Πιο πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία
    • 5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης
    • Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων
    Facebook Instagram LinkedIn
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    • Home
    • Τουρισμός στην Ελλάδα
      1. Γενικά άρθρα
      2. Δελτία Τύπου/Μελέτες
      3. View All

      10 Trends για τα ξενοδοχεία του 2021

      9 Δεκεμβρίου, 2020

      Ποια είναι η πρώτη αγροτουριστική μονάδα;

      21 Νοεμβρίου, 2020

      Η φιλοσοφία του Marriott είναι “γόνιμη” στην Ελλάδα;

      7 Οκτωβρίου, 2020

      Cesar Ritz,ο δημιουργός των αρχών της φιλοξενίας

      29 Σεπτεμβρίου, 2020

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Η Workathlon σε εκστρατεία χρηματοδότησης του Seedblink

      17 Δεκεμβρίου, 2021

      Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

      15 Απριλίου, 2022

      Hotel Gnosis:Σεμινάρια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

      18 Φεβρουαρίου, 2022

      Η Workathlon διοργανώνει τις πρώτες Υβριδικές Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας!

      14 Ιανουαρίου, 2022

      Ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα

      12 Ιανουαρίου, 2022
    • Λειτουργία ξενοδοχείων
      • Front Office
      • Food and Beverage
      • Housekeeping
      • Λοιπά τμήματα
      • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
      • Στρατηγική Πωλήσεων
      • Στρατηγική Μάρκετινγκ
      • Digital Marketing
    • Στρατηγική ξενοδοχείων
      • Εργαλειοθήκη Ξενοδοχείων
      • Business plan
    • Προτάσεις
      1. Βιβλία για τον τουρισμό
      2. Γίνομαι καλύτερος
      3. Ιστοσελίδες για τον τουρισμό
      4. View All

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021

      Hotel Concierge: To βιβλίο του επαγγελματία

      5 Νοεμβρίου, 2021

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Ιστορίες Ξενοδοχοϋπαλλήλων…

      27 Αυγούστου, 2021

      Τουριστικές σπουδές στο μηχανογραφικό μου

      16 Ιουνίου, 2021

      Η θετική σκέψη δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες

      8 Ιουλίου, 2020

      Hospitality Ambassadeurs, οι πρεσβευτές της φιλοξενίας

      15 Νοεμβρίου, 2021

      Η Hoteltraining είναι στον “αέρα”.Έτοιμος να πετάξεις μαζί της;

      20 Οκτωβρίου, 2020

      E-Tourism από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

      9 Μαρτίου, 2022

      55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία

      5 Ιανουαρίου, 2022

      Ημερολόγια 2022 μόνο για ξενοδοχοϋπαλλήλους

      28 Δεκεμβρίου, 2021

      Cooking@Home: Μαγειρεύοντας έξυπνα για το σπίτι

      1 Δεκεμβρίου, 2021
    • Newsletter
    TourisThings.GRTourisThings.GR
    Αρχική » Hotel Food and Beverage: SOS λάθη στην εξυπηρέτηση
    Food and Beverage

    Hotel Food and Beverage: SOS λάθη στην εξυπηρέτηση

    21 Ιανουαρίου, 2022Updated:18 Φεβρουαρίου, 20225 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Το άρθρο υπογράφει η Δήμητρα Δολιανίτη*

    Το τμήμα Τροφίμων και Ποτών (Food & Βeverage Department) αποτελεί μέρος του κλάδου φιλοξενίας που προσανατολίζεται στην παροχή υπηρεσιών. Μπορεί να είναι μέρος μίας μεγάλης ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρησης ή να λειτουργήσει ως ανεξάρτητη επιχείρηση.

    Τα μέλη της ομάδας εκτελούν ένα ευρύ φάσμα εργασιών ( υποδοχή πελατών, προετοιμασία service, λήψη παραγγελιών, διευθέτηση λογαριασμών και εκτέλεση διαφόρων άλλων εργασιών μετά την αναχώρηση των καλεσμένων).

    Οι πηγές εσόδων ενός ξενοδοχείου προέρχονται από τα παρακάτω outlets:

    • Eνοικίαση δωματίων
    • Πωλήσεις επισιτιστικών τμημάτων & μπαρ
    • Ενοικίαση εταιρικών meetings & εκδηλώσεων (banquet)

    Σύμφωνα με τον Μιχάλη Βασταρδή, Εισηγητή MBA Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, το ήμισυ των εργαζομένων του ξενοδοχείου απασχολείται στο επισιτιστικό τμήμα ή τμήμα Τροφίμων & Ποτών (Hotel Food and Beverage Department) και αποδίδει το 50% των συνολικών εσόδων (κυρίως στα μεγάλα ξενοδοχεία) μίας επιχείρησης.

