Βιβλίο του μήνα είναι το “55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη από τις εκδόσεις Σταμούλη.
Το μάρκετινγκ είναι μία συναρπαστική επιστήμη.
Ιδιαίτερα όταν μπορείς να «μεταγγίσεις» τις βασικές αρχές του με πρακτικό, όχι με θεωρητικό τρόπο, πείθοντας και τον πλέον αδαή ότι το μάρκετινγκ δεν είναι απλώς διαφήμιση, προβολή, δημόσιες σχέσεις, πωλήσεις κ.ά.
Το μάρκετινγκ είναι όμως και ένα πολύτιμο εργαλείο για οποιαδήποτε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους, προκειμένου αυτή να ενισχύσει την ανταγωνιστική της θέση και να σταθεί με αξιώσεις σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.
To μάρκετινγκ βάζει πάντα μπροστά τον επισκέπτη, προσπαθώντας να αντιληφθεί τις ανάγκες του και να τις ικανοποιήσει καλύτερα από τους ανταγωνιστές.
Το μάρκετινγκ απαρτίζεται από πολυδιάστατες έννοιες όπως τα 4 P’s του μάρκετινγκ, την έρευνα, την εξυπηρέτηση πελατών, τις δημόσιες σχέσεις, τη διαχείριση παραπόνων, το benchmarking, το εσωτερικό μάρκετινγκ, αλλά και άλλα, πιο σύγχρονα όπως social media, διαχείριση κριτικών, content marketing, remarketing, google analytics, google my business, metasearch και πολλά άλλα.
Το ‘’55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία’’ του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, κάνει ακριβώς αυτό: με απλό και πρακτικό τρόπο επικοινωνεί τις πρακτικές μάρκετινγκ, διαδικτυακές και μη, που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ιδιοκτήτης (ή τα στελέχη) μιας μικρομεσαίας τουριστικής επιχείρησης.
Μπορείτε να βρείτε το βιβλίου του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα των εκδόσεων Σταμούλη αλλά και σε όλα τα βιβλιοπωλεία! Όμως, μπορείτε να ανακαλύψετε τον υπέροχο κόσμο του συγγραφέα στο επίσημο blog του Marketing-Tips.gr.
Περισσότερα βιβλία του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη που προτείνουμε ως ομάδα μπορείτε να βρείτε εδώ!