πριν την κράτηση, κατά τη διάρκεια παραμονής αλλά και κατά την αναχώρηση.
Πολιτικές όπως η κατάθεση, η ακύρωση, αλλά και πρωτόκολλα COVID-19, θα πρέπει να δημιουργηθούν με βάση τον τύπο του ξενοδοχείου αλλά και να ανανεώνονται διαρκώς.
Tip 6: Οι πολιτικές του ξενοδοχείου θα πρέπει να κοινοποιούνται σε όλα τα κανάλια διανομής κατά όμοιο τρόπο αλλά και στην επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και σελίδα κρατήσεων.
Επενδύστε σε ένα προσεγμένο ιστότοπο και μηχανή κρατήσεων
Το website του ξενοδοχείου είναι η πραγματική βιτρίνα. Άμεσο μέσο προώθησης, διαφήμισης αλλά και άμεσων κρατήσεων. Μην τον παραμελείτε. Προτεραιότητα δίνουμε στην εμπειρία χρήσης μέσω κινητού, σε εύχρηστη μηχανή κρατήσεων αλλά και ξεκάθαρη πληροφορία.
Tip 7: Περισσότερα για τους ιστότοπους των ξενοδοχείων μπορείτε να βρείτε εδώ.
Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της Touristhings.gr και NextBigProject.
Για περισσότερες πληροφορίες ή προτάσεις επικοινωνήστε μαζί μας info@touristhings.gr