    Εύκολα αντιλαμβανόμαστε και τη σημασία που έχει στη διαμόρφωση θετικής εικόνας των φιλοξενουμένων για το εκάστοτε brand (online/offline reputation) και τον βαθμό ικανοποίησής τους. Ωστόσο, το μέγεθος της επιτυχίας ή της αποτυχίας ενός τμήματος (ή όλων) δεν εξαρτάται μόνο από τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά και από τα μέλη που εκπροσωπούν την ίδια την επιχείρηση.

    Στο άρθρο αυτό, θα περιγράψω μερικές κακές πρακτικές που εφαρμόζουν τμήματα αρκετών ξενοδοχείων κατά την αλληλεπίδρασή τους με πελάτες.

    Hotel Food and Βeverage: Πρακτικές προς αποφυγήν

    Ας φέρουμε ένα παράδειγμα: Το εστιατόριο «Ζέφυρος» βρίσκεται στο ισόγειο και λειτουργεί καθημερινά από τη 13.00 μμ-22.30 μμ ενώ το μπαρ «Αμαρυλλίς» λειτουργεί καθημερινά από τις 07.00 πμ-22.30 μμ.

    Κατά την επιλογή ενός καταλύματος (είτε η κράτηση γίνεται διαδικτυακά ή τηλεφωνικά απευθείας με την επιχείρηση) κάθε υποψήφιος πελάτης λαμβάνει υπόψιν του κάποιους παράγοντες . Η άνεση δωματίου, τοποθεσία, καθαριότητα, value for money, καλό φαγητό και ποτό, εξυπηρετικό προσωπικό θα τον οδηγήσουν ή αντίστοιχα θα τον αποτρέψουν να το επιλέξει.

    Συνεπώς, η έλλειψη αναφοράς κάποιων σημαντικών χαρακτηριστικών μπορεί να συντελέσει τα μέγιστα αφενός μεν στη δημιουργία εξαιρετικών πρώτων εντυπώσεων και αφετέρου δε στη διασφάλιση πολυπόθητων πωλήσεων.

    Πιο συγκεκριμένα, τα σημαντικά χαρακτηριστικά του εστιατορίου όπως η ελληνική ή διεθνής κουζίνα, signature πιάτα με την υπογραφή του Chef, πληροφόρηση για θεματικές βραδιές/γευσιγνωσίες/λίστα κρασιών. Αντίστοιχα ότι αφορά το μπαρ με τα signature cocktails με χρήση φρέσκων πρώτων υλών, το μενού επιμελήθηκε ο Bartender “Α” που διακρίθηκε στον πανελλήνιο διαγωνισμό “Β” αλλά και η δυνατότητα μίας μικρής γευστικής δοκιμής (π. χ ένα amuse bouche δημιουργημένο από την κουζίνα ή ένα mini σφηνάκι ως welcome).

    Ας μην ξεχνάμε ότι εξίσου σημαντικό ρόλο στην προώθηση ενός μενού παίζει και η γευστική δοκιμή από τους ίδιους εργαζόμενους της επιχείρησης. Πως άραγε θα κληθούν να προωθήσουν το μενού ενός επισιτιστικού τμήματος όταν και οι ίδιοι δεν το έχουν γευτεί;

    Αξίζει να αναφερθεί και η πολύ επιτυχημένη τακτική που εφαρμόζουν ξενοδοχεία ανά τον κόσμο όπου κατόπιν της συγκατάθεσης των φιλοξενούμενών τους, αποστέλλουν Newsletters. Μέσω των ενημερωτικών δελτίων ενημερώνουν, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για τα νέα μενού των εστιατορίων τους (με αντίστοιχες προσφορές ή εκπτώσεις) και events, για τις hot τάσεις του κλάδου της γαστρονομίας αλλά και για διακρίσεις ή νέες προσθήκες στο έμψυχο δυναμικό της μπριγάδας.

    Παραδείγματα κακών πρακτικών για το επισιτιστικό ενός ξενοδοχείου

    • Πελάτης:Έχω προπληρώσει τιμή δωματίου χωρίς πρωινό. Θα ήθελα  να ξέρω τι περιλαμβάνει το πρωινό και ποια είναι η τιμή ανά ημέρα.
    • Υπάλληλος ξενοδοχείου: Βεβαίως. Η τιμή είναι 12,00 € την ημέρα και το πρωινό περιλαμβάνει βούτυρο, μαρμελάδα, ψωμί, καφέ, τσάι και….μισό λεπτό να ρωτήσω τι άλλο διαθέτει.

    Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το παραπάνω παράδειγμα. Ποιοτική διαφορά; Η αναφορά σε χειροποίητα είδη πρωινού, γεγονός που δελεάζει τον φιλοξενούμενο να δοκιμάσει κάτι εξαιρετικά γευστικό και νόστιμο.

    • Πελάτης (σε email): Έχω κάνει κράτηση για 10 ημέρες στο ξενοδοχείο.Πάσχω από κοιλιοκάκη και ακολουθώ συγκεκριμένη διατροφή. Τι θα μου συστήνατε να επιλέξω από το μενού σας?
    • Tμήμα Κρατήσεων (εσωτερική τηλεφωνική επικοινωνία με τον Σεφ του ξενοδοχείου): Ένας πελάτης πάσχει από κοιλιοκάκη και ρωτά σχετικά με τις προτάσεις του μενού.

    Δυσανεξίες και τροφικές αλλεργίες είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο που καλείται κάθε εργαζόμενος σε ξενοδοχείο ή εστιατόριο να διαχειριστεί. Η κοιλιοκάκη (celiac disease) είναι μία συχνή νόσος (δυσανεξία στη γλουτένη) που αφορά το 0.3-1% του Δυτικού πληθυσμού. Σε κάθε περίπτωση η γνώση αλλά και η σωστή επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων εκ των προτέρων μπορούν να διασφαλίσουν τη διευθέτηση μικρών αλλά και μεγάλων ζητημάτων προς όφελος των πελατών τους.

    • Πελάτης (μετά από σχετική ερώτηση σε καμαριέρα): Θέλω να καλέσω το εστιατόριο για να κάνω μία κράτηση απόψε το βράδυ. Ποιο είναι το νούμερο που θα καλέσω;
    • Καμαριέρα: Δεν γνωρίζω. Μιλήστε με τη ρεσεψιόν καλώντας το 9. Θα σας ενημερώσουν.

    Κακόγουστο αστείο; Και όμως συμβαίνει. Κάθε εργαζόμενος ανεξαρτήτου τμήματος οφείλει να γνωρίζει και να διεκπεραιώνει τα αιτήματα των φιλοξενούμενων με επαγγελματισμό και γνώση.

    • Πελάτης ερώτηση στον εργαζόμενο του bar: Καλησπέρα σας. Ποιο είναι το τηλέφωνο του ξενοδοχείου; Θέλουν κάποιοι γνωστοί μου να κλείσουν ένα δωμάτιο.
    • Υπάλληλος:  Δεν γνωρίζω. Είναι η πρώτη μου μέρα στη δουλειά. Μπορείτε να ρωτήσετε στη ρεσεψιόν.

    Μπορεί το ξενοδοχείο που εργάζεστε να μην είναι μέλος της Hilton International Company ή της εξίσου επιτυχημένης The Ritz-Carlton με έμφαση στα σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τη φιλοσοφία και το όραμά τους αλλά είναι εξίσου σημαντικό να εφοδιάζουμε κάθε νέο εργαζόμενο-μέλος της ομάδας μας με όλες τις απαραίτητες γνώσεις (απλές και πιο σύνθετες) σχετικά με το ξενοδοχείο.

    Λίγα λόγια για την συγγραφέα:

    H Δολιανίτη Δήμητρα είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Αναβύσσου. Έχει εργαστεί ως Guest Relations Executive στο ξενοδοχείο Candia Athens και αντίστοιχα στα τμήματα Κρατήσεων και Front Office boutique και city hotels. Συνεργάστηκε με ιδιωτικές σχολές τουριστικής εκπαίδευσης. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων (Hotel Management, Event Management, Πωλήσεων, Google & Facebook Ads).  

    Ως αρχισυντάκτης της ιστοσελίδας Hospitality Ambassadeurs σε συνεργασία με αξιόλογους Σεφ, Sommeliers, Bartenders και επαγγελματίες του τουρισμού, προβάλλουν και προωθούν  διεθνώς μέσω πλούσιας αρθρογραφίας το τουριστικό προιόν της χώρας.  

    Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Tumblr Email Pinterest

    Related Posts

    Food and Beverage

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 20224 Mins Read
    Food and Beverage

    Τα πιο χρήσιμα food and beverage tips

    12 Οκτωβρίου, 20215 Mins Read
    Food and Beverage

    Πως διαμορφώνουμε το μενού εστιατορίου ενός ξενοδοχείου;

    9 Σεπτεμβρίου, 20214 Mins Read

    Leave A Reply Cancel Reply

    Γρήγορη Αναζήτηση στη TourisThings
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    ΑΧΡΗΣΤΗ (ΧΡΗΣΙΜΗ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    Stay In Touch
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022

    To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο κρεβατιού

    14 Μαρτίου, 2022
    Λίγα λόγια για εμάς
    Λίγα λόγια για εμάς

    Είμαστε μια μικρή ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων και του τουρισμού που με μεράκι δημιουργήσαμε μια "πηγή" πληροφοριών και εμπειρίας για εργαζόμενους, στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων! Περιμένουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

    Δεχόμαστε συνεργασίες και διαφημίσεις!

    Email: info@touristhings.gr
    Επικοινωνία: +30 69 45 31 23 66

    Facebook Instagram LinkedIn
    Πρόσφατα άρθρα

    Το “ΕΥ ΖΗΝ”Απριλίου δίνει ιδέες στα ξενοδοχεία

    15 Απριλίου, 2022

    5+1 λάθη στα βιογραφικά του κλάδου της εστίασης

    15 Απριλίου, 2022

    Η Ποντιακή κουζίνα “εισβάλει” στα μενού ξενοδοχείων

    22 Μαρτίου, 2022
    • Facebook 3.8K
    • Instagram 157
    • LinkedIn 135
    Σελίδες
    • Newsletter
    • Αρχική Σελίδα TourisThings.gr
    • Όροι Χρήσης
    • Πολιτική Απορρήτου
    Facebook Instagram LinkedIn
    • Αρχική σελίδα
    • NEWSLETTER
    © 2023 TourisThings.gr. Designed by NextBigProject.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Πολιτική Cookies
    Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για την ορθή λειτουργία του ιστοτόπου. Με την συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε cookies για την ανάλυση της επίδοσής του και για λόγους προώθησης προβάλλοντας εξατομικευμένες διαφημίσεις . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Cookies, παρακαλούμε επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies . Πατώντας «Αποδέχομαι», συναινείτε στη χρήση όλων των cookies. Πατώντας «Δεν αποδέχομαι», απορρίπτετε την χρήση όλων των μη απαραίτητων cookies. Για να επιλέξετε τις κατηγορίες Cookies που επιθυμείτε, πατήστε «Ρυθμίσεις cookies». Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.
    Do not sell my personal information.
    ΡυθμίσειςΑποδοχήΑποδοχή όλων
    Πολιτική Cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    CookieDurationDescription
    na_id1 year 1 monthThe na_id is set by AddThis to enable sharing of links on social media platforms like Facebook and Twitter.
    na_rn1 monthThe na_rn cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sc_e1 monthThe na_sc_e cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_sr1 monthThe na_sr cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_srp1 minuteThe na_srp cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    na_tc1 year 1 monthThe na_tc cookie is used to recognize the visitor upon re-entry. It allows to record details on user behaviour and facilitate the social sharing function provided by Addthis.com.
    ouid1 year 1 monthAssociated with the AddThis widget, this cookie helps users to share content across various networking and sharing forums.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    CookieDurationDescription
    d3 monthsQuantserve sets this cookie to anonymously track information on how visitors use the website.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    CookieDurationDescription
    CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
    uid1 year 1 monthThis is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
    _ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
    _gat_gtag_UA_159840675_11 minuteSet by Google to distinguish users.
    _gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
    __gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    CookieDurationDescription
    anj3 monthsAppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners.
    CMID1 yearCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    CMPRO3 monthsCMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
    CMPS3 monthsCMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMRUM31 yearCMRUM3 cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
    CMST1 dayCasale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
    DSID1 hourThis cookie is set by DoubleClick to note the user's specific user identity. It contains a hashed/encrypted unique ID.
    id1 year 1 monthSet by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
    IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
    KADUSERCOOKIE3 monthsThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    KTPCACOOKIE1 dayThe cookie, set by PubMatic, registers a unique ID that identifies a returning user's device across websites that use the same ad network. The ID is used for targeted ads.
    mc1 year 1 monthQuantserve sets the mc cookie to anonymously track user behaviour on the website.
    mdata1 year 1 monthThis cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
    ov1 year 1 monthThis cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
    test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
    uuid3 monthsMediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
    uuid23 monthsThe uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment.
    VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
    YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
    yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    CookieDurationDescription
    GoogleAdServingTestsessionNo description
    SAVE & ACCEPT
    Powered by CookieYes Logo